Znalazłoby się. Albo w zatoczce po skręcie ze Świętokrzyskiej pod WFC, albo kawałek dalej pod Intercontinentalem, albo po przeciwnej stronie przez Świętokrzyską. Odcinek pod Złotymi Tarasami jest po południu na maksa zatkany, nie ma sensu pchać w te okolice kolejnej linii (już teraz 117 czy 507 tracą mnóstwo czasu na sam wyjazd z pętli). Czyli lepiej zrobić zawrotkę Jana Pawła II - Świętokrzyska (w prawo) - Emilka (w prawo) - zawrotka - Emilka - Świętokrzyska - Rondo ONZ - Jana Pawła... Czasowo pewnie wyszłoby podobnie jak objeżdżanie ronda, ale przystanek końcowy oraz dla wysiadających na Świętokrzyskiej byłyby w korzystniejszych miejscach.
Odnośnie tematu właściwego czyli Torwaru, lepiej chyba dać dam którąś z linii która i tak dojeżdża do Centrum, a można by ją przy tej okazji właśnie wycofać z zakorkowanych okolic pętli przy DWC. Proponowałem 501, bo jest najkrótsze, inne są raczej zbyt częste. W ogóle to 117 i 507 warto by wycofać z obecnego krańca, bo tracą mnóstwo czasu na samą zawrotkę. Już wyjazd z pętli pod Złotymi Tarasami jest szybszy. Na tym krańcu mogłoby ew. być 160 które jedzie na północ (wtedy dojazd przez Jana Pawła - Aleje - Emilkę zamiast tunelem).