Podjazdów pod zajezdnię w ogóle nie powinno być. Nocne cisnące pod prąd, omijające kolejkę do zjazdu, to nie jest ani sensowne, ani bezpieczne.stołecznynocnik pisze: ↑20 sty 2020, 11:10Z tym, że nie pomaga zajeżdżanie pod Stalową gdzie traci się pare minut gdy jest korek wozów w kolejce do OC.
Czasy przejazdu - 2020-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Jechałem kursem bez podjazdów pod zajezdnie, więc niekoniecznie i tu jest problem. Problemem jest "kieszeniowka" na Wschodni, Siekierki i Witosa.
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
A ja się zgodzę odnośnie podjazdów pod R4. Pierwszy fakt to wspomniane wyżej bezpieczeństwo, natomiast jako drugi chcę przytoczyć to, że kierowców, którzy faktycznie jadą N02/N03 jest jeden lub dwóch na kurs. Mogliby już sobie spokojnie dojść do Radzymińskiej/Inżynierskiej.
Operacja się udała, pacjent zmarł.
Nie zgadzam się, w porannych kursach to nawet zdarzyło mi się, że w N02 jechało ok. 10 kierowców. Generalnie z moich obserwacji wynika, że rano jest lepsza frekwencja niż wieczorami. Pewnie wynika to z tego, że rano jest większa kumulacja wyjazdów niż wieczorem zjazdów, a i wieczorem można skorzystać z metra. Co jak co, ale mało kto ma tak blisko do stacji metra. Poranne podjazdy powinny zostać, bo N03 jedynie przejeżdża przez Szwedzką, a N02, N14 i N64 nie mają problemów ze zrealizowaniem podjazdu do Zajezdni Stalowa.stołecznynocnik pisze: ↑20 sty 2020, 18:39A ja się zgodzę odnośnie podjazdów pod R4. Pierwszy fakt to wspomniane wyżej bezpieczeństwo, natomiast jako drugi chcę przytoczyć to, że kierowców, którzy faktycznie jadą N02/N03 jest jeden lub dwóch na kurs. Mogliby już sobie spokojnie dojść do Radzymińskiej/Inżynierskiej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Poranne podjazdy nie są problemem. Problemem są te w porze zjazdów.
Człowiek, który dał minutę od Szpitala Wolskiego do Karolkowej żyje chyba w innej rzeczywistości.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przy Karolkowej światła są przyjazne tramwajom. Od Karolkowej do Ronda są 2 minuty, a była jedna. Mnie bardziej bolała minuta z pętli Wola Cmentarz do Sowińskiego- w minutę to okrąża się pętlę.
miłośnik 13N
A dwie to za dużo. Lepiej tu uciąć i oddać dalej niż najpierw czas wytracać, a potem łapać minusy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Koordynacja tych skrzyżowań jest na sztywno. Jak nie działa to zgłaszać, trzeba wypalać zaniechania konserwatorów żelazem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przy Dzikiej też jest sztywno- trzeba stanąć przed przejściem i odczekać. Obustronnie.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No ja na własne oczy widziałem przejazdy bez odczekiwania, więc na sztywno nie jest.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Kolega mi donosi, że na Karolkowej pojawiła się nawet powtórka światła.