Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2022

Moderator: Wiliam

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 lip 2022, 9:18

Ale to jest niegłupia uwaga. W końcu można było zrobić 76 i 77 (chyba bardziej pasują do 6 i 17) do Marymontu. Albo właśnie nie można było....

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 lip 2022, 9:33

Ale spodziewalibyście się w takiej 76 jakiejś frekwencji? Z Marymontu i Słodowca do Galerii Młociny to jednak najlepiej metrem, a od AWF rzeczywiście wchodzi 103. Zostają tylko zespoły Podleśna IMGW (paręset metrów do stacji Słodowiec) i Cmentarz Włoski. A to wszystko i tak kwestia raptem soboty, bo w niedzielę i tak zamknięte.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 lip 2022, 9:38

Pełna zgoda. Tylko kogo i gdzie wozić będzie tramwaj z Winnicy?
Bo tak naprawdę chodzi o tramwaj na Marymonckiej, której zabiera się bezpośredni dojazd do Arkadii. Może faktycznie tłumy walą do Północnej....
Żeby się nie okazało, że to 72 będzie silne 😀

fraktal
Posty: 5481
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 06 lip 2022, 9:54

Bastian pisze:
06 lip 2022, 9:33
Ale spodziewalibyście się w takiej 76 jakiejś frekwencji? Z Marymontu i Słodowca do Galerii Młociny to jednak najlepiej metrem, a od AWF rzeczywiście wchodzi 103. Zostają tylko zespoły Podleśna IMGW (paręset metrów do stacji Słodowiec) i Cmentarz Włoski. A to wszystko i tak kwestia raptem soboty, bo w niedzielę i tak zamknięte.
Nie wiem, w komunikacie ZTM jest, że rzecz ma być od piątku, ale nie podali godziny (bo i po co?). Ja tam widziałem właśnie na ZP Cmentarz Włoski, że parę osób 17 przepuściło i czekało na 6 właśnie. Weekend przeżyją pewnie, zastanawiam się tylko, czy w ZTMie ktoś pomyślał i miał taką dyskusję jak my tutaj, czy też spojrzał po prostu na wyniki pomiarów. 17 nominalnie ma większe zapełnienie, ale właśnie dlatego, że można nią dojechać bezpośrednio do centrum.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8372
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 lip 2022, 10:25

fraktal pisze:
06 lip 2022, 9:54
Nie wiem, w komunikacie ZTM jest, że rzecz ma być od piątku, ale nie podali godziny (bo i po co?).
Niestety tym razem remont zacznie się od początku kursowania. Tak, moim zdaniem powinna taka informacja znaleźć się w treści, ale...

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 lip 2022, 10:38

Ponieważ objazd dotyczy już piątku, to faktycznie lepsza Z na Winnicę niż tylko na Hutę.

Krzysztof_J
Posty: 451
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 06 lip 2022, 10:52

Czy nie można było zrobić 17 przez Broniewskiego i Młociny na Winnicę (żeby zachować bezpośredni dojazd do centrum) i 72 (lub inne 7x) M. Młociny - M. Marymont? I dlaczego Z17 nie zawraca na pętli Metro Marymont?

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 lip 2022, 10:54

Pasażerowie mogą nie dostrzec subtelnej zmiany trasy 17 ;)
Może ZTM chciał pozwolić na uniknięcie chodzenia po schodach na Marymoncie? Jednak przesiadki przy Żeromskiego są wygodniejsze.

fraktal
Posty: 5481
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 06 lip 2022, 10:55

Paweł D. pisze:
06 lip 2022, 10:38
Ponieważ objazd dotyczy już piątku, to faktycznie lepsza Z na Winnicę niż tylko na Hutę.
Zależy od tego, czy da się jeszcze wzmocnić 2. Mój pomysł byłby taki, żeby Tarchomin i Nowodwory wozić tylko do najbliższej stacji metra i dać 76 z Huty na Metro Marymont na szczeniaki. Ale wszystko zależy, czy 2 wytrzyma takie oblężenie.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 06 lip 2022, 15:52

Ciekawie w piątek zapowiada się na ciągu Broniewskiego. Podstacia na Olszynie wytrzyma 🤣🤣.
Można by zrobić tak.
41 wzmocnić kursami skróconymi do Ratuszowej ZOO.
17 zawiesić
33 wzmocnione do Młocin bez kursów skróconych.

A tak to mamy luks eksperyment od Piasek do Grunwaldu przy 4 przystankach pojedynczych i zaj.. światłach. Rano od 4 z groszem do 8 mamy [ częste 1, 4, 15, 17, 18, 22, 28, częste 33, 35 i 41] na odcinku do Reymonta od Młocin jeszcze lepiej.

Może światła ktoś popsuje proszę.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 lip 2022, 16:01

I uruchomić 41 na weekend? Naprawdę szkoda od Babki do Zoo wozić powietrze.
A że przy wyjazdach przez Broniewskiego zrobi się armagedon? Cóż, inaczej się nie da....

mkm101
Posty: 995
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 07 lip 2022, 9:09

Jestem od wrażeniem.

Dziś z zaskoczenia wróciła 41 a 17 wróciła do stałego rozkładu wakacyjnego. Oczywiście na stronie WTP brak jakiejkolwiek informacji (przypominam że zawieszenie 41 miało trwać "około 1,5 tygodnia", nie wskazano konkretnej daty zakończenia).
Jutro 17 znów zmienia trasę i rozkład, przenosi się na Broniewskiego.

Czyli ZTM na jeden dzień zmienia rozkłady i dezorientuje pasażerów.
Dodatkowo - jak wygląda koszt dwukrotnej zmiany rozkładów w ciągu 2 dni - w kontekście braków budżetowych w mieście. Stać nas jednak?

Muszę przyznać - nowy dyrektor, nowe nieporządki.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 586
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 07 lip 2022, 9:46


mkm101 pisze:Jestem od wrażeniem.

Dziś z zaskoczenia wróciła 41 a 17 wróciła do stałego rozkładu wakacyjnego. Oczywiście na stronie WTP brak jakiejkolwiek informacji (przypominam że zawieszenie 41 miało trwać "około 1,5 tygodnia", nie wskazano konkretnej daty zakończenia).
Dlaczego z zaskoczenia? W komunikacie wspomniane było, że od 27 czerwca do 6 lipca 2022 "wprowadza się poniższe zmiany w funkcjonowaniu linii tramwajowych".
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 lip 2022, 9:48

Na pewno każdy pasażer zna na pamięć treść komunikatów na stronie. We wtorek na Marymonckiej nie było żadnych komunikatów, ale w końcu do piątku masa czasu....

mkm101
Posty: 995
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 07 lip 2022, 9:57

AdamKlocusky pisze:
07 lip 2022, 9:46
mkm101 pisze:Jestem od wrażeniem.

Dziś z zaskoczenia wróciła 41 a 17 wróciła do stałego rozkładu wakacyjnego. Oczywiście na stronie WTP brak jakiejkolwiek informacji (przypominam że zawieszenie 41 miało trwać "około 1,5 tygodnia", nie wskazano konkretnej daty zakończenia).
Dlaczego z zaskoczenia? W komunikacie wspomniane było, że od 27 czerwca do 6 lipca 2022 "wprowadza się poniższe zmiany w funkcjonowaniu linii tramwajowych".
Hm, ciekawe. Sprawdziłem archiwa i faktycznie tak było napisane.
Na wywieszkach na przystankach (tych które się ogląda regularnie) nie było konkretnej daty.

Swoją drogą - przywrócenie stałego rozkładu na jeden dzień? Jaki to ma sens?

ODPOWIEDZ