Jeśli 33 na Gagarina, to rozumiem, że póki co też przez Nowowiejską?patryk148 pisze: ↑18 sty 2023, 15:08Weglug mnie
33 na Gagarina
Na Sobieskiego
11 wydłużone z Woli/Ochoty Prostą, Al. JPII, Nowowiejską,
35 z Nowego Bemowa (docelowo na Stegny),
44 uzupełniające na trasie Pl. Narutowicza Nowowiejska Sobieskiego,
23 na trasie Czynszowa Pl. Bankowy Sobieskiego (była mowa,że na Bemowie frekwencja spadła, a Obozowa ma 20 na Stare Miasto, teoretycznie całe Powstańców na Pl. Zamkowy też 26), kiedyś już 2 tramwaje skręcały i skrzyżowanie wytrzmało.
Jak będzie Rakowiecka, to ułatwi przetrasowanie 33 i 44 (skierowane.do Kieleckiej). Ogólnie na Puławskiej powinny zostać 4 linie.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Takie 519 mogłoby jechać do stockera, grzebiąc 200 i 251
.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Większość pasażerów z Wilanowa będzie chciała jechać do centrum, tam przydałaby się pętla przy Konwiktorskiej.
Drugi kierunek to Metro Wilanowska, tu też nie będzie torów.
Pozostaje tram na Okęcie/Banacha ( dwa ważne potoki z WIlanowa i Ochoty) i północ , tu według mnie 35.
Drugi kierunek to Metro Wilanowska, tu też nie będzie torów.
Pozostaje tram na Okęcie/Banacha ( dwa ważne potoki z WIlanowa i Ochoty) i północ , tu według mnie 35.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
-
- Posty: 4411
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
187 obstawiam, że poleci bo 131 puszczą TŁ. A 501 nie zostanie. Po prostu wtedy odwieszą 195
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- Krzysztof_J
- Posty: 504
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Są plany budowy pętli w rejonie Muranowskiej: https://tramwar.pl/tw-muranowska.html
-
- Posty: 4411
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
187 możnaby połączyć z jakąś krótką końcówką po praskiej stronie, na myśl przychodzi mi np. 151.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1108
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ja obstawiam skrócenie do Chełmskiej/Małe Siekierki, bo jednak trochę ludzi jeździ na Sielce później pustki.Autobus Czerwon pisze: ↑18 sty 2023, 20:17187 możnaby połączyć z jakąś krótką końcówką po praskiej stronie, na myśl przychodzi mi np. 151.
Mkną po koleinach zielone jamniki... ![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Jak 131 miałoby jeździć przez Trasę Ł i Czerniakowską to już puszczanie po tym śladzie 187 chyba nie jest potrzebne. Podoba mi się pomysł połączenia 187 ze 151. Tyle że są dwa "ale":
1. 151 ma częstotliwość w szczycie 10', zaś 187 - 15', więc trzeba by dorzucić sporo brygad.
2. Poza tym 187 jest czasowo strasznym tasiemcem (75 min. półkursu), więc trzeba by tę linię raczej skracać, a nie wydłużać.
1. 151 ma częstotliwość w szczycie 10', zaś 187 - 15', więc trzeba by dorzucić sporo brygad.
2. Poza tym 187 jest czasowo strasznym tasiemcem (75 min. półkursu), więc trzeba by tę linię raczej skracać, a nie wydłużać.
-
- Posty: 4411
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Trochę nie wiem jaką rolę w Ursusie pełni 187. Jeżeli chodzi o długość półkursu, to faktycznie wygląda to trochę średnio, na plus że duża część trasy jest jednak po buspasie. No i oberek 151 przez Nowowiejską to jest po prostu nabijanie pustych kilometrów, co jest spowodowane brakami w infrastrukturze. Metro Politechnika jak niemal każdy warszawski węzeł komunikacyjny to rzetelna patologia transportowa więc tutaj cudów faktycznie bym nie oczekiwał, można jedynie próbować łączyć niektóre relacje w celu zminimalizowania pustych przebiegów.man1956 pisze: ↑18 sty 2023, 20:48Jak 131 miałoby jeździć przez Trasę Ł i Czerniakowską to już puszczanie po tym śladzie 187 chyba nie jest potrzebne. Podoba mi się pomysł połączenia 187 ze 151. Tyle że są dwa "ale":
1. 151 ma częstotliwość w szczycie 10', zaś 187 - 15', więc trzeba by dorzucić sporo brygad.
2. Poza tym 187 jest czasowo strasznym tasiemcem (75 min. półkursu), więc trzeba by tę linię raczej skracać, a nie wydłużać.
187 do Pl.Narutowicza a wyprostować 517 przez Jerozolimskie? Ze 187 można się przesiąść do pustego przy Zachodnim 182 czy częstego 523.
Moim zdaniem do podzielenia i to na 3 jest jeszcze 138, choć akurat lubię nim jeździć z Mordoru na Pragę.
Moim zdaniem do podzielenia i to na 3 jest jeszcze 138, choć akurat lubię nim jeździć z Mordoru na Pragę.
ŁK