Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

man1956
Posty: 1554
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 18 sty 2023, 16:25

patryk148 pisze:
18 sty 2023, 15:08
Weglug mnie
33 na Gagarina

Na Sobieskiego
11 wydłużone z Woli/Ochoty Prostą, Al. JPII, Nowowiejską,
35 z Nowego Bemowa (docelowo na Stegny),
44 uzupełniające na trasie Pl. Narutowicza Nowowiejska Sobieskiego,
23 na trasie Czynszowa Pl. Bankowy Sobieskiego (była mowa,że na Bemowie frekwencja spadła, a Obozowa ma 20 na Stare Miasto, teoretycznie całe Powstańców na Pl. Zamkowy też 26), kiedyś już 2 tramwaje skręcały i skrzyżowanie wytrzmało.

Jak będzie Rakowiecka, to ułatwi przetrasowanie 33 i 44 (skierowane.do Kieleckiej). Ogólnie na Puławskiej powinny zostać 4 linie.
Jeśli 33 na Gagarina, to rozumiem, że póki co też przez Nowowiejską?

primoż
Posty: 3766
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 18 sty 2023, 17:07

Bywalec pisze:
18 sty 2023, 16:16
Nie wiem na ile nie pomylę jakichś faktów jakie padły kiedyś w zapowiedziach, ale jeśli potencjalnie 3 linie(...)
3 linie czy 3 sloty? Bo w trzech slotach mogą być 3 średnie linie lub jedna silna i jedna średnia. Albo sześć linii bazarowo-przychodnianych :term:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sty 2023, 17:11

primoż pisze:
18 sty 2023, 15:21
fik pisze:
18 sty 2023, 15:00
Odpaliłem moją szklaną kulę i mówię, że:

zostanie 501 i 519 każde co 30' w koordynacji
zostanie E-2 i 116 każde co 20' w pseudokoordynacji, z KS 116 Chomiki - PTK
Trefna ta szklana kula, bo nie pokazuje 522; to chyba jakaś kula rehabilitacyjna co najwyżej ;p
Jestem niepoprawnym optymistą :kekeke:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

patryk148
Posty: 536
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 18 sty 2023, 17:15

Takie 519 mogłoby jechać do stockera, grzebiąc 200 i 251 :) .

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1624
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 18 sty 2023, 17:23

Większość pasażerów z Wilanowa będzie chciała jechać do centrum, tam przydałaby się pętla przy Konwiktorskiej.
Drugi kierunek to Metro Wilanowska, tu też nie będzie torów.
Pozostaje tram na Okęcie/Banacha ( dwa ważne potoki z WIlanowa i Ochoty) i północ , tu według mnie 35.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 18 sty 2023, 18:09

patryk148 pisze:
18 sty 2023, 17:15
Takie 519 mogłoby jechać do stockera, grzebiąc 200 i 251 :) .
Od razu do Góry Kalwarii! A co jeśli pociąg się zepsuje :D

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5268
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 18 sty 2023, 18:51

man1956 pisze:
18 sty 2023, 14:49
Dzięki za informację. Czyli 501 zapewne na razie zostaje, podobnie 187.
187 obstawiam, że poleci bo 131 puszczą TŁ. A 501 nie zostanie. Po prostu wtedy odwieszą 195 :P .

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 sty 2023, 18:54

W sumie, nikt nie powiedział, że 501 nie może pojechać na Natolin... :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Krzysztof_J
Posty: 452
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 18 sty 2023, 19:07

Nordyk110 pisze:
18 sty 2023, 17:23
Większość pasażerów z Wilanowa będzie chciała jechać do centrum, tam przydałaby się pętla przy Konwiktorskiej.
Są plany budowy pętli w rejonie Muranowskiej: https://tramwar.pl/tw-muranowska.html

man1956
Posty: 1554
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 18 sty 2023, 20:14

TGM pisze:
18 sty 2023, 18:51
man1956 pisze:
18 sty 2023, 14:49
Dzięki za informację. Czyli 501 zapewne na razie zostaje, podobnie 187.
187 obstawiam, że poleci bo 131 puszczą TŁ. A 501 nie zostanie. Po prostu wtedy odwieszą 195 :P .
A dokąd poleci 187?

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 18 sty 2023, 20:17

187 możnaby połączyć z jakąś krótką końcówką po praskiej stronie, na myśl przychodzi mi np. 151.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 701
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 18 sty 2023, 20:32

Autobus Czerwon pisze:
18 sty 2023, 20:17
187 możnaby połączyć z jakąś krótką końcówką po praskiej stronie, na myśl przychodzi mi np. 151.
Ja obstawiam skrócenie do Chełmskiej/Małe Siekierki, bo jednak trochę ludzi jeździ na Sielce później pustki.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

man1956
Posty: 1554
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 18 sty 2023, 20:48

Jak 131 miałoby jeździć przez Trasę Ł i Czerniakowską to już puszczanie po tym śladzie 187 chyba nie jest potrzebne. Podoba mi się pomysł połączenia 187 ze 151. Tyle że są dwa "ale":
1. 151 ma częstotliwość w szczycie 10', zaś 187 - 15', więc trzeba by dorzucić sporo brygad.
2. Poza tym 187 jest czasowo strasznym tasiemcem (75 min. półkursu), więc trzeba by tę linię raczej skracać, a nie wydłużać.

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 18 sty 2023, 20:59

man1956 pisze:
18 sty 2023, 20:48
Jak 131 miałoby jeździć przez Trasę Ł i Czerniakowską to już puszczanie po tym śladzie 187 chyba nie jest potrzebne. Podoba mi się pomysł połączenia 187 ze 151. Tyle że są dwa "ale":
1. 151 ma częstotliwość w szczycie 10', zaś 187 - 15', więc trzeba by dorzucić sporo brygad.
2. Poza tym 187 jest czasowo strasznym tasiemcem (75 min. półkursu), więc trzeba by tę linię raczej skracać, a nie wydłużać.
Trochę nie wiem jaką rolę w Ursusie pełni 187. Jeżeli chodzi o długość półkursu, to faktycznie wygląda to trochę średnio, na plus że duża część trasy jest jednak po buspasie. No i oberek 151 przez Nowowiejską to jest po prostu nabijanie pustych kilometrów, co jest spowodowane brakami w infrastrukturze. Metro Politechnika jak niemal każdy warszawski węzeł komunikacyjny to rzetelna patologia transportowa więc tutaj cudów faktycznie bym nie oczekiwał, można jedynie próbować łączyć niektóre relacje w celu zminimalizowania pustych przebiegów.

Łukasz
Posty: 10623
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 sty 2023, 21:03

187 do Pl.Narutowicza a wyprostować 517 przez Jerozolimskie? Ze 187 można się przesiąść do pustego przy Zachodnim 182 czy częstego 523.

Moim zdaniem do podzielenia i to na 3 jest jeszcze 138, choć akurat lubię nim jeździć z Mordoru na Pragę.
ŁK

ODPOWIEDZ