Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6485
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sty 2023, 16:05

kamilpl pisze:
31 sty 2023, 16:01
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2023/01/3 ... agonownia/ Szybko przywrócili podjazdy, nie tak jak z odolanami
Właśnie miałem o to zapytać: co tam było nie tak, że w tak ekspresowym tempie naprawili? Byłem przekonany, że podjazdy Potrzebną do Wagonowni to już historia.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27743
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 sty 2023, 16:07

No tam jednak ludzie a) pracują, b) mieszkają, to jednak wypadało naprawić.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Georg
Posty: 6485
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sty 2023, 16:13

A z jakiego powodu zostały zlikwidowane podjazdy 900 do Czajki? Nie było chętnych?

kamilpl
Posty: 2
Rejestracja: 09 paź 2022, 15:41

Post autor: kamilpl » 31 sty 2023, 16:21

Pewnie oczyszczalnia nie chciała żeby na ich teren autobusy wjeżdżały.

Georg
Posty: 6485
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sty 2023, 16:30

kamilpl pisze:
31 sty 2023, 16:21
Pewnie oczyszczalnia nie chciała żeby na ich teren autobusy wjeżdżały.
Też o tym pomyślałem.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 719
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 31 sty 2023, 17:16

Georg pisze:A z jakiego powodu zostały zlikwidowane podjazdy 900 do Czajki? Nie było chętnych?
Komunikaty na przystankach podają, że likwidacja kursów wariantowych następuje na wniosek MPWiK.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27743
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 sty 2023, 17:37

Pytanie, jaka była frekwencja, bo przesiadanie się na Poetów żeby podjechać te ostatnie metry to już perwersja wyższego rzędu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 418
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 31 sty 2023, 22:23

Łapałem to 900 jakoś dwa lata temu w czerwcu, jak wyjeżdżało z Czajki kursem popołudniowym, to nikt nie wsiadł.

Autobus Czerwon
Posty: 4455
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 lut 2023, 6:28

fik pisze:
31 sty 2023, 16:07
No tam jednak ludzie a) pracują, b) mieszkają, to jednak wypadało naprawić.
Praktykę mam taką, że jednak znakomita większość pracowników SKM chodzi na nielegalu na WKD Reduta Ordona, a Ci z Cargo do tramwajów na Wolskiej. Tłumów na tym odcinku nigdy nie widziałem.

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 lut 2023, 7:21

Autobus Czerwon pisze:
fik pisze:
31 sty 2023, 16:07
No tam jednak ludzie a) pracują, b) mieszkają, to jednak wypadało naprawić.
Praktykę mam taką, że jednak znakomita większość pracowników SKM chodzi na nielegalu na WKD Reduta Ordona, a Ci z Cargo do tramwajów na Wolskim. Tłumów na tym odcinku nigdy nie widziałem.
Dlaczego na nielegalu?
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4455
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 lut 2023, 7:37

Gdyż przechodzą przez tory kolejowe w miejscu niewyznaczonym.

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 lut 2023, 10:06

Autobus Czerwon pisze:Gdyż przechodzą przez tory kolejowe w miejscu niewyznaczonym.
A skąd masz pewność, że nie mają do tego nadanych uprawnień? Zresztą dziwne by było, gdyby pracownicy związani bezpośrednio z pociągami ich nie mieli.
ŁK

Gdynianin
Posty: 690
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 01 lut 2023, 10:33

Łukasz pisze:
01 lut 2023, 7:21
Autobus Czerwon pisze: Praktykę mam taką, że jednak znakomita większość pracowników SKM chodzi na nielegalu na WKD Reduta Ordona, a Ci z Cargo do tramwajów na Wolskim. Tłumów na tym odcinku nigdy nie widziałem.
Dlaczego na nielegalu?
A wybudowano już wiadukt na Mszczonowskiej?

Swoją drogą - czy dzieje się coś w tym temacie?

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 lut 2023, 11:05

Gdynianin pisze:
Łukasz pisze:
01 lut 2023, 7:21
Dlaczego na nielegalu?
A wybudowano już wiadukt na Mszczonowskiej?

Swoją drogą - czy dzieje się coś w tym temacie?
A jakie to ma znaczenie?
ŁK

Matt Cubis
Posty: 596
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 19 lut 2023, 12:44

https://www.wtp.waw.pl/newsy/2023/02/17 ... 22-lutego/
- trasa linii 521 zostanie skrócona – autobusy będą jeździły tylko na odcinku Falenica-Wiatraczna.
- autobusy linii 518 będą jeździły trasą Nowodwory–Metro Marymont.
Może Biden zostałby z nami na dłużej jak już samym jego przyjazdem udaje się wprowadzić takie zmiany.

ODPOWIEDZ