SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 gru 2005, 21:01

Karol pisze:1-kursy 521 nie mogą pokrywać się z SKM ani w Falenicy ani tym bardziej w Centrum
SKM nie obsługuje wszystkich przystanków na trasie 521, zaś i częstotliwość SKM nie pozwala na cięcia i zmiany autobusów. Notabene różnica w czasie podróży nie jest oszałamiająca
Karol pisze:2-potrzebna skuteczna reklama a nie ględzenie że jeździ za rzadko
3-potrzebne DUŻE rozkłady a nie jakieś maleńkie tabliczki, to samo zresztą tyczy się KM. Gdzie się podziały te wielkie rozkłady? Jak byłem mały to na największej pipidówie wisiały duże plansze rozkładowe a nie małe kartki papieru. :?
tak naprawdę to nikomu na tym nie zależy, nie wiadomo, czy SKM w ogóle się rozwinie

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 20 gru 2005, 21:22

W zasadzie chodzi tylko o odcinek Miedzeszyn-Radość-Międzylesie. Reszta przystanków autobusowych jest nie dalej niż 500 metrów od przystanków SKM.

Tak przy okazji. 521 stoi w korkach w rejonie Gocławka i w Centrum. Na pewno jedzie szybciej niż SKM?

I możliwe że SKM się nie rozwinie, bo to nie na rękę MZA i KM. W końcu 5 nowych składów przejmą KM a reszta ludzi będzie jeździć w zmodernizowanych (czytaj:pomalowanych na nowy kolor) kiblach :? na kartę miejską droższą od zwykłej o jakieś 15 zł.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 gru 2005, 21:29

Karol pisze:W zasadzie chodzi tylko o odcinek Miedzeszyn-Radość-Międzylesie. Reszta przystanków autobusowych jest nie dalej niż 500 metrów od przystanków SKM.

Tak przy okazji. 521 stoi w korkach w rejonie Gocławka i w Centrum. Na pewno jedzie szybciej niż SKM?
nie napisałem, że szybciej, po prostu różnice nie są oszałamiające. A nie można ludziom utrudniać i wydłużać dojazdu 521 tylko dlatego, żeby przesiedli się do rzadko kursującej SKM-ki, która w szczycie rzadziej niż poza nim jeździ i najczęściej tylko do Wschodniego
Karol pisze:I możliwe że SKM się nie rozwinie, bo to nie na rękę MZA i KM. W końcu 5 nowych składów przejmą KM a reszta ludzi będzie jeździć w zmodernizowanych (czytaj:pomalowanych na nowy kolor) kiblach :? na kartę miejską droższą od zwykłej o jakieś 15 zł.
6 nowych składów. I tak chbya byłoby lepiej gdyby organizację miejskiej komunikacji kolejowej przejęły KM - więcej możliwości, więcej relacji, więcej pociągów. Bo w obecnym wydaniu na wszelkie plany rozwoju potrzeba pieniędzy na dodatkowy tabor.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 gru 2005, 21:53

cóż SKM nie rozwiązało jakichkolwiek problemów dojazdu, a w sposó świetny radził sobie z tym wspólny bilet.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 gru 2005, 21:57

MeWa pisze:cóż SKM nie rozwiązało jakichkolwiek problemów dojazdu, a w sposó świetny radził sobie z tym wspólny bilet.
No cóż. Początki są zawsze trudne. W szczególności gdy SKM ma tak trudny rozkład. Uważam że jeszcze wszystko potoczy się w dobrym kierunku.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 gru 2005, 21:59

pożyjemy, zobaczymy - na razie plany na przyszłość są mało konkretne
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 21 gru 2005, 22:00

No cóż. Początki są zawsze trudne. W szczególności gdy SKM ma tak trudny rozkład. Uważam że jeszcze wszystko potoczy się w dobrym kierunku.
Taki rozkład sami sobie zafundowali.
Wg mnie, śa bardziej priorytetowe inwestycje w mięscie niż SKM.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 gru 2005, 22:15

Lukasz436 pisze: 10 nowych pociągów to jak zakup 1 Solarisy SU18 dla Warszawy
Jeden SU18 kosztował 100 mln złotych?

Lukasz436 pisze:Cały czas uważam że SKM jest lekiem na wygodny i szybką podróż koleją.
Piękna demagogia. Umówmy się - SKM Warszawa nigdy nie będzie szybsza od KolMazów. Tabor ten sam, tory te same.

Lukasz436 pisze:W szczególności gdy SKM ma tak trudny rozkład.
Taki zamówili, taki mają.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 gru 2005, 23:16

Fikander pisze:
Lukasz436 pisze: 10 nowych pociągów to jak zakup 1 Solarisy SU18 dla Warszawy
Jeden SU18 kosztował 100 mln złotych?

Lukasz436 pisze:Cały czas uważam że SKM jest lekiem na wygodny i szybką podróż koleją.
Piękna demagogia. Umówmy się - SKM Warszawa nigdy nie będzie szybsza od KolMazów. Tabor ten sam, tory te same.

Lukasz436 pisze:W szczególności gdy SKM ma tak trudny rozkład.
Taki zamówili, taki mają.
1. O SU18 - po prostu podałem skale porównawczą....

2. Nie będzie - ale będzie wygodniejsza oraz bezpieczniejsza oraz ładna - a to jest magnes przyciągający pasażerów.

3. A teraz jeśli chodzi o rozkład. Przykład: Są 4 wejścia do tunelu. 3 z nich rezerwuje KM. Jeden pozostaje dla SKM. To podpowiedz mi jak do 4 tunelów wepchnąć równoczęśnie 6 pociagów.......

PS. Dlatego napisałem że początki są trudne. Trzeba poczekać na nowy rozkład. Wiem będzie dopiero za rok. Ale będzie. I wtedy SKM będzie kursowało co 20 minut...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 gru 2005, 23:20

Lukasz436 pisze:1. O SU18 - po prostu podałem skale porównawczą....
Porównawczą CZEGO? Cen?

Lukasz436 pisze:ale będzie wygodniejsza oraz bezpieczniejsza oraz ładna - a to jest magnes przyciągający pasażerów.
Wygodniejsza raczej nie jest; bezpieczniejsza - o tym się dopiero przekonamy; ładna - jasne, magnes cudowny. Ciekawe, że nie znam nikogo, kto by się intereesował, czy jedzie pociagiem ładnym, czy brzydkim autobusem. Kalkulacja jest jedna: czas, cena, warunki.

Lukasz436 pisze:3 z nich rezerwuje KM. Jeden pozostaje dla SKM.
Kto b ronił SKM złożyć wcześniej wniosku o rozkład?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 gru 2005, 23:22

Fikander pisze:
Lukasz436 pisze:1. O SU18 - po prostu podałem skale porównawczą....
Porównawczą CZEGO? Cen?

Lukasz436 pisze:ale będzie wygodniejsza oraz bezpieczniejsza oraz ładna - a to jest magnes przyciągający pasażerów.
Wygodniejsza raczej nie jest; bezpieczniejsza - o tym się dopiero przekonamy; ładna - jasne, magnes cudowny. Ciekawe, że nie znam nikogo, kto by się intereesował, czy jedzie pociagiem ładnym, czy brzydkim autobusem. Kalkulacja jest jedna: czas, cena, warunki.

Lukasz436 pisze:3 z nich rezerwuje KM. Jeden pozostaje dla SKM.
Kto b ronił SKM złożyć wcześniej wniosku o rozkład?
1. Ilości ](*,)

2. Wygodniejsza JEST, bezpieczna - JAK NA RAZIE JEST, ładna - JEST.

3. Nie bylo wiadomo ile brygad będzie dostępnych do 12 Grudnia. Za rok już będzie lepiej.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 21 gru 2005, 23:26

3. Nie bylo wiadomo ile brygad będzie dostępnych do 12 Grudnia. Za rok już będzie lepiej.
hmm?
To chyba nic nie ma do rzeczy, bo kurs można było zarezerwować, ale go nie uruchamiac jaky co (KMka ma trochę takich kursów nie ujawnionych)...

Lukasz436 pisze:I wtedy SKM będzie kursowało co 20 minut...
Przy 6ciu składach jest to raczej nierealne...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 gru 2005, 23:28

Lukasz436 pisze:1. Ilości ](*,)
A może by porównywać to, CO się kupiło - bo SKM to jest stary Jelcz w opakowaniu Solarisa, na dodatek drogi.

Lukasz436 pisze:Wygodniejsza JEST
Tak samo twarde siedzenia, na dodatek węższe.

Lukasz436 pisze:ładna - JEST.
DGCC

Lukasz436 pisze: 3. Nie bylo wiadomo ile brygad będzie dostępnych do 12 Grudnia. Za rok już będzie lepiej.
Powtórzę raz jeszcze - kto bronił złożyć więcej wniosków o rozkład? Najwyżej realizowałoby się tylko CZĘŚĆ wykupionych połączeń. Standardowa praktyka... na linii Nowy Sącz - Chabówka zarezerwowane zostało miejsce pod 15 par połączeń - z czego UM wybrał 3 w najdogodniejszych terminach.

[ Dodano: 2005-12-21, 23:29 ]
bohun pisze: Przy 6ciu składach jest to raczej nierealne...
Jak wszystkie kursy będą Falenica - Wschodni to się da :lol:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 gru 2005, 23:44

Fikander pisze:
Lukasz436 pisze:1. Ilości ](*,)
A może by porównywać to, CO się kupiło - bo SKM to jest stary Jelcz w opakowaniu Solarisa, na dodatek drogi.

Lukasz436 pisze:Wygodniejsza JEST
Tak samo twarde siedzenia, na dodatek węższe.

Lukasz436 pisze:ładna - JEST.
DGCC

Lukasz436 pisze: 3. Nie bylo wiadomo ile brygad będzie dostępnych do 12 Grudnia. Za rok już będzie lepiej.
Powtórzę raz jeszcze - kto bronił złożyć więcej wniosków o rozkład? Najwyżej realizowałoby się tylko CZĘŚĆ wykupionych połączeń. Standardowa praktyka... na linii Nowy Sącz - Chabówka zarezerwowane zostało miejsce pod 15 par połączeń - z czego UM wybrał 3 w najdogodniejszych terminach.

[ Dodano: 2005-12-21, 23:29 ]
bohun pisze: Przy 6ciu składach jest to raczej nierealne...
Jak wszystkie kursy będą Falenica - Wschodni to się da :lol:
1. Ludzi nie interesuje czy jest to stary Jelcz czy stary Ikarus w opakowaniu czegoś tam!!! Zrozum to!!!

2. Przy 6-ściu składach powiadasz jest to niemożliwe............ Czas przejazdu wynosi 47minut........

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 21 gru 2005, 23:48

No dobra, przy rezerwie na krancach 10 min się da, ale watpie by na taką rezerwę PLK się zgodziło na dłużsżą mete...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

ODPOWIEDZ