Strona 2 z 4
: 13 kwie 2006, 19:48
autor: JacekM
Lewy? W jakim sensie lewy?
: 13 kwie 2006, 19:50
autor: Siecool
Żeby to była Wlk. Brytania to bym stawiał na drzwi po lewej stronie, a tak to stawiam na... hmmm... Legię

: 13 kwie 2006, 19:51
autor: JacekM
Jakby to była Wlk. Brytania to by i oznaczenie chyba było inne

: 13 kwie 2006, 19:52
autor: R-9 Chełmska
a może Loł flor?

: 13 kwie 2006, 19:52
autor: Siecool
A jest NG 313 z haj flor?

: 13 kwie 2006, 19:53
autor: R-9 Chełmska
Siecool pisze:A jest NG 313 z haj flor?

I z lewarem w wersji dla PKS Grodzisk

: 13 kwie 2006, 19:55
autor: JacekM
Siecool pisze:A jest NG 313 z haj flor?

Raczej SG313 a nie NG313?
: 13 kwie 2006, 20:05
autor: Siecool
No własnie o to chodzi, że nie ma, więc po co by miano wprowadzać dodatkowe oznaczenie 'L'.

: 13 kwie 2006, 20:11
autor: TLG
jacek2357 pisze:Co oznacza L na końcu?
Linienbus
Siecool pisze:A jest NG 313 z haj flor?
SG (standardt gelenktbus) XX3, produkowany w Tureckim oddziale MAN.
Dobra panowie-wątpliwości wyjaśnione, koniec MANowego OT
: 13 kwie 2006, 22:35
autor: Proboszcz
Ikarus 260
: 13 kwie 2006, 23:05
autor: Rosa
Z Ikarusami to jest tak jak z Polonezami. Zawsze znajdą się milośnicy ktorzy stwierdzą że to samochód solidny, bardzo dobry na nasze drogi ,a do tego blacha gruba, bagażnik taki duży że worek ziemniakow mozna włożyć. (na tej samej zasadzie 13N też maja swych milośników)
Ikarus pewnie BYŁ kiedyś dobrym busem ale to już historia i trzeba się pogodzić z tym że istnieją juz nowsze i lepsze wynalazki.
: 13 kwie 2006, 23:13
autor: Proboszcz
Rosa pisze:trzeba się pogodzić z tym że istnieją juz nowsze i lepsze wynalazki.
Gdyby te nowsze wynalazki miały bardziej dostosowane zawieszenie do warunków warszawskich i oddzielny przycisk do dzwonka to nie miałbym nic przeciwko nim.
: 13 kwie 2006, 23:26
autor: Rosa
Nie zmienia to faktu że Ikarus to historia której juz sie nie produkuje (widac wymyslono coś lepszego)
: 14 kwie 2006, 2:04
autor: fraktal
Proboszcz pisze:oddzielny przycisk do dzwonka to nie miałbym nic przeciwko nim.
Ale dlaczego oddzielny przycisk do dzwonka jest taki istotny? Ja na przykład uważam, że kierowcy stanowczo za rzadko używają dzwonka w Ikarusach. Dzwonek to nie jest jakiś zbędny dodatek - ma on za zadanie ostrzec pasażera, że za chwilę kierowca zamknie drzwi. On nie służy do żadnego poganiania, dlatego kierowcy, którzy używają go, gdy ludzie jeszcze wsiadają popełniają, moim zdaniem, błąd, chyba że na horyzoncie jest pasażer, który wygląda na niezdecydowanego (czy wsiąść, czy nie wsiąść) i dzwonek może go skłonić do podjęcia właściwej decyzji. Nie chcę przywoływać konkretnej sytuacji, bo znowu będzie OT. Dlatego też dzwonek powinien być używany częściej (i bardziej właściwie) i to nawet dobrze, że jest połączony z zamykaniem drzwi, wtedy kierowca nie może pominąć tego jakże istotnego, moim zdaniem, posunięcia.
: 14 kwie 2006, 9:05
autor: Piotrek
1.MAN SD 202- bo jest jedyny i fajnie się na górze jeździ

2.Solaris Urbino 18 i Man NG 313, NL 223 i wszystkie nowe - za komfort
