Czy powinna powstać pętla przy Węźle Marsa/Płowiecka

Moderator: Wiliam

Czy powinna powstać pętla przy węźle Marsa/Płowiecka?

TAK
17
52%
NIE
15
45%
NIE mam zdania
1
3%
 
Liczba głosów: 33

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 kwie 2006, 19:10

Tam pętla? Hmmm. Przede wszystkim tramwajowa. Bez tego nie ma co zaczynać zabawy. Z drugiej strony mam poważne wątpliwości, czy Wesoła, Rembertów itp. oddadzą posiadane obecnie 5xx. Nie liczyłbym na to zanadto, zwłaszcza, że mieliby niezmienioną trasę przejazdu z dodatkową przesiadką.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 23 kwie 2006, 20:03

Nie, ponieważ nie będzie miejsca i nie ma potrzeby.
Płowiecka bez pętli zostanie bardzo dobrym punktem przesiadkowym. Blisko jest kraniec Marysin, Witolin, Wiatraczna.
Krańcowanie linii na tym ostatnim zapewnia nie tylko dojazd do wspomnianej Płowieckiej, ale i tramwajów, popularnego Geanta, odwiedzanego bazaru na Pl. Szembeka czy Wiatracznej, oraz wielu szkół na Grochowie. A to tylko 7-10 minut od Płowieckiej.
Ciekawe byłoby zato przedłużenie tramwajów do PKP Gocławek. I w ogóle stację Gocławek można by przesunąć pod wiadukt, na którym są autobusy, stację Wawer również.

[ Dodano: 2006-04-23, 20:17 ]
TGM pisze:... tak każde zadupie będzie chciało autobus conajmniej do DC bo "przeca my Warszawa. Wieeeeeelka Warszawa. I żadne lokalne dowózki nas nie interesują".
I co w tym złego?
Dowozówki to przecież niewypały - przynajmniej w moich rejonach (153, 161, 305, dawne 173).
Wolę linię do Centrala co pół godziny niż dowozówkę do Marysina (też pewnie nie byłaby częściej i podjeżdżałaby minutę po tym jak wszystko odjedzie z punktu przesiadkowego).
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 kwie 2006, 22:48

Jarek pisze:
pawcio pisze:To nie ma być połączenie tych dwóch punktów miasta, ale domknięcie linii obwodowych od południowego wschodu.
Szkoda, że nie ma pętli autobusowej na Gocławku. Ciągnięcie takiej linii do Wiatraka może nie jest najszczęśliwszym pomysłem. A może jeszcze bardziej szkoda, ze nie ma dużej pętli autobusowo-tramwajowej w węźle Płowiecka (podobnie jak na Żeraniu FSO).
Zdecydowanie TAK jak dla mnie + ekspres do Centrum.
Ale jeszcze lepiej byłoby gdyby to było
koło stacji PKP Gocławek, z której odjeżdżałyby
Co 5 minut szybkie pociągi do Centrum...
ŁK

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 23 kwie 2006, 23:13

Łukasz pisze:Zdecydowanie TAK jak dla mnie + ekspres do Centrum.
Ale jeszcze lepiej byłoby gdyby to było
koło stacji PKP Gocławek, z której odjeżdżałyby
Co 5 minut szybkie pociągi do Centrum...
Niestety lokalizacjia stacji PKP Gocławek jest cokolwiek niefortunna. Przybliżenie jej do ul. Marsa częściowo rozwiązałoby ten problem, ale nie do końca. Do tego dochodzi katastrofalny stan techniczny torów no i generalnie układ torowy nie sprzyjający rozwijaniu dużych prędkości (lub chociaż przyzwoitych). Dlatego pięćsetkami wychodzi szybciej. A nie powinno.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 24 kwie 2006, 10:14

Krzysztof Sokołowski pisze:Tylko że nie ma tam miejsca na taki dworzec, chyba żeby wykupić ten komis i sąsiednie grunty wraz z budynkami.
:arrow: Po tym, co do tej pory tam się działo, wątpię w skuteczność dogadania się z właścicielami tego komisu. Ale pętla w tym miejscu nie jest głupim pomysłem ;-).

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 24 kwie 2006, 16:20

Pętla ta nie ma sensu gdyż żadna linia tam nie pustoszeje ani pusta nie przyjeżdża.
Blisko jest pętla Os.Ostrobramska i może to z nią coś powinno sie zrobić by taki superprzesiadkowy punkt był w okolicy węzła, a nawet tramwajową linię możnaby tam dociągnąć bez problemu.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 24 kwie 2006, 16:42

:arrow: Pętla OS. OSTROBRAMSKA jest wprawdzie w pobliżu, ale: po pierwsze - nie ma możliwości jej rozbudowy, żeby stanowiła punkt przesiadkowy; po drugie - jest ona z dala od podstawowych ciągów komunikacyjnych. Kto będzie wjeżdżał w osiedle, żeby przesiąść się na autobus wyjeżdżający z powrotem na główny ciąg?

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 24 kwie 2006, 16:48

MZ pisze::arrow: Pętla OS. OSTROBRAMSKA jest wprawdzie w pobliżu, ale: po pierwsze - nie ma możliwości jej rozbudowy, żeby stanowiła punkt przesiadkowy; po drugie - jest ona z dala od podstawowych ciągów komunikacyjnych. Kto będzie wjeżdżał w osiedle, żeby przesiąść się na autobus wyjeżdżający z powrotem na główny ciąg?
Jeśli mają tam wjeżdżać samochodami na przesiadkę w autobus to można zbudowac pętle po dugiej stronie Ostrobramskiej i tam parkingi i wtedy juz wszystko byłoby OK
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 24 kwie 2006, 16:58

ja0306 pisze:Jeśli mają tam wjeżdżać samochodami na przesiadkę w autobus to można zbudowac pętle po dugiej stronie Ostrobramskiej i tam parkingi i wtedy juz wszystko byłoby OK
Dużą wadą takiego usytuowania pętli byłoby to, że z można by było wyjechać z niej tylko w kierunku wschodnim i trzeba by było jechać kawał drogi, żeby zawrócić.

Pętla przy Marsa i Płowieckiej jest według mnie niepotrzebna, bo pętla Os. Ostrobramska znajduje się wystarczająco blisko i w dodatku jest bardzo dobrze usytuowana (blisko i do Łukowskiej, i do Ostrobramskiej), a poza tym pętla przy Marsa i Płowieckiej, jak już ktoś napisał, powodawałaby jeszcze większe korki niż obecnie.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 24 kwie 2006, 17:17

Jamnik pisze:
ja0306 pisze:Jeśli mają tam wjeżdżać samochodami na przesiadkę w autobus to można zbudowac pętle po dugiej stronie Ostrobramskiej i tam parkingi i wtedy juz wszystko byłoby OK
Dużą wadą takiego usytuowania pętli byłoby to, że z można by było wyjechać z niej tylko w kierunku wschodnim i trzeba by było jechać kawał drogi, żeby zawrócić.

Pętla przy Marsa i Płowieckiej jest według mnie niepotrzebna, bo pętla Os. Ostrobramska znajduje się wystarczająco blisko i w dodatku jest bardzo dobrze usytuowana (blisko i do Łukowskiej, i do Ostrobramskiej), a poza tym pętla przy Marsa i Płowieckiej, jak już ktoś napisał, powodawałaby jeszcze większe korki niż obecnie.
A skrzyzowanie ostrobramska/Rodzewiczówny strona Płd.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36651
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 kwie 2006, 17:25

Jamnik pisze:pętla przy Marsa i Płowieckiej, jak już ktoś napisał, powodawałaby jeszcze większe korki niż obecnie
A to czemu? :-k Wjazd od Ostrobramskiej, wyjazd na Płowiecką... Nie widzę tu powodów do wystąpienia większych korków. Przeciwnie, chyba je zmniejszy zdjęcie części brygad z Płowieckiej?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 24 kwie 2006, 17:37

ja0306 pisze:A skrzyzowanie ostrobramska/Rodzewiczówny strona Płd.
Nie wiem, czy znalazłoby się miejsce. Trzeba by było rozebrać budynek Billi albo salon Renault. =;

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 24 kwie 2006, 18:09

Popieram ten pomysł z pętlą. Plus przedłużenie tramwajów z Gocławka do tegoż węzła. Rozwalenie Bogand-Cara jakoś przeżyjemy;)

[ Dodano: 2006-04-24, 18:10 ]
Petroniusz pisze:Może kiedyś nadrobią te zaległości
Teraz była po temu okazja, jak zbudują węzeł nie wiadomo czy będzie sie dało gdzieś wcisnąć tą pętlę...

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 24 kwie 2006, 19:35

Ten wykup komisu, o którym pisaliście wcześniej, raczej nie jest możliwy. Z tego co wiem, obszar ten ma być wykupiony przez państwo, w celu poprowadzenia Trasy Siekierkowskiej. Właściciel twardo broni się przed utratą swojego terenu, ale jakoś pewnie się dogadają. ;)
Chociaż w sumie to nie wiem po co im potrzebny akurat ten grunt. Przecież trasa będzie przebiegała po drugiej stronie Ostrobramskiej.

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 24 kwie 2006, 19:38

Jamnik pisze:Ten wykup komisu, o którym pisaliście wcześniej, raczej nie jest możliwy. Z tego co wiem, obszar ten ma być wykupiony przez państwo, w celu poprowadzenia Trasy Siekierkowskiej. Właściciel twardo broni się przed utratą swojego terenu, ale jakoś pewnie się dogadają. ;)
Chociaż w sumie to nie wiem po co im potrzebny akurat ten grunt. Przecież trasa będzie przebiegała po drugiej stronie Ostrobramskiej.
Ale będzie rondo,przejścia podziemne,estakada nad rondem,więc troche miejsca to zajmie.

ODPOWIEDZ