: 31 sie 2006, 21:04
Chyba żartujesz.R-9 Chełmska pisze:ale PKP IC jakością usług i podejściem do klienta bije nawet te czecholina, czy tam jakoś tak to się nazywa
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Chyba żartujesz.R-9 Chełmska pisze:ale PKP IC jakością usług i podejściem do klienta bije nawet te czecholina, czy tam jakoś tak to się nazywa
Co ty mówisz!PKP intercity -dziękuje bardzo!Spółka do bani!Po wczorajszych przygodach...eh...R-9 Chełmska pisze:ale PKP IC jakością usług i podejściem do klienta bije nawet te czecholina, czy tam jakoś tak to się nazywa
Zgadzam się!Pozostałości po kolei wiedeńskiej...ah...np. w Nowym Sączu...MeWa pisze:też mamy architektonicznie ładne dworce
A jakbyś zobaczył dworzec w Popradzie...inż. Glonojad pisze:do tego rozlazly i częściowo na powietrzu
Pewnie powiesz mi zaraz, że zyski, które zaczęła przynosić są do bani. Dalej-inwestycje w tabor, na któe zaciągneli już bardzo duży kredyt też są do bani? Jak to miło usłyszeć opinie prawdziwego fachowca. Przydałoby się jakieś względnie profesjonalne uzasadnienie takiej opinie, ale na to nie licze.ziomal pisze:Co ty mówisz!PKP intercity -dziękuje bardzo!Spółka do bani!
SKM kupowało ostatnio jakieś pociągi, czy coraz więcej pojedynczych składów wysyłają na podstawową relację Gdynia-Gdańsk, że tak szarżują w walce z PR?TLG pisze:(ostatni precedensowy dotyczył przewozów na trsie Lębork-Słupsk a na linie wyjadą zamiast PKP PR pociągi trójmiejskiego SKM)
O żadnych zakupach poza na razie nie wpuszczonymi na teren Polski 40-letnimi jednostkami, kupionymi o Deutche Bahn (decyzje blokuje UTK) nic mi nie wiedomo. Być może mają jednego-dwa wolne "kibelki".geograf pisze:SKM kupowało ostatnio jakieś pociągi, czy coraz więcej pojedynczych składów wysyłają na podstawową relację Gdynia-Gdańsk, że tak szarżują w walce z PR?
Jeszcze mi powiedz, że zyski nie wynikają ze sztucznego utrzymywania monopolu na trasach do Gdyni, Poznania i Szczecina...TLG pisze:Pewnie powiesz mi zaraz, że zyski, które zaczęła przynosić są do bani. Dalej-inwestycje w tabor, na któe zaciągneli już bardzo duży kredyt też są do bani? Jak to miło usłyszeć opinie prawdziwego fachowca. Przydałoby się jakieś względnie profesjonalne uzasadnienie takiej opinie, ale na to nie licze.ziomal pisze:Co ty mówisz!PKP intercity -dziękuje bardzo!Spółka do bani!
Należy dodać, że ze szkodą dla pasażerów (brak wsp biletu).TLG pisze:Szansy powinni się doszukiwać we współpracy z samorządami wojewódzkimi, które zaczynają organizować przewozy kolejowe w drodze przetargów (ostatni precedensowy dotyczył przewozów na trsie Lębork-Słupsk a na linie wyjadą zamiast PKP PR pociągi trójmiejskiego SKM).
Wpuszczenie tam "konkurencji" w postaci dotowanej i niespłacającej długów PeeRki też by specjalnie wolnorynkowe nie było...Fikander pisze:Jeszcze mi powiedz, że zyski nie wynikają ze sztucznego utrzymywania monopolu na trasach do Gdyni, Poznania i Szczecina... .
No ja pamiętam PRowskie Pobrzeże z wagonów po modernie i zarzyganą bezpośrednio po podstawieniu na GGO gNidę...inż. Glonojad pisze:Słabo jest rzeczywiście na linii trójmiejskiej, chociaż brudnym mechpomem mi się tam jechać nie zdarzyło.
Kwestia dyskusyjna w sumie.Busmann pisze:nie będzie czasem powtórki z podziału PKS-u, który był najgorszym błędem lat 90