Strona 2 z 39

: 25 maja 2006, 9:17
autor: MZ
:arrow: Gdy ITS obsługiwał linię 161, to miał dojazdy z zajezdni przy Płochocińskiej na pętlę BŁOTA i takie same zjazdy. Wszystko oczywiście bezpłatne, więc przy tej ilości kilometrów obsługa tej linii była dla tego przewoźnika wyjątkowo mało opłacalna.

: 25 maja 2006, 11:00
autor: mobil one
pawcio pisze:Że niby
Z Pl. Trzech Krzyży
Właśnie.Mam na myśli zjazdy z Placu Trzech Krzyży.
Mają dosyć ciekawą trasę zjazdu,który nijak NIE pokrywa się, z normalnym przebiegiem linii 108...

: 25 maja 2006, 17:39
autor: Plesim
MZ pisze::arrow: Gdy ITS obsługiwał linię 161, to miał dojazdy z zajezdni przy Płochocińskiej na pętlę BŁOTA i takie same zjazdy. Wszystko oczywiście bezpłatne, więc przy tej ilości kilometrów obsługa tej linii była dla tego przewoźnika wyjątkowo mało opłacalna.
Ajentów bym jednak nie wliczał. Mobilis ma sporo zjazdow z rejonu Ursynowa do Ursusa. Codziennie o różnych porach można podziwiać Urbinetka na tej trasie.

ps. Zanim zobaczyłem ten temat miałem zapytać o zjazd 186 na Stalową widziany dziś o 9.30 na Puławskiej przy Rakowieckiej. ;-)

: 25 maja 2006, 18:47
autor: Santos
boh. pisze:Pewnie ten sam co zjazdy 107 z Esperanto na Woronicza ;)
no chyba masz mocno niezaktualizowane wiadomosci ](*,) Obecnie brygady woroniczanskie na 107(dp :arrow: 4 i 6) zaczynają i kończą na Ursynowie Północnym :-$ Dojazd i zjazd jako PT ;-)

[ Dodano: 2006-05-25, 18:51 ]
R-11 Kleszczowa pisze:130 zjezdza z Wilanowa na Kleszczową na pusto #-o
a jak ma zjeżdzac #-o ](*,)

: 25 maja 2006, 19:41
autor: Kleszczu
Santos pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:130 zjezdza z Wilanowa na Kleszczową na pusto #-o
a jak ma zjeżdzac #-o ](*,)


Wogóle ma nie zjezdzac. Tylko niestety na to nie ma pieniędzy. A mogłoby wykonac trasę do Reduty. Tylko nie ma pieniezy na to :neutral:

: 25 maja 2006, 19:46
autor: ZaciszaniN
Plesim pisze:ps. Zanim zobaczyłem ten temat miałem zapytać o zjazd 186 na Stalową widziany dziś o 9.30 na Puławskiej przy Rakowieckiej.
Ja widziałem 013/186 (#2445) zjeżdżajace Marszałkowską na zakład (przypuszczam, że te same) - początkowo także nie wiedziałem gdzie to wpisać #-o

: 25 maja 2006, 20:50
autor: Santos
R-11 Kleszczowa pisze:Wogóle ma nie zjezdzac.Tylko niestety na to nie ma pieniędzy
ty wogóle widzisz co piszesz ](*,) najpierw piszesz że ma nie zjeżdzac tak :?: czyli wóz ma nocowac na krańcu w wilanowie :?: gratuluje pomysłu ](*,) Jedno wyklucza drugie :-k boshh....BTW,zjazd 130 po trasie byłby bez sensu,wiec ten zjazd jest najlepszym wyjsciem

: 25 maja 2006, 21:35
autor: Bastian
Santos pisze:zjazd 130 po trasie byłby bez sensu
Bo?

: 25 maja 2006, 22:15
autor: marker
No ale szczerze mówiąc to niekiedy faktycznie nie opłaca się robić zjazdu z ludźmi z powodu znikomego wykorzystania więc lepiej żeby linia zjechała do zajezdni jak najkrótszą trasą bez pasażerów niz żeby woziła powietrze na osttanim półkursie.

: 26 maja 2006, 0:43
autor: dzidek
Część zjazdów z 130 powinna być z CH Reduta jednak przynajmniej połowa z Wilanowa bo robić wieczorem powrotnych rozkładów na Ochotę nie opłacałoby się ZTMowi

: 26 maja 2006, 0:57
autor: Bastian
dzidek pisze:robić wieczorem powrotnych rozkładów na Ochotę nie opłacałoby się ZTMowi
To kosztuje więcej, niż przeloty na pusto?

Wiem, mam dziś "protestancki" nastrój ;)

: 26 maja 2006, 1:02
autor: MeWa
ZTM nie płaci za puste przejazdy :P

: 26 maja 2006, 1:41
autor: Bastian
Aha... Ci Państwo płacą...

: 26 maja 2006, 8:56
autor: Paweł_K
Karol pisze:186 na Stalową....kilka tablic więcej w autobusie i robimy ze zjazdu wtyczkę na 524 (ostatni przystanek Pl. Bankowy-następnie autobus jedzie na Stalową) i po kłopocie :smile: tylko skąd wziąć pieniądze...za to trzeba już zapłacić.
Eeee do Bankowego to mija się z celem, jeśli już jako Z524 to do Bartniczej po trasie...(analogicznie jak niegdyś woroniczańskie E-3 zjeżdżały z Podgrodzia jako Z524 na Woronicza)

: 26 maja 2006, 9:56
autor: MZ
Plesim pisze:Ajentów bym jednak nie wliczał.
:arrow: A dlaczego? W końcu oni jeżdżą na zlecenie ZTM tak samo jak MZA.