Strona 2 z 16

: 04 sty 2006, 19:01
autor: TLG
jeżeli to będą gnioty to poewnie tak. Żeby Życie Warszawy mogło ręką pana Śluba swobodnie napisać: Warszawa ma 20 nowoczesnych niskopodłogowych (sic!) autobusów marki Jelcz :D

: 04 sty 2006, 19:04
autor: Piotrek
TLG pisze:jeżeli to będą gnioty to poewnie tak. Żeby Życie Warszawy mogło ręką pana Śluba swobodnie napisać: Warszawa ma 20 nowoczesnych niskopodłogowych (sic!) autobusów marki Jelcz :D
...które kupiono dzięki reakcji żw... :D

: 04 sty 2006, 19:12
autor: TLG
fraktal pisze: PGNiG ma postawić nową stację dla MZA, jeśli firma kupi większą ilość autobusów napędzanych tym paliwem.
PGNiG stawia stacje, oddaje ją użytkownikowi w leasing i podpisuje umowe wieloletnią na dostawe gazu, co pozwala na zachowanie przez długi czas gwarnacji stabilnej ceny gazu.

: 04 sty 2006, 19:16
autor: Wujek_ed
JacekM (2357) pisze:a) skąd ta wiadomość?
b) co ze stacją tankowania?
A) Z telegazety
B) Nie wiem, nie napisali

: 04 sty 2006, 21:26
autor: Plesim
Zapytam się w tym temacie. A co z przebudową 7690? Pod koniec grudnia widziałem go pare razy na mieście ale bez butli. :) I czy to oznacza że przebudowywane będą odkurzacze?

: 04 sty 2006, 21:29
autor: Plesim
A nie jest przypadkiem tak, że PGNiG chce wybudować stację, ale MZA nie może się zdecydować gdzie. Czy postawić na R7 czy od razu na nowym miejscu.

: 04 sty 2006, 21:55
autor: neoplanniezalogowany
ŻW napisało, że to będą przegubowce (te nowe, nie zmodernizowane)

: 04 sty 2006, 21:57
autor: neoplanniezalogowany
Oczywiście, że busy na CNG będą stacjonować na Woronicza.Mają bowiem obsługiwać linie bignące Traktem Królewskim i przez centrum.

: 04 sty 2006, 22:02
autor: TLG
Plesim pisze:A nie jest przypadkiem tak, że PGNiG chce wybudować stację, ale MZA nie może się zdecydować gdzie. Czy postawić na R7 czy od razu na nowym miejscu.
Dobre pytanie. TKW coś tam pomruczało, że w przyszłości miałaby powstać zajezdnia tylko dla autobusów NGV. I w zasadzie to by było najlepsze rozwiązanie, dające pewną gwarancje, że tabor będzie nieco lepiej utrzymany niż w innych "mieszanych" zajezdniach, że o R7 nie wspomne, a utrzymanie będzie nieco tańsze.

: 04 sty 2006, 22:02
autor: Andrzej
Będzie co miało sobie wjechać na Dewajtis :twisted:

: 04 sty 2006, 22:06
autor: TLG
Plesim pisze:Zapytam się w tym temacie. A co z przebudową 7690? Pod koniec grudnia widziałem go pare razy na mieście ale bez butli. :) I czy to oznacza że przebudowywane będą odkurzacze?
A po co odkurzacze? Mówi sie o przebudowie solówek i zakupie przegubów. A w bajki o 7690 szkoda wierzyć. Jak oficjalnie wytypują tabor do przebudowy to uwierze.

: 05 sty 2006, 8:36
autor: MZ
Piotrek pisze:Jak TKW no to jeszcze poczekam, niż do końca uwierzę
:arrow: Dlaczego? Skoro na ten temat wypowiadał się w Kurierze ktoś z MZA i naczelny "Zajezdni", to chyba sobie tego nie wymyślili. Tylko żeby Rosja nie odcięła nam dopływu gazu, bo nie będzie czym jeździć :lol:.

: 05 sty 2006, 8:40
autor: MZ
ŻW pisze:Do tej pory w Polsce tylko kilka miast kupiło podobne wozy. Ok. 20 gazowców jeździ po Przemyślu, sześć po Tarnowie, siedem po Rzeszowie, dziesięć po Lublinie.
TLG pisze:Pomijając bzdury, które Ślubowski tu wysmarował (w Lublinie nie ma autobusów na gaz, jest przetarg, 10 autobusów jeździ po Rzeszowie!) to ciekawe czy MZA rzeczywiście kupi taki tabor.
:arrow: I jeszcze sześć w Radomiu, z czego cztery to przerobione ex-connexowskie Jelcze.

: 05 sty 2006, 9:42
autor: Lukasz436
Ja obstawiam że nowe autobusy wyląduja na priorytetowej zajezdni. Czyli R-7 WORONICZA :!:

: 05 sty 2006, 11:43
autor: Siecool
Opłaca sie budowa zajezdni na 60 autobusów? Jak już inwestować to niech kupią jakąś konkretną ilość tych busów, nie po to się stawia zajezdnie, żeby było tam 60 autobusów.