Paradoksalnie te kilkudziesięcioletnie tramwaje sprowadzane z Niemiec są w o wiele lepszym stanie technicznym od o wiele młodszych polskich bratanków (niechże przykładem będzie GT6 ze stajni TP Łódź)xxl pisze: I ciągle będzie u nas trzeci świat. Dwudziestoletnie autobusy szynowe czy inne szroty sprowadzone z Niemiec. No właśnie jak można mieć pretensje, że kupiono coś nowego. Ja się cieszę, że po tylu latach wreszcie są kupowane nowe składy, a nie szroty.
wstawione znaki przestankowe
boh
Problem nie do końca leży w tym,że zakupiono nowe. Problem w tym, że zakupiono za ogromne pieniądze, podczas gdy ciągle oszczędza się na połączeniach lokalnych. Taki szynobus powinien służyć do obsługi zagrożonych szlaków, jeździć tam, gdzie nie ma odpowiedniego popytu by zapełnić skład EZT do granic opłacalności. Niestety -kupuje się dużą jednostkę i wysyła się ją na jedną z najbardziej obleganych tras w regionie łódzkim. Jeszcze do Sieradza brakuje by ją wysłali:/ A połączenie z Tomaszowem, Drzewicą, Łowiczem, Węglówka...umiera...