PociÄ gi poĹpieszne bÄdÄ stawaÄ na SĹuĹźewcu
Moderator: JacekM
A czy ja napisałem, że się różnią? Poprostu chodzi mi o to, że "KINGA" i "JADWIGA" są pociągami, które mają dosyć długie trasy i są niejako przelotowe. Natomiast inna część pospiesznych, typu "STASZIC", "SIENKIEWICZ" są pociągami głównie dla dojeżdżających do pracy lub na studia, więc postój w tym wypadku się przydaje. Natomiast pociągi, które kończą lub zaczynają bieg w Warszawie też mogą stawać, bo zazwyczaj na początku i końcu trasy postojów jest więcej.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Jakby nie patrzeć, to jednak jest wydłużenie czasu przejazdu. Przy dodaniu jednej stacji wielkiej różnicy nie ma, ale przy kilku jest to już odczuwalne.jasiu pisze:Ja przeszkód nie widzę.
Zgoda, ale idąc tym tropem można zacząć zatrzymywać pociągi kwalifikowane na Zachodnim, żeby Ochota miała bliżej...geograf pisze:Z Kingi lub Jadwigi mogą wysiadać/wsiadać mieszkańcy Ursynowa, Okęcia, czy Jadwisina, którym może być bliżej na Służewiec niż na Zachodni...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27672
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Mniej odczuwalne przy podróży z Olsztyna do Krakowa niż przy podróży z Kielc do Warszawy.Busmann pisze:Jakby nie patrzeć, to jednak jest wydłużenie czasu przejazdu.
[ Dodano: 2007-02-07, 14:22 ]
No akurat ze sporej części Ochoty czas dotarcia do Centralnego jest porównywalny z czasem dotarcia do Zachodniego. Ja na Zachodni idę piechotą, ale moi rodzice wyjeżdżając na urlop już biorą taksówkę...Busmann pisze:Zgoda, ale idąc tym tropem można zacząć zatrzymywać pociągi kwalifikowane na Zachodnim, żeby Ochota miała bliżej...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Większość Warszawy i tak zwala się zawsze na Centralny
... Praga wsiada na Wschodniaku,bo tam wszystko się zatrzymuje,ale południowa część różnie...
To zależy,czy pociąg zatrzymuje się na zachodniaku i wogóle od innych okoliczności...
Podsumowując o Służewcu:większość pośpiechów w dzień może się zatrzymywać.![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
To zależy,czy pociąg zatrzymuje się na zachodniaku i wogóle od innych okoliczności...
Podsumowując o Służewcu:większość pośpiechów w dzień może się zatrzymywać.
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie
To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Co do tłumaczeń PR że ludzie będą mogli się szybciej dostać do pracy na południu to na jedno wyjdzie, bo między Wschodnim a Służewcem jest na KMcach nieznacznie więcej stacji niż na pośpiechach, a ponieważ pośpiechy na stacjach długo stoją, to KMcem było by szybciej. Ale sam pomysł popieram gdyż mieszkańcy Służewca się szybciej dostaną np. do Radomia i nie muszą jechać aż na Zachodni, czyli w odwrotną stronę niż cel podróży
No może i te postoje pośpiechów nie są tak aż długie na takich stacjach,choć np. na Wschodnim kamusie stoją prawie tyle samo ile te PRowskie składy,ale rzeczywiście mieszkańcy mają duże ułatwienie... ![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie
To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zły chłopiec i troll pozdrawia
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
nie rozumiem... Jak to na jedno wyjdzie? Czy wg Ciebie nie będzie robiło różnicy osobie jadącej z kierunku Radomia do Służewca, Ursynowa, Mokotowa czy wysiądą na Centralnym, czy na Służewcu?bruno pisze:Co do tłumaczeń PR że ludzie będą mogli się szybciej dostać do pracy na południu to na jedno wyjdzie, bo między Wschodnim a Służewcem jest na KMcach nieznacznie więcej stacji niż na pośpiechach, a ponieważ pośpiechy na stacjach długo stoją, to KMcem było by szybciej. Ale sam pomysł popieram gdyż mieszkańcy Służewca się szybciej dostaną np. do Radomia i nie muszą jechać aż na Zachodni, czyli w odwrotną stronę niż cel podróży
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Chodziło mi o kierunek ze Wschodniego. Potem właśnie napisałem, że pomysł popieram, bo wtedy mieszkańcy Służewca lub mieszkańcy by mieli szybciej do Radomia i nie musieliby na pośpieszny wsiadać na Centralnym lub na Zachodnim, które są w innym kierunku niż Radom.I tak samo z mieszkańcami Radomia, którzy pracują na Służewcu. Krótko mówiąc pomysł jest dobry, ale tłumaczenia PR złe.MeWa pisze:nie rozumiem... Jak to na jedno wyjdzie? Czy wg Ciebie nie będzie robiło różnicy osobie jadącej z kierunku Radomia do Służewca, Ursynowa, Mokotowa czy wysiądą na Centralnym, czy na Służewcu?
[ Dodano: 2007-02-07, 22:31 ]
To ostatnie zdanie dotyczy oczywiście kierunku ze Wschodniego.
Owszem, ale prędzej ludzie pracujący w Warszawie przyjadą pociągiem z Kielc, niż Krakowa, bo te krótkorelacyjne są właściwie dopasowane pod względem godzin. No i inną sprawą są postoje na Centralnym sięgające 20 minut (dla pociągów kończących bieg na Wschodniej).Fikander pisze:Mniej odczuwalne przy podróży z Olsztyna do Krakowa niż przy podróży z Kielc do Warszawy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43