Autobus ma się pojawiać na przystanku nie kiedy chce, tylko wg rozkładu Po to są rozkłady, żeby się ich trzymać. Dlaczego pasażer ma być 6 minut przed odjazdem, bo może kierowcy zechce się być o tyle wcześniej na przystanku? A jak to był ostatni kurs tego dnia? A tam, gdzie kierowcy muszą momentami jechać 20km/h, żeby trzymać się rozkładu to absurd i to należy poprawić. Ale póki tak jest to trudno, trzeba jechać 20km/h, albo odczekać dłużej na przystanku. Dla mnie sprawa oczywista.Messi pisze:A po co naginać wieczorne czasy przejazdu? Kierowcy zwykle są już bardzo zmęczeni, pasażerom się nie spieszy; wniosek - kilka minut w jedną czy drugą stronę nie ma praktycznie żadnego znaczenia. Ważne, żeby autobus się na przystanku w ogóle pojawił, prędkość podróży to kwestia drugo- a może nawet trzeciorzędna. Choć nie mówię, że całkiem nieistotna.
Czasy przejazdu
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
W istocie.Nazgul pisze:trzeba jechać 20km/h, albo odczekać dłużej na przystanku.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Szczerze mówiąc, to nie wiem nawet, kto wygrał ten przetarg i czy w ogóle z kimkolwiek została podpisana umowa. Ale z tego, co pamiętam, to termin wykonania i opracowania pomiarów mija jakoś jesienią.pawcio pisze:Ale chyba jeszcze nie podpisano żadnej umowy w ww. kwestii. Czy może coś przegapiłem?slupek pisze: Zobaczymy jesienią, czy rzeczywiście czasy się urealnią (ZTM rozpisał przetarg na opracowanie wyznaczania składowych czasów przejazdu i z tego, co pamiętam, to do któregoś września powinno być wykonane zlecenie).
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
http://www.ztm.waw.pl/baza/20060901/500/114302.HTM Przystanek Kołowa
http://www.ztm.waw.pl/baza/20060901/500/114402.HTM Przystanek Cm. Bródnowski
w DS 4 minuty ! przejazdu między Kołową a cm Bródnowskim w godz. 9-18 , podczas gdy w pozostałych godzinach 1 minuta.
Znajdą się jeszcze inne kwiatki: 6 minut od Gdańskiego do Starzyńskiego w Niedzielę...
38 minut od Wschodniego do Podgrodzia, ciekawe z jaką prędkością będą jeździć kierowcy by wytracić nadwyżkę 5-6 minut?
http://www.ztm.waw.pl/baza/20060901/500/114402.HTM Przystanek Cm. Bródnowski
w DS 4 minuty ! przejazdu między Kołową a cm Bródnowskim w godz. 9-18 , podczas gdy w pozostałych godzinach 1 minuta.
Znajdą się jeszcze inne kwiatki: 6 minut od Gdańskiego do Starzyńskiego w Niedzielę...
38 minut od Wschodniego do Podgrodzia, ciekawe z jaką prędkością będą jeździć kierowcy by wytracić nadwyżkę 5-6 minut?
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Takie "kwiatki" to teraz na ogół wynik "wygładzania" rozkładu jazdy, np. aby przez cały czas linia miała częstotliwość np. 15 czy 30 minut. Dobry przykład do 131. Nie wiem ile powinien wynosić czas przejazdu, ale linia jest przecież dosyć krótka, korków na trasie dużych niema, a minimalny czas przejazdu od maksymalnego różni się znacznie. 9 miut różnicy mają linie, które przejeżdżają w korku przez całe miasto i zajmuje im to 60-70 minut. A tu czas przejazdu to raptem 20-30 minut.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Nawet na minimalnym czasie 131 jest w stanie być kilka minut przed czasem. Dlaczego więc nie ściąć tych kilku minut?TGM pisze:18 to 501 jedzie od centralnego do Bonifacego. Czarne 131 miło by być szybsze od czerwonego? W dodatku na sporo dłuższej trasie?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Polecam dzwonić na numer 636-36-80, wewnętrzny 132, bo od samego narzekania nic sie nie zmieni.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
To samo z liniami 127 i 169 na rzeczonym odcinku w rzeczonym czasieDęboszczak pisze:w DS 4 minuty ! przejazdu między Kołową a cm Bródnowskim w godz. 9-18 , podczas gdy w pozostałych godzinach 1 minuta.
[ Dodano: 2006-08-31, 10:03 ]
Nie wspomnę o świątecznych 40 minutach przejazdu z Centrala na Bródna 500 (powinno być ok 30) i 36 minutach z Wschodniego na Bródna w święto 169 (powinno być też ok 30)
[ Dodano: 2006-08-31, 10:04 ]
Chyba im się korki poj....
[ Dodano: 2006-08-31, 11:59 ]
No i w DS pomiędzy 9 a 18 500 z Bródna na Central jedzie według maksymalnego czasu, podobnie jak 169 z Bródna na Wschodni
[ Dodano: 2006-08-31, 12:05 ]
Heh, jak w niedzielę ok godz 17 przejechać liniami 127, 169 i 500 odcinek Kołowa - Żuromińska (czyli 2 przystanki) w 9 minut?? To ja już szybciej na rowerze przejade
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Akurat wydłużenie czasu przejazdu dla 169 (w szerokim rozumieniu) było dobrym posunięciem. Na dojazdach do Dw. Wschodniego 169 zawsze łapie kilka minut opóźnienia, w związku z czym na jego wytracenie kierowca poświęca swój krótki postój, co często i tak nie wiele pomaga. Teraz sytuacja się ustabilizuje.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Dziś tj. sobota jezdziłem na 127(zm.A), 75 minut z Nowych Włoch Bródno
( W drugą strone tyle samo )
Jechałem nie przekraczając 40km/h i wszystkie czerone światła były moje zeby byc w rozkładowym czasie
Brawa dla ZTM'u za ten rozkład
Widać, że firma zatrudnia najwyższej klasy specjalistów od układania rozkładów
( W drugą strone tyle samo )
Jechałem nie przekraczając 40km/h i wszystkie czerone światła były moje zeby byc w rozkładowym czasie
Brawa dla ZTM'u za ten rozkład
Widać, że firma zatrudnia najwyższej klasy specjalistów od układania rozkładów