: 07 lut 2006, 22:19
A 519 to chyba będzie musiało jeździć 5/10/12
A wogóle nie myślałem nad częstotliwością. Tak tylko rzuciłem numerkamiinż. Glonojad pisze:A 519 to chyba będzie musiało jeździć 5/10/12
Teraz jeździ 10-15/15/12-15//20 (rano chwilę co 10, nie 15), a powinno 8/12/8//10, więc albo mozno podrasują częstotliwość albo postawią na dojazd do Metra Wilanowska. Oby nie to drugie, bo już metro jest zatłoczone...A 519 to chyba będzie musiało jeździć 5/10/12 :/
Brzydal pisze:Tramwaj w Wilanowie to byłaby straszna zbrodnia. Na szczęście w Miasteczku Wilanów go nie będzie ale okolice cmentarza i reszta Dolnego Mokotowa wciąż są zagrożone
to chcesz brak tramwaju czy lepszy dojazd do wilanowa?Brzydal pisze:Teraz jeździ 10-15/15/12-15//20 (rano chwilę co 10, nie 15), a powinno 8/12/8//10
Brzydal pisze:Tramwaj w Wilanowie to byłaby straszna zbrodnia.
A masz na to jakis dowód?Na szczęście w Miasteczku Wilanów go nie będzie
Jeśli skrócą go do Wilanowa, a do Powsina poślą 130 to powinno to całkiem nieźle funcjonowac, ale kładzie się wtedy koordynacja z 501.Brzydal pisze:Teraz jeździ 10-15/15/12-15//20 (rano chwilę co 10, nie 15), a powinno 8/12/8//10, więc albo mozno podrasują częstotliwość albo postawią na dojazd do Metra Wilanowska.
Brzydal pisze:Tramwaj w Wilanowie to byłaby straszna zbrodnia.
Dla Ciebie herezja. Ja uważam inaczej - szybsza jazda wg mnie jest lepsza od wolniejszej! No chyba, że to tramwaj podziemny albo powietrzny, wówczas byłoby szybciej niż 5xx z mniejszą ilością przystanków :)))R-11 Kleszczowa pisze:Brzydal pisze:Tramwaj w Wilanowie to byłaby straszna zbrodnia.
Rany- jaka herezja ](*,)
Bo sie nie zmieści - szyny na jezdni ? Na chodniku ? Inna sprawa, to prestiż osiedla. Choć narazie to co zbudowali wygląda koszmarnie, architekt musiał być ślepy, to jednak deweloperzy budują poszczególne osiedla jako dość lub bardzo ekskluzywne. 13n czy 105n pasowałoby tam jak wół do karety, a nikt przy zdrowych zmysłach nie uwierzy, że stanie się cud i Wawa nagle zakupi nowe, ciche, wygodne i ładne tramwaje.Cytat:A masz na to jakis dowód?Na szczęście w Miasteczku Wilanów go nie będzie
Tramwaj zamiast 519 oznacza gorszy dojazd do Wilanowa - wolniej.Brzydal napisał/a:
Tramwaj w Wilanowie to byłaby straszna zbrodnia. Na szczęście w Miasteczku Wilanów go nie będzie ale okolice cmentarza i reszta Dolnego Mokotowa wciąż są zagrożone
Brzydal napisał/a:
Teraz jeździ 10-15/15/12-15//20 (rano chwilę co 10, nie 15), a powinno 8/12/8//10
to chcesz brak tramwaju czy lepszy dojazd do wilanowa?
Co po koordynacji gdy jest tłok, a 501... nie ma ? 501 skręca w Bonifacego!Brzydal napisał/a:
Teraz jeździ 10-15/15/12-15//20 (rano chwilę co 10, nie 15), a powinno 8/12/8//10, więc albo mozno podrasują częstotliwość albo postawią na dojazd do Metra Wilanowska.
Jeśli skrócą go do Wilanowa, a do Powsina poślą 130 to powinno to całkiem nieźle funcjonowac, ale kładzie się wtedy koordynacja z 501.
a z czego to przypuszczenie, że wolniej?Brzydal pisze:Tramwaj zamiast 519 oznacza gorszy dojazd do Wilanowa - wolniej.
Tramwaj zamiast 522 nie zmenia wiele - czas przejazdu podobny.
No comment.Brzydal pisze: (Ciach)
Brzydal pisze:I tu należy inwestować w 519 i E-2 (a właściwie E-1, by E-2 odprzystankowić z Mangalii i Czarnomorskiej).
Ilość przystanków + przeciętny czas postoju tramwaju na przystanku w konfrontacji z czasem postoju autobusu na przystanku - tak jak wszędzie jest teraz.Tm pisze:a z czego to przypuszczenie, że wolniej?Brzydal pisze:Tramwaj zamiast 519 oznacza gorszy dojazd do Wilanowa - wolniej.
Tramwaj zamiast 522 nie zmenia wiele - czas przejazdu podobny.
GW pisze:Jaka będzie al. Rzeczypospolitej w Wilanowie
Michał Wojtczuk, ostatnia aktualizacja 2006-10-19 21:56
Reprezentacyjna aleja obsadzona platanami, a pomiędzy jej jezdniami linia tramwajowa. Tak ma wyglądać po przedłużeniu ulica Sobieskiego na Polach Wilanowskich.
Reprezentacyjna aleja obsadzona platanami, a pomiędzy jej jezdniami linia tramwajowa. Tak ma wyglądać po przedłużeniu ulica Sobieskiego na Polach Wilanowskich.
Aleja Rzeczypospolitej - tak ma się nazywać planowana ulica - będzie dochodzić do przedłużenia ul. Płaskowickiej. Ma to być najważniejsza ulica Wilanowa Zachodniego. Do centrum będą wyjeżdżać nią mieszkańcy dziesiątków bloków, które w najbliższych latach powstaną na Polach Wilanowskich, tędy też do Świątyni Opatrzności mają dojeżdżać pielgrzymi.
Półtorakilometrowa ulica będzie mieć po dwie jezdnie w każdą stronę. Ma je rozdzielać pas gruntu stanowiący rezerwę pod budowę w przyszłości linii tramwajowej i przystanków. - Termin tej budowy nie jest jeszcze określony, na razie to tylko wstępne założenie - mówiła wczoraj Barbara Laszkowska z Zarządu Dróg Miejskich na spotkaniu z mieszkańcami w szkole przy ul. Wiertniczej. Dlatego na ulicy zaplanowano też zatoki dla autobusów, które mają kursować do czasu powstania linii tramwajowej.
- Po obu stronach alei pojawią się ścieżki rowerowe. A ponieważ ma to być reprezentacyjna arteria, wzdłuż niej posadzone zostaną też szpalery platanów - zapowiedział Krzysztof Opasiński z firmy Azet. Projektanci oceniają, że będzie to bardzo ruchliwa arteria. Na odcinku od al. Wilanowskiej do Klimczaka al. Rzeczypospolitej przejeżdżać będzie 3 tys. samochodów na godzinę, a na tym dalszym odcinku - 2 tys. Na skrzyżowaniach z ul. Płaskowickiej-bis, Klimczaka i al. Wilanowską stanie sygnalizacja świetlna.
- Dlaczego nad Wilanowską nie powstanie estakada? - dopytywał się Tadeusz Skalik.
- Na Sobieskiego i tak są światła. Estakada niewiele da - przekonywał Krzysztof Opasiński.
- Jest poza tym dużo droższa. Ale nie wykluczamy tego w przyszłości - dodała Barbara Laszczkowska.
Mieszkańcy Wilanowa dopytywali także m.in. o to, czy wzdłuż alei przewidziano miejsca parkingowe dla pielgrzymów odwiedzających Świątynię Opatrzności (nie - parkingi będą obok świątyni) oraz czy aleja będzie mieć połączenie z równoległą ul. Zdrową (tak). - Projekt alei Rzeczypospolitej podoba mi się. Nawet nazwa pasuje do charakteru Wilanowa. Oby tylko nikt nie wpadł na pomysł opatrzenia jej jakimś numerkiem - powiedział Hipolit Starszak, mieszkaniec dzielnicy.
Ulica ma powstać w latach 2007-08. Szacowany koszt jej budowy to ok. 30 mln zł. ZDM liczy, że uda się na tą inwestycję zdobyć fundusze z Unii Europejskiej.
W tej samej szkole we wtorek odbędą się konsultacje społeczne w sprawie budowy drugiej jezdni al. Wilanowskiej na odcinku od ul. Sobieskiego do Doliny Służewieckiej.
Półtorakilometrowa ulica będzie mieć po dwie jezdnie w każdą stronę. Ma je rozdzielać pas gruntu stanowiący rezerwę pod budowę w przyszłości linii tramwajowej i przystanków. - Termin tej budowy nie jest jeszcze określony, na razie to tylko wstępne założenie - mówiła wczoraj Barbara Laszkowska z Zarządu Dróg Miejskich na spotkaniu z mieszkańcami w szkole przy ul. Wiertniczej.