KM a SKM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 04 kwie 2007, 16:07

Tylko co ma norma europejska do polskich realiów. Przecież żadnej zagranicznej jednostki nie da się połączyć z 14WE. Więc czemu miało to służyć? Na razie nie widzę żadnych plusów. A o minusach co chwila się dowiadujemy

P.S Spoty mają na normalnej wysokości. Przecież jeżdżą razem ze starymi kiblami

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 04 kwie 2007, 18:34

kanclerz pisze:Tak, a tabor SKM powinien oczywiście dopasować się do taboru KM. W międzyczasie normy sie zmieniły.

Zobaczymy co będą miały te nowe cudeńka KM i na jakiej wysokości.

O jakie cudeńka Ci chodzi ?o EW60?Mają na tej samej wysokości co inne EZTy.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 04 kwie 2007, 19:14

No to może mi wytłumacz w jakim celu podniesiono sprzęgi?
-Żeby nie można było przepchnąć 14WE innymi jednostkami?
-Żeby do holowania trzeba było ściągać specjalną lokomotywę?

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 04 kwie 2007, 19:32

Fischlein pisze: No to SKMka też ma chwilowe braki w taborze...
Chwilowe? Weź nie rób sobie żartów. I nie chcę słyszeć o nowych 2 jednostkach gdyż one zastąpią jedynie ten złom z Gdyni i nie będzie żadnej różnicy.

Awatar użytkownika
gburek
Posty: 127
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:52
Kontakt:

Post autor: gburek » 04 kwie 2007, 19:35

Premo pisze:Żeby do holowania trzeba było ściągać specjalną lokomotywę?
Jaką specjalną ??? Ktoś Ci głupot naopowiadał a Ty w to wierzysz. Na każdym 14WE jest półsprzęg i łaczy się za jego pomocą z każdą lokomotywą.
i po co tu nam mąci na naszym podwórku? :)

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 04 kwie 2007, 19:58

Jaką specjalną ??? Ktoś Ci głupot naopowiadał a Ty w to wierzysz. Na każdym 14WE jest półsprzęg i łaczy się za jego pomocą z każdą lokomotywą.
A półsprzęg na jakiej wysokości?

Awatar użytkownika
Rybiszcze
(Fischlein)
Posty: 146
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:22
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Rybiszcze » 04 kwie 2007, 20:01

Skoro się łączy z lokomotywą, to na kompatybilnej wysokości :P
Nie ma mnie...

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 04 kwie 2007, 20:03

Tylko że we wszystkich lokomotywach jest on zawieszony na wysokości dostosowanej do polskich norm. Do 14WE potrzeba lokomotywy z odpowiednio ustawionym pół-sprzegiem

Awatar użytkownika
gburek
Posty: 127
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:52
Kontakt:

Post autor: gburek » 04 kwie 2007, 20:07

Premo pisze:Do 14WE potrzeba lokomotywy z odpowiednio ustawionym pół-sprzegiem
Jak dowiesz się co to jest półsprzęg i zrozumiesz zasadę jego działania to daj znać, bo na razie dyskusja z Tobą jest bezcelowa i szkoda mojego pisania.
i po co tu nam mąci na naszym podwórku? :)

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 04 kwie 2007, 21:15

http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34864,3868728.html
W takim razie wytłumacz mi co to za specjalne złącze opisane w artykule

Awatar użytkownika
gburek
Posty: 127
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:52
Kontakt:

Post autor: gburek » 04 kwie 2007, 21:20

Premo pisze:W takim razie wytłumacz mi co to za specjalne złącze opisane w artykule
To właśnie jest półsprzęg ](*,)
i po co tu nam mąci na naszym podwórku? :)

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 04 kwie 2007, 21:22

No właśnie. Skoro uważasz że pierwszą lepszą lokomotywę można podłączyć do 14WE to dlaczego w tym wypadku potrzebna była "specjalna lokomotywa"

Awatar użytkownika
gburek
Posty: 127
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:52
Kontakt:

Post autor: gburek » 04 kwie 2007, 21:24

Premo pisze:No właśnie. Skoro uważasz że pierwszą lepszą lokomotywę można podłączyć do 14WE to dlaczego w tym wypadku potrzebna była "specjalna lokomotywa"
Bo większość dziennikarzy posiada wiedzę taką jak Ty i podobnie jak Ty głupoty wypisuje.
i po co tu nam mąci na naszym podwórku? :)

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 04 kwie 2007, 21:33

Czyli mam zrozumieć że półsprzęgiem na lokomotywie można ciągnąć oba typy jednostek: EN57 i 14WE?

Awatar użytkownika
gburek
Posty: 127
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:52
Kontakt:

Post autor: gburek » 04 kwie 2007, 21:38

Premo pisze:Czyli mam zrozumieć że półsprzęgiem na lokomotywie można ciągnąć oba typy jednostek: EN57 i 14WE?
Pierwszy z brzegu http://lokomotywy.cal.pl/gallery2/main. ... temId=2570
Z jednej strony lokomotywa a z drugiej ezt jakie chcesz a nawet ICE, TGV
i po co tu nam mąci na naszym podwórku? :)

ODPOWIEDZ