: 14 paź 2006, 0:09
nawet chyba 1.0.6?Fikander pisze:1.6/1.5
nawet chyba 1.0.6?Fikander pisze:1.6/1.5
A wg mnie moja, bo mi lepiej linijki pasują. Możesz pokazać dół "swojej" tabelki?Fikander pisze:wygląda na to, że 'moja' wersja jest tym, co poeta miał na myśli
ale w wielu przypadkach te niepodłączone do niczego kolejki to już jest cały system, ale z głównych to chybaBastian pisze:A przyszło mi też po przeczytaniu tego artykułu do głowy następujące pytanie: ile w Afryce jest różnych szerokości torów? Chodzi mi o systemy kolejowe, a nie jakieś niepodłączone do niczego kolejki wąskotorowe itp.
niezły bajer, 3 szerokości w jednym!
Źródło: gazeta.pl, 15 czerwca 2007 r., godz. 14:43.gazeta.pl pisze: Otwarto najdłuższy lądowy tunel na świecie Najdłuższy lądowy tunel na świecie został w piątek otwarty w Szwajcarii. Około 1000 osób - urzędników i mieszkańców - obserwowało przejazd pierwszego pociągu przez 35- kilometrowy tunel biegnący od alpejskiej miejscowości Frutigen w kantonie Berno do Raron w kantonie Valais.
Tunel, który został wybudowany w ciągu ośmiu lat kosztem około 4,3 mld franków szwajcarskich, skróci czas jazdy pociągów z Włoch do Niemiec z obecnych trzech godzin do niecałych dwóch. Umożliwi też narciarzom szybszy dojazd do szwajcarskich kurortów - zamiast obecnych 110 minut jazda potrwa teraz 55 minut.
Dopuszczalna prędkość jazdy w tunelu wynosi 160 km na godzinę w przypadku pociągów towarowych i 250 km na godzinę - w przypadku pasażerskich.
Nowy tunel pobił dotychczasowy rekord długości - 26,5 km - należący do tunelu Hakkoda w Japonii. Na świecie istnieją teraz tylko dwa dłuższe od niego tunele podmorskie - Seikan w Japonii i tunel pod kanałem La Manche.
Zdecydowanie. Aczkolwiek taki wymóg dzisiejszych czasówPiotrek pisze:Heh, fajna sprawa dla szybkości połączenia, nie mniej trasy tracą trochę swojego uroku
Nie wiem, ale myślę, że nie zamykają. To nie PolskaBusmann pisze:Ale ją całkowicie zamykają, czy coś tam zostawią (na Gothardzie)?