ciekawe jaki otrzyma numerek ta nowa liniaKrzysiek pisze:- Całe szczęście nie. Jesteśmy świadomi faktu, że coraz więcej ludzi
chce się dostać z Białołęki do centrum, dlatego od połowy
października planujemy urucho-mić dodatkową całodzienną linię
kursującą w dni powszednie.
Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
Te 3 minuty zawsze były teorią. Przy tych korkach autobusy się w zbijają w naturalne stada, skoro mają kursować co 3 minuty - byle korek pod światłami, i już są 2 brygady.TGM pisze:Jeśli są stada, korki, przyjeżdża kilka na raz wozów to nie dziwne, że te 3 minuty to teoria.
Zresztą podobnym przykładem była kiedyś linia 517 w godzinach szczytu pojawiało się po 4-5 autobusów tej linii w przeciągu 2-3 minut, a potem przez kwadrans nie było żadnego wcale.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
No niestety, ale fakt ze od chyba dwóch lat nie uruchomili zadnej nowej linii, a co roku na Białołekę przybywa 5 tysiecy mieszkańców (ci zameldowani) a ile osób zamieszkuje bez meldunku? a korzysta z KM? wg niektórych szacunków na Białołece już może mieszkać 100tys ludzi, oficjalnie zamieszkuje ją na chwile obecną ok.72tys.Dantte pisze:Kolejna linia na Nowodwory?
A 503 co 5-10 minut w szczycie? E-4 jeździ w porównaniu do lutego 2006 częściej w szczycie, jeszcze doszło do niego 508 (dużo częściej jeździ w porównaniu z 02.2006). Liczysz obsługę w liniach czy częstotliwości? Lepsza jedna linia co 3 minuty czy dwie co 12?Bloom pisze:od chyba dwóch lat nie uruchomili zadnej nowej linii
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Częstotliwośc zawsze łatwiej obniżyć niż zlikwidowac linię, czestotliwosciami można sterowac, przecietny pasażer ocenia jakośc komunikacji przez ilośc linii a dopiero potem poprzez ich czestotliwość co jest naiwne ale tak jest. Najwyrazniej już nie da sie bardziej poprawic czestotliwosci tych linii i dlatego uruchamiają linię wspomagająca.Dantte pisze:A 503 co 5-10 minut w szczycie? E-4 jeździ w porównaniu do lutego 2006 częściej w szczycie, jeszcze doszło do niego 508 (dużo częściej jeździ w porównaniu z 02.2006). Liczysz obsługę w liniach czy częstotliwości? Lepsza jedna linia co 3 minuty czy dwie co 12?
Oj tam... Zawsze się znajdą brygady! Rozrzadzi się 517 a np. 191 otrzyma podobny rozkład co 717 i już brygady się znajdą! Na Ursus przecież jeździ tyle pociągów. Poza tym trzeba stawiać na Tarchomin bo tam sporo młodych ludzi się przeprowadza. Skoro młodzi to za bilet płacą 100% a nie jak np. w niektórych dzielnicach gdzie przybywa emerytów jeżdżących za darmo
Ależ my nie przeczymy! Niech tylko miasto da hajs na dodatkowe brygady (podobno ajenci bez problemu znajdą kierowców) a nie tracą ci co mieszkają w słabiej rozwijającej się części Warszawy albo tam gdzie jeżdżą pociągi.Bloom pisze:jasne, ale jednak nie w takich ilościach, 5 tys rocznie to jednak przerażająca ilość.MeWa pisze:a do innych rejonów mieszkańców nie przybywa?
Przypomnę, że podobnie miała się zakończyć reforma nocnych! Żeby nowe osiedla dostały autobus to niewiadomo z jakiej racji te stare miały mieć rzadszą komunikację ale całe szczęście, że w ostatniej chwili opamiętano się.
Niestety prawda jest taka, że budżet ZTM jest ograniczony - może opłacić określoną ilość wozokilometrów. Jak się w jednej części miasta zwiększa liczba wozokilometrów, to gdzieś musi ich ubyć odpowiednia ilość.dzidek pisze:Oj tam... Zawsze się znajdą brygady! Rozrzadzi się 517 a np. 191 otrzyma podobny rozkład co 717 i już brygady się znajdą! Na Ursus przecież jeździ tyle pociągów. Poza tym trzeba stawiać na Tarchomin bo tam sporo młodych ludzi się przeprowadza. Skoro młodzi to za bilet płacą 100% a nie jak np. w niektórych dzielnicach gdzie przybywa emerytów jeżdżących za darmo
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Solaris U10
- Posty: 2715
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26