Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

195
Posty: 518
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 07 paź 2007, 18:17

Krzysiek pisze:- Całe szczęście nie. Jesteśmy świadomi faktu, że coraz więcej ludzi
chce się dostać z Białołęki do centrum, dlatego od połowy
października planujemy urucho-mić dodatkową całodzienną linię
kursującą w dni powszednie.
ciekawe jaki otrzyma numerek ta nowa linia :?:

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 07 paź 2007, 18:24

TGM pisze:Jeśli są stada, korki, przyjeżdża kilka na raz wozów to nie dziwne, że te 3 minuty to teoria.
Te 3 minuty zawsze były teorią. Przy tych korkach autobusy się w zbijają w naturalne stada, skoro mają kursować co 3 minuty - byle korek pod światłami, i już są 2 brygady.
Zresztą podobnym przykładem była kiedyś linia 517 :arrow: w godzinach szczytu pojawiało się po 4-5 autobusów tej linii w przeciągu 2-3 minut, a potem przez kwadrans nie było żadnego wcale.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3486
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 07 paź 2007, 18:36

Kolejna linia na Nowodwory? Chyba kasacja 508 :/ Będzie pewnie 127->5xx na Tarchomin, a Bródno zadowoli się 416 ma się rozumieć? :rotfl2:
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Bloom
Posty: 23
Rejestracja: 19 mar 2007, 19:15
Lokalizacja: Białołęka

Post autor: Bloom » 07 paź 2007, 18:58

Dantte pisze:Kolejna linia na Nowodwory?
No niestety, ale fakt ze od chyba dwóch lat nie uruchomili zadnej nowej linii, a co roku na Białołekę przybywa 5 tysiecy mieszkańców (ci zameldowani) a ile osób zamieszkuje bez meldunku? a korzysta z KM? wg niektórych szacunków na Białołece już może mieszkać 100tys ludzi, oficjalnie zamieszkuje ją na chwile obecną ok.72tys.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 07 paź 2007, 19:00

a do innych rejonów mieszkańców nie przybywa? W tej chwili, przy takich problemach kadrowo-taborowych, dodatkowa linia oznacza najpewniej, że ktoś coś straci...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 07 paź 2007, 19:02

Fakt, jak chyba na nowy rok robiłem ankietę na najlepszą zmianę w roku 2006 to chyba jedna pozycja dotyczyła Nowodworów... Mocno przystopowali.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Bloom
Posty: 23
Rejestracja: 19 mar 2007, 19:15
Lokalizacja: Białołęka

Post autor: Bloom » 07 paź 2007, 19:03

MeWa pisze:a do innych rejonów mieszkańców nie przybywa?
jasne, ale jednak nie w takich ilościach, 5 tys rocznie to jednak przerażająca ilość.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3486
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 07 paź 2007, 19:08

Bloom pisze:od chyba dwóch lat nie uruchomili zadnej nowej linii
A 503 co 5-10 minut w szczycie? E-4 jeździ w porównaniu do lutego 2006 częściej w szczycie, jeszcze doszło do niego 508 (dużo częściej jeździ w porównaniu z 02.2006). Liczysz obsługę w liniach czy częstotliwości? Lepsza jedna linia co 3 minuty czy dwie co 12?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Bloom
Posty: 23
Rejestracja: 19 mar 2007, 19:15
Lokalizacja: Białołęka

Post autor: Bloom » 07 paź 2007, 19:15

Dantte pisze:A 503 co 5-10 minut w szczycie? E-4 jeździ w porównaniu do lutego 2006 częściej w szczycie, jeszcze doszło do niego 508 (dużo częściej jeździ w porównaniu z 02.2006). Liczysz obsługę w liniach czy częstotliwości? Lepsza jedna linia co 3 minuty czy dwie co 12?
Częstotliwośc zawsze łatwiej obniżyć niż zlikwidowac linię, czestotliwosciami można sterowac, przecietny pasażer ocenia jakośc komunikacji przez ilośc linii a dopiero potem poprzez ich czestotliwość co jest naiwne ale tak jest. Najwyrazniej już nie da sie bardziej poprawic czestotliwosci tych linii i dlatego uruchamiają linię wspomagająca.

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 07 paź 2007, 19:28

Tabor się pojawi jak E4 wyląduje na <M> Marymont i uruchomią <M> Słodowiec.
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 07 paź 2007, 19:47

Oj tam... Zawsze się znajdą brygady! Rozrzadzi się 517 a np. 191 otrzyma podobny rozkład co 717 i już brygady się znajdą! Na Ursus przecież jeździ tyle pociągów. Poza tym trzeba stawiać na Tarchomin bo tam sporo młodych ludzi się przeprowadza. Skoro młodzi to za bilet płacą 100% a nie jak np. w niektórych dzielnicach gdzie przybywa emerytów jeżdżących za darmo :P

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3486
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 07 paź 2007, 19:49

Teraz zniechęcają pasażerów do 127 poprzez solówki, i skończy to się jedną linią mniej na Bródnie.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 07 paź 2007, 19:49

Bloom pisze:
MeWa pisze:a do innych rejonów mieszkańców nie przybywa?
jasne, ale jednak nie w takich ilościach, 5 tys rocznie to jednak przerażająca ilość.
Ależ my nie przeczymy! Niech tylko miasto da hajs na dodatkowe brygady (podobno ajenci bez problemu znajdą kierowców) a nie tracą ci co mieszkają w słabiej rozwijającej się części Warszawy albo tam gdzie jeżdżą pociągi.
Przypomnę, że podobnie miała się zakończyć reforma nocnych! Żeby nowe osiedla dostały autobus to niewiadomo z jakiej racji te stare miały mieć rzadszą komunikację ale całe szczęście, że w ostatniej chwili opamiętano się.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 07 paź 2007, 19:52

dzidek pisze:Oj tam... Zawsze się znajdą brygady! Rozrzadzi się 517 a np. 191 otrzyma podobny rozkład co 717 i już brygady się znajdą! Na Ursus przecież jeździ tyle pociągów. Poza tym trzeba stawiać na Tarchomin bo tam sporo młodych ludzi się przeprowadza. Skoro młodzi to za bilet płacą 100% a nie jak np. w niektórych dzielnicach gdzie przybywa emerytów jeżdżących za darmo :P
Niestety prawda jest taka, że budżet ZTM jest ograniczony - może opłacić określoną ilość wozokilometrów. Jak się w jednej części miasta zwiększa liczba wozokilometrów, to gdzieś musi ich ubyć odpowiednia ilość.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2715
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 07 paź 2007, 19:53

dzidek pisze:Na Ursus przecież jeździ tyle pociągów.
No super, ale zwykle ciężko jest się do nich zmieścić, a jak już wejdziesz to jedziesz na "glonojada" i to marne uzasadnienie na krojenie 517... A przecież nie wszyscy jeżdżą do Centrum!

Zablokowany