Strona 2 z 2

: 15 paź 2007, 21:41
autor: Kleszczu
Ogólnie koncepcja przedstawiona na tym projekcie mnie osobiście się nie podoba. Osobiście rozrysowałbym to inaczej :-$ Tunele w ciągu Al. Niepodległości - Puławska są OK, ale dodałbym odnogę od tunelu wschodniego w stronę Puławskiej oraz estakadę z Puławskiej w Puławską w kierunku południowym, a na terenie pod estakadą i nad tunelem wytworzyłoby się miejsce na pozostawienie pętli tramwajowej....

: 15 paź 2007, 22:28
autor: Glonojad
Żadne znowu tunele na drodze promienistej ! Dość pompowania ruchu do Centrum, i tak poszerzonej Wołoskiej nie ma gdzie przenieść. [-(

Tunele? Moooże w ciągu Wilanowskiej, ale on tak naprawdę i tak dubluje ciąg Dolinki Rzymowskeigo... porządne skrzyżowanie skanalizowane, ewentualnie ich układ z wykorzystaniem ciągu Domaniewska - Rolna. I już. Albo duże rondo.

A nie bezkolizyjny ruch Puławska-Puławska i Puławska - Niepodległości... żeby i tak się na pierwszym większym skrzyżowaniu zatkało... ](*,)

Trzeba się zastanowić co tam jest potrzebne - poprawa przepustowości? PO CO? Nie, najwyżej poprawa bezpieczeństwa - czyli rondo lub skrzyżowanie wielofazowe, z nieco powiększoną liczbą pasów na wlotach, żeby przepustowosć zachować.

: 17 paź 2007, 18:49
autor: JaBaal
Siecool pisze:Pod spodem obrazek z którego to wyczytałem. [IMG]
Koncepcja z lat 70-tych? Bez sensu zwiększać przepustowość ciągu Puławska/al. Niepodległości. Jak dla mnie relacje pn-pd (Puławska-Puławska, jak i al. Niepodległości-Puławska) nie muszą być wcale ułatwione, bo mają metro i tramwaj. W moim odczuciu poprawa przepustowości (tunel? nie metro!, raczej estakada) przydałaby się na kierunku wschód-zachód.

: 17 paź 2007, 18:56
autor: Glonojad
JaBaal pisze: Koncepcja z lat 70-tych?
O, to, to.
(tunel? nie metro!, raczej estakada) .
Metro jest na poziomie -2, płytki tunel mógłby wejść. Ewentualnei wykop z dwoma wiaduktami (pytanie jedynie o przejście urządzeń podziemnych).

: 19 paź 2007, 15:32
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:Żadne znowu tunele na drodze promienistej ! Dość pompowania ruchu do Centrum, i tak poszerzonej Wołoskiej nie ma gdzie przenieść. [-(

Tunele? Moooże w ciągu Wilanowskiej, ale on tak naprawdę i tak dubluje ciąg Dolinki Rzymowskeigo... porządne skrzyżowanie skanalizowane, ewentualnie ich układ z wykorzystaniem ciągu Domaniewska - Rolna. I już. Albo duże rondo.

A nie bezkolizyjny ruch Puławska-Puławska i Puławska - Niepodległości... żeby i tak się na pierwszym większym skrzyżowaniu zatkało... ](*,)

Trzeba się zastanowić co tam jest potrzebne - poprawa przepustowości? PO CO? Nie, najwyżej poprawa bezpieczeństwa - czyli rondo lub skrzyżowanie wielofazowe, z nieco powiększoną liczbą pasów na wlotach, żeby przepustowosć zachować.
Zgadzam się co do słowa! Tam trzeba normalnego placu z handlem itp., a nie kolejnego węzła na kilku poziomach...

: 19 paź 2007, 17:02
autor: Tm
Ja bym tam nawet zmniejszył nieco przepustowość, jeżeli miałoby być to ceną za lepsze ustawienie świateł dla tramwajów. Obecnie można tam stawać trzy razy przez 100m.