Strona 2 z 603

: 01 lis 2007, 22:42
autor: pawcio
Kupuję.

Czyli można się pokusić o układ następujący:
3 na Żerań Wsch.
4 na Annopol
23 na Żerań Wsch.
25 wzmocnienie w szczycie
32 Czynszowa-DT WOLA często
46 do piachu.

: 01 lis 2007, 22:47
autor: Pan Piotr
inż. Glonojad pisze:
pawcio pisze:Tylko że, jeżeli połączysz 46 i 32 w jedną linię Czynszowa-DT WOLA to zdejmujesz z Al. Solidarności w szczycie 5 kursów na godzinę.
Na trasie W-Z jeszcze nie tak dawno było 30 kursów na godzinę, z czego 6 dysfunkcyjnych 32-ek. W zasadzie więc było ich 24, plus koło 30-35 autobusów, w tym solówek, co odpowiada łącznie koło 40 tramwajom dwuwagonowym.

Uważam, że 15*26 + 5*23 + 5*13 + 10*78 + 10*4, czyli 45 wystarczy. Zwłaszcza, że 78 będzie od 32 dużo bardziej funkcjonalne.
To już lepiej:

Linia 4 : ŻERAŃ WSCHODNI - WYŚCIGI ( co 5-7,5-15 minut )
Linia 7 : ANNOPOL - Annopol - Rembielińska - Budowlana - Odrowąża - 11 Listopada -
Targowa (...) OKĘCIE ( co 5-7,5-7,5 minut )
Linia 13: KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA ( co 5-7,5-7,5 minut )
Linia 16: BANACHA - Grójecka - Filtrowa - Krzywickiego - Nowowiejska - Chałubińskiego -
al. Jana Pawła II (...) ŻERAŃ FSO
Linia 23: Kasacja linii - przejęcie taboru przez linię 13
Linia 25: Kasacja linii - przejęcie taboru przez linię 7
Linia 26: OS. GÓRCZEWSKA - WIATRACZNA ( co 5-7,5-15 minut )
Linia 44: wydzielone kursy linii 4 - ŻERAŃ WSCHODNI - SŁUŻEWIEC ( obecnie kursy na tej trasie są obecne w rozkładach linii 4 w szczycie porannym )
Linia 46: CM. WOLSKI - Wolska - al. "Solidarności" (...) Targowa - Zamoyskiego -
Grochowska - GOCŁAWEK ( Częstotliwość: 10 minut w godzinach szczytu )








[/b]

: 01 lis 2007, 22:50
autor: pawcio
Jak Ty się chcesz z brygadami wyrobić, to nie wiem.
Jedyny sensowny element w tym układzie to 44.

: 01 lis 2007, 22:52
autor: mkm101
pawcio pisze:Czyli można się pokusić o układ następujący:
4 na Annopol
25 wzmocnienie w szczycie
Odpada. Musi istnieć połączenie Centrum-Annopol. Nie pytaj głośno dlaczego.

Nie jestem pewien brygad ale może tak:
32 Górczewska-WZ-Targowa-Aleje-pl. Narutowicza
23 na Czynszową
46 out, 26 częstotliwość co 5 (obecnie co 6)

: 01 lis 2007, 22:59
autor: pawcio
Sprawdziłem bilans dla układu:
23 na Żerań, 25 wzmocnienie w szczycie, 32 często na trasie DT WOLA-Czynszowa i 46 do piachu bez ruszania 4 i wyszło mi, że jest nadmiar 3 całek, oraz niedobór 4 dodatków i dwóch brygad świątecznych. Czyli tylko jedną dodatkową brygadę trzeba by skądś wykrzesać.

: 01 lis 2007, 23:03
autor: Glonojad
Jedna? Hm... zsolić bardziej 28? A może z 9 lub 26 dałoby się podebrać jeden dodatek? MSZ na dziewiątce jest ich przydużo, chociaż z drugiej strony, w taki wtorek np. na Gocławku koło 9 wszystko, co przyjeżdżało, od razu uciekało na miasto - przez poranne zatrzymanie.

[ Dodano: 2007-11-01, 23:04 ]
mkm101 pisze: Nie jestem pewien brygad ale może tak:
32 Górczewska-WZ-Targowa-Aleje-pl. Narutowicza
,
Jak koordynacja w DS ma wyglądać tak wspaniale, jak 26-27, to dziękuję uprzejmie za Górczewską w tym układzie ;)

: 01 lis 2007, 23:09
autor: pawcio
Mogą niechcący wyjść dwa. Pytanie, jak się ułoży koordynacja 13 i 23 i ich postoje. Ale to już kwestia odpowiedniego ułożenia rozkładów.
Ale widzę, że idea się podoba. A to już cenna rzecz. Niestety nie wypowiem się co do 9 i 26, bo nie mam zrobionych rozkładów i nie wiem, jak wychodzą postoje. Ale chyba tam przyoszczędzić można tylko na ścięciu taktu 4-minutowego.

: 01 lis 2007, 23:37
autor: groov
4 Annopol
23 Żerań Wsch
25 Żerań Wsch

amen

: 02 lis 2007, 0:58
autor: Teokryt
A ja tak sobie tylko pomyślałem że:

23 skierować na Pl. Narutowicza ulicami:
Towarowa - Prosta - Jana Pawła II - Chałbińskiego - Filtrowa - Pl. Narutowicza

Co to daje? Wykorzystane bezpośredniego połączenia tramwajowego w rejonie linii 10 i ciągu Filtrowa Rondo ONZ, Dobre połączenie z Nowym Bemowem. Linia o wykorzystaniu bardzo lokalnym na odcinakach Pl. Narutowicza -> Skrzyżowanie Chałbińskiego i Filtrowej, Potem od centralnego do Pl. Narutowicza także z Ronda ONZ.

Nowa linia 14: obiegająca 3 pętle południowej części sieci tramwajowej, czyli zaliczanie pętli Kielecka, Wyścigi, Służewiec. wtedy ustalenie 4 na Wyścigach.
19 Likwidacja
Nowa linia12: Na trasie PIASKI - Broniewskiego - Jana Pawła II - Słomińskiego - Most gdański - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - al. Zieleniecka - al. Waszyngtona - WIATRACZNA

Takie luźniejsze przemyślenia.

: 02 lis 2007, 1:17
autor: MeWa
Ryoga pisze:Chałbińskiego
eszz.... nie ma takiej ulicy...

: 02 lis 2007, 2:00
autor: Ikarus 5780
Ryoga pisze: Nowa linia12: Na trasie PIASKI - Broniewskiego - Jana Pawła II - Słomińskiego - Most gdański - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - al. Zieleniecka - al. Waszyngtona - WIATRACZNA
Bez sensu - a co z 28, i po co 4 linie na ciągu Starzyński - Wileński, z tego dwie od piasków do Kijowskiej po tej samej trasie ??
Takie luźniejsze przemyślenia.
Zgadzam się.

: 02 lis 2007, 5:25
autor: mkm101
Ryoga pisze: 23 skierować na Pl. Narutowicza ulicami:
Towarowa - Prosta - Jana Pawła II - Chałbińskiego - Filtrowa - Pl. Narutowicza
W nocy zbudowano łuk z Towarowej na Prostą (w kier ONZ)? Wczoraj go jeszcze nie było...
Ryoga pisze:Co to daje? Wykorzystane bezpośredniego połączenia tramwajowego w rejonie linii 10
Połączenia czego z czym?
Ryoga pisze: Dobre połączenie z Nowym Bemowem.
Czego z NB ?
Ryoga pisze:Linia o wykorzystaniu bardzo lokalnym na odcinakach Pl. Narutowicza -> Skrzyżowanie Chałbińskiego i Filtrowej,
Lata wegetacji linii 29 i 47 udowodniły że nie ma takiej potrzeby
Ryoga pisze:Potem od centralnego do Pl. Narutowicza także z Ronda ONZ.
Jw
BTW - kim był Chałbiński?
Ryoga pisze:Nowa linia 14: obiegająca 3 pętle południowej części sieci tramwajowej, czyli zaliczanie pętli Kielecka, Wyścigi, Służewiec. wtedy ustalenie 4 na Wyścigach.
W jaki sposób?
Ryoga pisze:19 Likwidacja
Ciąg Broniewskiego i JP II serdecznie dziękuje.
Ryoga pisze:Nowa linia 12: Na trasie PIASKI - Broniewskiego - Jana Pawła II - Słomińskiego - Most gdański - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - al. Zieleniecka - al. Waszyngtona - WIATRACZNA
Na pół solówki? (bo cała to wystarcza na 28)

Reszta pomysłów jakoś ujdzie.
Co? Nic już nie zostało? Ups...

: 02 lis 2007, 6:52
autor: Teokryt
Ryoga napisał/a:
Chałbińskiego
eszz.... nie ma takiej ulicy...
Przepraszam, późno było, słownik puszczał więc się nie zorientowałem.
Chodziło o Chałubińskiego.
Ciąg Broniewskiego i JP II serdecznie dziękuje.
Przecież jest 33.
W nocy zbudowano łuk z Towarowej na Prostą (w kier ONZ)? Wczoraj go jeszcze nie było...
To świadczy tylko o mojej niewiedzy nocą.
Miesza mi sie trochę wszystko. Widać reszta dywagacji jest bez sensu. No cóż. To były luźne przemyślenia i niech takie pozostaną.

: 02 lis 2007, 9:05
autor: michael112
XXXX pisze:To już lepiej:

Linia 4 : ŻERAŃ WSCHODNI - WYŚCIGI ( co 5-7,5-15 minut )
Linia 7 : ANNOPOL - Annopol - Rembielińska - Budowlana - Odrowąża - 11 Listopada -
Targowa (...) OKĘCIE ( co 5-7,5-7,5 minut )
Linia 13: KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA ( co 5-7,5-7,5 minut )
Linia 16: BANACHA - Grójecka - Filtrowa - Krzywickiego - Nowowiejska - Chałubińskiego -
al. Jana Pawła II (...) ŻERAŃ FSO
Linia 23: Kasacja linii - przejęcie taboru przez linię 13
Linia 25: Kasacja linii - przejęcie taboru przez linię 7
Linia 26: OS. GÓRCZEWSKA - WIATRACZNA ( co 5-7,5-15 minut )
Linia 44: wydzielone kursy linii 4 - ŻERAŃ WSCHODNI - SŁUŻEWIEC ( obecnie kursy na tej trasie są obecne w rozkładach linii 4 w szczycie porannym )
Linia 46: CM. WOLSKI - Wolska - al. "Solidarności" (...) Targowa - Zamoyskiego -
Grochowska - GOCŁAWEK ( Częstotliwość: 10 minut w godzinach szczytu )
[/b]
Dość dobry. Moje zastrzeżenia:
1) Połączenie ANNOPOL-OKĘCIE powinno być realizowane pod numerem 25, jak dawniej. Natomiast to 7 może iść do piachu albo reformy.
2) 23 w obecnym kształcie można zlikwidować, albo połączyć z 46. Moim zdaniem lepiej byłoby jednak, aby powróciła na Annopol.
3) 46 - Powinno pozostać obwodowa linia przez mosty Śląsko-Dąbrowski i Poniatowskiego i to nawet jako linia całotygodniowa - np. o numerze 7 (zamiast do piachu)

: 02 lis 2007, 9:33
autor: Kra
Ryoga pisze:19 Likwidacja

Takie luźniejsze przemyślenia.
Pozwolisz, że nie skomentuję. Z dalszej odpowiedzi wnioskuję, że proponujesz jazdę na dachu 33 (albo zwiększenie częstotliwości do 5/10/10). Jeżeli to drugie to OK.
Czy jechałeś w DP w szczycie A z Broniewskiego? Czy jechałeś w DP z JP II w szczycie B? Zobacz a potem coś proponuj.
Pzdr