Strona 2 z 2

: 28 lis 2007, 16:14
autor: pjok-79
samym środkiem będzie szedł chodnik z obu stron pewnie obsadzony drzewami. W okolicach Bielan już kładą na środku kostkę

: 28 lis 2007, 19:52
autor: Adam West
Wolfchen pisze:Czyli na dalszym odcinku Kasprowicza będzie taki sam szeroki pas zieleni, jak na obecnym dwujezdniowym odcinku? :-k
Brawo,
O ile jeszcze z bólem zrozumiem, że tam gdzie stacja Stare Bielany nie ma za dużo miejsca po bokach jezdni, o tyle nic tylko pogratulować takiego rozwiązania przy Wolumenie. Żeby się przesiąść trzeba będzie wyjść między jezdnie, poczekać na światło (i niewykluczone, że odprowadzić wzrokiem uciekający autobus) zanim człowiek znajdzie się na przystanku. Genialne.

: 28 lis 2007, 21:40
autor: MeWa
na pewno musi być szeroki jak wejście stacji :D

: 28 lis 2007, 23:10
autor: Glonojad
A właściwie to po co miałaby być ta druga jezdnia? :-k

: 28 lis 2007, 23:34
autor: MeWa
Adam West pisze:O ile jeszcze z bólem zrozumiem, że tam gdzie stacja Stare Bielany nie ma za dużo miejsca po bokach jezdni, o tyle nic tylko pogratulować takiego rozwiązania przy Wolumenie.
aby zbudować wyjśica na obie strony, to metro musiałoby być głębiej...

: 28 lis 2007, 23:57
autor: Adam West
MeWa pisze:
Adam West pisze:O ile jeszcze z bólem zrozumiem, że tam gdzie stacja Stare Bielany nie ma za dużo miejsca po bokach jezdni, o tyle nic tylko pogratulować takiego rozwiązania przy Wolumenie.
aby zbudować wyjśica na obie strony, to metro musiałoby być głębiej...
Ale czy te stacje nie mają wyglądać tak jak Centrum (czyli metro jeździ środkiem)? W takim wypadku albo robi się wyjścia z peronu od razu na ziemie albo jest jakiś poziom zbiorczy (a skoro ma być jedno wyjście po środku jezdni zakładam, że owy "poziom zbiorczy" jest). To by sugerowało, że jednak powinno być wystarczająco dużo miejsca.

: 29 lis 2007, 0:05
autor: MeWa
Nie ma miejsca na antresole. Wyjścia z obu peronów bocznych prowadzić będą bezpośrednio do pawilonów wejściowych.

: 09 lis 2011, 0:14
autor: Bernard
Obrazek

Zniknie wąskie gardło na Kasprowicza. Ruszyły prace

Drogowcy wykorzystując ostatnie tygodnie przed zimą na remonty. Właśnie zaczęli prace nad poszerzeniem wąskiego gardła na Kasprowicza.


Jak pisaliśmy przed tygodniem, miejscy drogowcy zaczęli poszerzanie ostatniego odcinka ul. Górczewskiej wraz z budową ronda na skrzyżowaniu z Lazurową na Bemowie. Likwidują też podobne wąskie gardło na ul. Kasprowicza na Bielanach. Tam roboty zaczęły się od zerwania trawy między ul. Oczapowskiego a ul. Lindego. Szef ZRiKD Wiktor Wojewódzki zapowiada, że w następnej kolejności zamierza ułożyć kanalizację deszczową, której brakuje na tym odcinku, i krawężniki.

Na przełomie lutego i marca przyszłego roku ma się zacząć przekładanie komory ciepłowniczej (dziś wystaje w formie pagórka na tyłach stacji metra Wawrzyszew). To najdroższy i najbardziej pracochłonny etap tej inwestycji wartej w sumie 25 mln zł. Przebudowa sieci SPEC będzie możliwa dopiero po zakończeniu sezonu grzewczego. Nowa jezdnia ul. Kasprowicza zmieści się między pawilonami metra a nowym blokiem u zbiegu z ul. Lindego, ale zmniejszy się nieco parking społeczny z wjazdem od ul. Przytyk. Na koniec drogowcy wybudują od podstaw starą jezdnię. Wszystkie prace mają być gotowe w listopadzie 2012 r. Plan finansów miasta przewiduje, że w 2013 r. zacznie się kolejny etap - przedłużenie al. Reymonta do nowego ronda u zbiegu z ul. Kasprowicza i ul. Lindego.Oprócz Kasprowicza podlegający ratuszowi Zakład Remontów i Konserwacji Dróg jest wykonawcą wielu innych warszawskich inwestycji. Dzięki niemu miasto unika ogłaszania przetargów. ZRiKD właśnie skończył wytyczanie al. Rzeczypospolitej w Miasteczku Wilanów. Kończy budowę asfaltowych ścieżek dla rowerzystów na Jagiellońskiej i wzdłuż praskiego odcinka al. "Solidarności", remontuje też podobną ścieżkę na ul. Sobieskiego w stronę Stegien.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... prace.html