Kochalski uprzedza jednak, że spełnienie życzeń nocnych pasażerów będzie kosztowne. – Musimy zdecydować, komu, z jakich inwestycji pieniądze zabrać, by dać je na nocne kursy podziemnej kolejki – mówi.
Kursowanie metra w nocy
Moderator: JacekM
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A dla mnie najbardziej oburzający jest fragment poniższy:
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Przynajmniej prawdę mówiBastian pisze:A dla mnie najbardziej oburzający jest fragment poniższy:
Kochalski uprzedza jednak, że spełnienie życzeń nocnych pasażerów będzie kosztowne. – Musimy zdecydować, komu, z jakich inwestycji pieniądze zabrać, by dać je na nocne kursy podziemnej kolejki – mówi.
[ Dodano: 2006-02-08, 22:16 ]
Mówiłem, a nie wierzyłeś Teraz ŻW będzie do absurdu tak promować tę wizję, że może rzeczywiście coś z tego wyjdzie, ale mam na dzieje, że nie.No tak, teraz już wiadomo, kto to wymyślił. Świadczy o tym podtytuł poniższego tekstu:
JAK? KIEDY?ŻW pisze:Prezes Lejk uważa, że da się tak zorganizować pracę, by i sprzątnąć stacje na czas, i wozić ludzi. Po północy w tunelach wre bowiem praca: naprawia się tory, myje perony, czyści stropy stacji.
Już to widzę, że kierownicy wszyscy się zgodzą Zwłaszcza Służba Ruchu. Natomiast z SOM-em i dyżurnymi nie ma problemu, bowiem przecież stacje i tak w nocy są obsadzone. Maszyniści też są, nie wiem tylko, czy w wystarczającej ilości.ŻW pisze:3. Przeprowadzenie rozmowy z kierownikami dwudziestu działów metra: np. działu ruchu, działu stacji, służby taboru. Kierownicy muszą określić: ile więcej osób trzeba przyjąć do pracy. Bo przecież pociąg nie pojedzie bez maszynisty czy bez dyżurnego ruchu na każdej stacji itp. Trzeba będzie też zmienić umowy o pracę wielu już zatrudnionym – obecnie niektórzy pracują tylko w dzień. Nie mogą „na gębę” podjąć pracy w nocy, bo za nocne godziny płaci się dodatkowo!
a w przypadku realizacji tego pomysłu, to kiedy miałyby być realizowane?ŻW pisze:4. Zmiany w grafiku prowadzonych prac konserwacyjnych. Każdej nocy smaruje się tory na łukach, by wagony mniej hałasowały. Trzeba także zrobić nowy grafik sprzątania stacji metra i torów. Te prace też obecnie są wykonywane nocą.
:
[ Dodano: 2006-02-08, 22:24 ]
A pieniądze wezmą się ze straconych wagonkm w związku z zamknięciami spowodowanymi budową A-12 i A-16
Nie tylko na Śląsku. W Radomiu dwie najpopularniejsze linie (7 i 9) kursują tylko z przerwą w godzinach około 1:00-3:00. W zamian zlikwidowano swego czasu linie nocne.geograf pisze:Oj Panowie, po co się rozdrabniać. Na Śląsku niektóre dzienne linie mają kursy również w nocy, może i w Warszawie przyjąć taki system?
Już wierzę. Ale gdyby prezes tak łatwo się nie zgodził, to sprawy by nie było.MeWa pisze:Mówiłem, a nie wierzyłeś. Teraz ŻW będzie do absurdu tak promować tę wizję, że może rzeczywiście coś z tego wyjdzie, ale mam na dzieje, że nie.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
W ZTM-ie nikt poważnie nocnych kursów nie traktuje, Metro nie jest przychylne temu pomysłowi - a nawet jeśli ZTM wyjdzie z pytaniem, to zapewne Metro zaproponuje takie warunki, że nie będzie to opłacalne... A Kochalski podtrzymał całą sprawę swoją wypowiedzią, ŻW bazuje wciąż na tej niefortunnej wypowiedzi Lejka - ŻW musi się w końcu wykazać...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ke?MeWa pisze:zanim zjedzie ostatni pociąg, wyłączone zostanie napięcie itp.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Ostatni pociąg z Kabat w stronę Młocin odjeżdża o godz. 0:00, a z Placu Wilsona w stronę Kabat o 0:13 - trochę minie, zanim pociągi dojadą do stacji docelowych. Potem trzeba wyłączyć napięcie, żeby prowadzić jakieś prace. Rano po pracach musi się odbyć przejazd techniczny składem metra w celu sprawdzenia, czy wszystko gra w tunelach i wówczas można otworzyć metro dla ruchu pasażerskiego...
IMO głupi pomysł - w weekend ludzie też pracują i ruch rano nie jest taki mały. Poza tym wymagałoby to reorganizacji pracy pracowników metragronostaj pisze:Nie można by w weekendy robić tej przerwy np. między 4 a 9? Albo chociażby między 3 a 8
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]