Problemy singli

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 lut 2006, 23:21

inż. Glonie gdyby się zapytali specjalistów to przecież nie byłoby problemu ;) a tu się przecież liczy zrobienie szumu dla szumu. Ale często polecenie przychodzi z góry...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 lut 2006, 7:00

Miało iść dzisiaj dementi podobno... zaraz sprawdzę
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

gienio
Posty: 1
Rejestracja: 12 maja 2006, 10:52

Post autor: gienio » 12 maja 2006, 11:04

panowie znawcy, niewiem czy któryś z was jest motorniczym ale co do solówek to jest to kiepski pomysł .Powiem tak ostatnio jadąc taką fajną solówką a właściwie wjeżdżając na przystanek kijowska stwierdziłem z przerażeniem,że niemam żadnych hamlców (oprowego szynowego końcowego )zatrzymałem się dopiero przy dawnej oazie (obecnie PKO BP ) i jak mi ktoś powie ,że to dobry pomysł to go wyśmieję .Całe szczęście,że przy Zielenieckiej niezdążyłem pojechać za tramwaję poprzedzającym z ciekowości dodam że zakład niestwierdził usterki lecz po kilku dniach ten wagon miał kolizję z samochodem z powodu braku hamowania komisja uznała winę wagonu

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 maja 2006, 14:37

Kolejny artykul napisany przez dziennikarza nie majacego zielonego pojecia o tym jak dziala tramwaj, ale wiedzacego skad wytrzasnac do rozmowy najbardziej roszczeniowych zwiazkowcow. Rzetelnosc na poziomie rynsztoka.

[ Dodano: 2006-05-12, 14:39 ]
Petroniusz pisze:Przywróćmy trzywagonówki. One, zgodnie z tą logiką, będą stawały niemalże w miejscu...
Ech te gazety... #-o
Niemozliwe - po wycofaniu 3-wagonowcow przerobiono w 13N uklad elektryczny i obecnie nie ma mozliwosci spiecia 3 wagonow do wspolnej jazdy.

Jožin z bažin
Posty: 1443
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
Lokalizacja: z bažin
Kontakt:

Post autor: Jožin z bažin » 12 maja 2006, 17:26

Plesim pisze:Już Konstal zalecał eksploatacje 105 w zestawach dwuwagonowych, ale to było w latach 70-tych.
"Wagon 105Na jest predystynowany do jazdy w składach wielowagonowych, przy czym za skład wielowagonowy uważa sie również skład dwuwagonowy"

[ Dodano: 2006-05-12, 17:27 ]
MisiekK pisze:Niemozliwe - po wycofaniu 3-wagonowcow przerobiono w 13N uklad elektryczny i obecnie nie ma mozliwosci spiecia 3 wagonow do wspolnej jazdy.
Przy niewielkim nakładzie pracy można to przywrócić.
xxx

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 maja 2006, 17:47

Hieronim pisze:Przy niewielkim nakładzie pracy można to przywrócić.
Tylko nie ma 'woli przywrocenia' w zarzadzie TW.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 15 maja 2008, 23:49

Czemu nie ma trzynastek pojedynczych w ruchu liniowym?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 maja 2008, 0:22

Bodajże dlatego, że nie byłoby czego zrobić z drugimi wagonami. Wiele wagonów nie jest już zdolnych do samodzielnej jazdy.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 maja 2008, 0:25

Wszystkie? No ale ok, jestem w stanie to kupić, ze stopiątkami mniej zachodu, choć mam wrażenie, że kilka lat temu nie było problemu z solówkowymi 13N...

Tak w ogóle to teraz śmiga jedna solóweczka (781) na nauce jazdy :)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 maja 2008, 0:33

Mam wrażenie, choć mogę się mylić (niech mnie wtedy ktoś poprawi), że w doczepnych 13N były demontowane jakieś podzespoły :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 16 maja 2008, 11:54

Bastian pisze:Mam wrażenie, choć mogę się mylić (niech mnie wtedy ktoś poprawi), że w doczepnych 13N były demontowane jakieś podzespoły
Informacja o wartości porównywalnej z kiedyś podawaną o rzekomej niemożności uruchomienia trzecich wagonów jako prowadzących w składzie.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 maja 2008, 12:28

Bastian pisze:Bodajże dlatego, że nie byłoby czego zrobić z drugimi wagonami. Wiele wagonów nie jest już zdolnych do samodzielnej jazdy.
Bastian, spokojnie-:) Zdolne to one są do samodzielnej jazdy (przy awarii pierwszego wozu pojechac z drugiego wagonu to odpięcie sterowania ukrotnionego i przestawienie 2-3 łączników), tyle że nie miewają często pełnych kabin i osprzętu - tadiran, sterownik do kasownikow i inne szmery-bajery.
Bastian pisze:Mam wrażenie, choć mogę się mylić (niech mnie wtedy ktoś poprawi), że w doczepnych 13N były demontowane jakieś podzespoły :-k
Nie, nic nie demontowano - no wagon #818 z żaby ma zdemontowaną kabinę. Jedyna rzecz jaka 'zniknęła' to możliwość spinania wagonów do jazdy na 3x13N, bo pary służące do jazdy na 3 wagon w połączeniach międzywagonowych wykorzystano do czegoś innego. Ale to jest jaknajbardziej do przywrócenia. Taką próbę podjęto w 2004 roku, ale ze względu na brak czasu tego dnia nie udało się doprowadzić do szczęśliwego końca.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 maja 2008, 12:59

MisiekK pisze:Bastian, spokojnie-:) Zdolne to one są do samodzielnej jazdy (przy awarii pierwszego wozu pojechac z drugiego wagonu to odpięcie sterowania ukrotnionego i przestawienie 2-3 łączników), tyle że nie miewają często pełnych kabin i osprzętu - tadiran, sterownik do kasownikow i inne szmery-bajery.
No dobra, ale kolega mkm101 zdaje się sugeruje, że i tak mogą one wyjechać na miasto. Chyba jasne, że chodziło mi o możliwość liniowego kursowania, a nie samego tylko poruszania się!
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 16 maja 2008, 13:28

Bastian pisze: No dobra, ale kolega mkm101 zdaje się sugeruje, że i tak mogą one wyjechać na miasto. Chyba jasne, że chodziło mi o możliwość liniowego kursowania, a nie samego tylko poruszania się!
Po kolei
stopiątki
- wagon sterowniczy (z II lub III na potrójniaku) - jest w stanie wyjechać na miasto w ciągu kilku godzin/następnego dnia
- wagon doczepny - jest w stanie wyjechać na miasto w ciągu kilku dni, po wstawieniu tadirana/SNRT, sterownika kasowników, sterownika zwrotnic, fotela motorniczego, lusterka, tabliczki na nr linii, drobnych zabaw w szafie. Oczywiście to kosztuje niemało, czego ZTM nie zauważył uruchamiając solówki.
- wagon doczepny wyłupek - wymaga większych przeróbek i dużych nakładów czasu i pieniędzy
13N
- sterownicze i doczepne z kabiną - jak wyżej
- doczepne po modernizacji - jw ale więcej pracy i więcej kosztów
- doczepne bez kabiny - jak wyżej plus dorobienie kabiny (minimum tydzień + duże koszty)

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 16 maja 2008, 20:43

Poczekajmy do jesieni, niech sie mada pokaze, moze ktos wtedy ruszy glowa i zlikwiduje te solowki,poslizg solowka z wozem przed to murowany woz-woz.
gienio pisze:.Powiem tak ostatnio jadąc taką fajną solówką a właściwie wjeżdżając na przystanek kijowska stwierdziłem z przerażeniem,że niemam żadnych hamlców (oprowego szynowego końcowego )zatrzymałem się dopiero przy dawnej oazie (obecnie PKO BP ) i jak mi ktoś powie ,że to dobry pomysł to go wyśmieję
nie sposob mi sie z kolega niezgodzic, mialem podoba sytuacje na 27 nio i przystanek CM.PRAWOSŁAWNY zostal pominiety podczas jazdy, a co gdyby tam byl czlowiek?? ale panowie w ZTM o tym nie mysla, posadzil bym takiego jednego z drugim na woz i kazal sie przejechac, moze zaczeli by myslc ](*,)

ODPOWIEDZ