Częstotliwości przecież są podane. Tylko bilansu brakuje.Jarek pisze:Zaprezentuj częstotliwości i bilans taborowy.solaris8315 pisze:Czekam na opinię
Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Zgadzam się z powyższym, 156 ma dobrą frekwencję na tym odcinku, jest to jedyna linia, która jedzie przez Targówek, a nie obrzeżami. Gorzej z planowaną częstotliwością.jgas pisze:Natomiast likwidacja 156 nie wchodzi w grę! Jedna linia osiedlowa łącząca Bródno z Targówkiem Mieszkaniowym musi zostać. Na tym odcinku trasy jest zadowalająca frekwencja!
Wyciąłbym za to potworka 202.
Bilans.
105 po skróceniu, odejmuję jedną brygadę, która przechodzi na 127 jako dodatek 014/127.
128 dałem 5 całek, 3 dodatki w DP i 4 całki w DŚ. Odziedziczone po lewostronnym skasowanym 512.
140, 176, 199 bez zmian.
nowe 156 wykosiłem dzięki czemu 3 brygady zachowałem dla 212
170 dałem 7 całek, 6 dodatków rano i 2 popołudniu i 8 całek w DŚ z racji wydłużenia na Cm. Północny (dodatki by były z E3)
406 rano by dostało 13-14 dodatków a popołudniu 8-9 dodatków.
338 by zostało obsłużone na 4 dodatkach.
212 dostałoby 4 całki i 9 dodatków w DP i 3 całki w DŚ.
210 by dostało 3 całki i jeden dodatek.
202 także 3 całki i jeden dodatek kursujący rano. Najlepiej jakby na całkach buszowały MidiMANy ze Stalowej a na dodatku Solina z Mobilisu. Druga Solina by zmieniła zakwaterowanie na 204.
I kluczem żeby to się zamknęło jest przerzucenie wtyczek ze 169.
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:09 ]
Człowiek nie jest nieomylny więc te 3 brygady może jeszcze brakować, dlatego zabezpieczyłem się 169...
105 po skróceniu, odejmuję jedną brygadę, która przechodzi na 127 jako dodatek 014/127.
128 dałem 5 całek, 3 dodatki w DP i 4 całki w DŚ. Odziedziczone po lewostronnym skasowanym 512.
140, 176, 199 bez zmian.
nowe 156 wykosiłem dzięki czemu 3 brygady zachowałem dla 212
170 dałem 7 całek, 6 dodatków rano i 2 popołudniu i 8 całek w DŚ z racji wydłużenia na Cm. Północny (dodatki by były z E3)
406 rano by dostało 13-14 dodatków a popołudniu 8-9 dodatków.
338 by zostało obsłużone na 4 dodatkach.
212 dostałoby 4 całki i 9 dodatków w DP i 3 całki w DŚ.
210 by dostało 3 całki i jeden dodatek.
202 także 3 całki i jeden dodatek kursujący rano. Najlepiej jakby na całkach buszowały MidiMANy ze Stalowej a na dodatku Solina z Mobilisu. Druga Solina by zmieniła zakwaterowanie na 204.
I kluczem żeby to się zamknęło jest przerzucenie wtyczek ze 169.
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:09 ]
Człowiek nie jest nieomylny więc te 3 brygady może jeszcze brakować, dlatego zabezpieczyłem się 169...
Ok, od razu mogę przyznać się bez bicia, że korzystałem z Maxa majowego bo innego nowszego na tym forum nie ma i już nie będzie ...
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:18 ]
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:18 ]
Spoko jacek, zrobi się, nie ma problemujacek pisze:Chcesz Go do grobu wpedzić, odwalił kawal roboty, a Ty mu jeszcze tabelki na noc zadajesz, jako pracę domowąJarek pisze:To daj jeszcze tabelkę. Teraz i po zmianach.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Uwagi ogólne:
105 ok
127 na obecnej trasie jest linią do rozpiłowania. Kierowanie przez Krakowskie niewiele tej linii pomoże.
128 ok, ale może na Mariensztat ? Takie 128 do PTK to na solówki
140 w obecnej formie kwalifikuje się albo do odstrzału albo na zamianę w 300. Projekt nadal mnoży socjale na Targówku
170 taka trasa sprawi, że będzie nadal straszyć
176 jeśli już do Budowlanej
199 do Zajezdni Stalowej czyli donikąd. Obecna trasa jest OK
202 jak Dzielnica wybuduje przystanki to będzie można coś puścić przez Codzienną w ten sposób. Mimo wszystko jazda tym na Hallera nie ma sensu
204 na odcinku Budowlana - Hallera będą muchy jak nic. wykorzystanie linii 176 na w/w osiągnęło dno...
210 - można spróbować zawrócić już przy Śpiących
212 co z podażą miejsc po zabraniu 390? Chodzi mi o odcinek CH Marki - Młodzieńcza
sama idea słuszna
338 ok
406 nie łączył bym potoków na solówki i przeguby. Nic dobrego z tego nie wyjdzie.
A tak naprawdę do reformy na Targówku są na pewno linie 127 140 156 160 162 500 512. E3. Za duże rozdrobnienie....
105 ok
127 na obecnej trasie jest linią do rozpiłowania. Kierowanie przez Krakowskie niewiele tej linii pomoże.
128 ok, ale może na Mariensztat ? Takie 128 do PTK to na solówki
140 w obecnej formie kwalifikuje się albo do odstrzału albo na zamianę w 300. Projekt nadal mnoży socjale na Targówku
170 taka trasa sprawi, że będzie nadal straszyć
176 jeśli już do Budowlanej
199 do Zajezdni Stalowej czyli donikąd. Obecna trasa jest OK
202 jak Dzielnica wybuduje przystanki to będzie można coś puścić przez Codzienną w ten sposób. Mimo wszystko jazda tym na Hallera nie ma sensu
204 na odcinku Budowlana - Hallera będą muchy jak nic. wykorzystanie linii 176 na w/w osiągnęło dno...
210 - można spróbować zawrócić już przy Śpiących
212 co z podażą miejsc po zabraniu 390? Chodzi mi o odcinek CH Marki - Młodzieńcza
sama idea słuszna
338 ok
406 nie łączył bym potoków na solówki i przeguby. Nic dobrego z tego nie wyjdzie.
A tak naprawdę do reformy na Targówku są na pewno linie 127 140 156 160 162 500 512. E3. Za duże rozdrobnienie....
Macie bilans Bilans
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:56 ]
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:57 ]
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:58 ]
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:56 ]
A co, pole domaga się linii co 5 minut?Dęboszczak pisze:212 co z podażą miejsc po zabraniu 390? Chodzi mi o odcinek CH Marki - Młodzieńcza
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:57 ]
A wysyłajcie sobieDęboszczak pisze:128 ok, ale może na Mariensztat ? Takie 128 do PTK to na solówki
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 22:58 ]
Szczególnie, że na E3 zasuwa tylko jeden przegub, a reszta to same solówki z 406 na czeleDęboszczak pisze:406 nie łączył bym potoków na solówki i przeguby. Nic dobrego z tego nie wyjdzie.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Wyrownane wykorzystanie zarówno w DP, jak i DS, ze wzgledu na umiejscowione petle, ale duże wymiany pasażerow, odcinkowo, rowne niemalze zeruDęboszczak pisze:140 w obecnej formie kwalifikuje się albo do odstrzału albo na zamianę w 300. Projekt nadal mnoży socjale na Targówku
Bardziej linia do zmiany, anizeli odstrzalu, lub przekształceniu w 3xx
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Wtedy 118, by mozna było zabrać z Centrum, kierujac od pl.3 Krzyży, po trasie (zabranego 101), do Politechniki i dalej na MokotówDęboszczak pisze:128 ok, ale może na Mariensztat ? Takie 128 do PTK to na solówki
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 2008 23:03 ]
Juz kiedys cos takiego gralisolaris8315 pisze:zachowanie połączenia szczytowego Utraty z Dw. Wileńskim za pomocą linii 338.