Strona 2 z 8

: 28 wrz 2008, 20:49
autor: ŁUKASZ_1
reserved pisze:Może na Szczęśliwice? :D :D
Może znów przez Poniatowski :-k

: 12 mar 2011, 22:08
autor: niedofizyk
Pozwolę sobie odgrzać temat, bo mam pewne spostrzeżenia związane z objazdem przez most Poniatowskiego i Dobrą:

1) tak jakby wzrosła punktualność w kierunku Olszynki - najwyraźniej wcześniej psuł ją korek na Wybrzeżu Szczecińskim.
2) Na dole na Solcu w kierunku DWC wsiadło kilka osób w międzyszczycie - niby to klienci 155, ale to 155 jakie jest, każdy widzi.

Piję do tego, czy czasem ta trasa objazdowa nie jest lepsza. Pomija jeden przystanek (NŻ), ale zwiększa punktualność i poprawia dojazd na Solec. Może by ją zostawić?

: 12 mar 2011, 22:20
autor: Bastian
Mi też się podoba. Zwłaszcza, że przecież 155 zaraz pójdzie do piachu.

: 12 mar 2011, 22:43
autor: niedofizyk
Bastian pisze: Zwłaszcza, że przecież 155 zaraz pójdzie do piachu.
A będzie coś w zamian, czy komasujemy towarzystwo do 162? 155 faktycznie jeździ kompletnie losowo, ale akurat znam człowieka, który często pokonuje nim właśnie odcinek 3.Maja - Górnośląska...

: 12 mar 2011, 23:11
autor: Łukasz
niedofizyk pisze:Pozwolę sobie odgrzać temat, bo mam pewne spostrzeżenia związane z objazdem przez most Poniatowskiego i Dobrą:

1) tak jakby wzrosła punktualność w kierunku Olszynki - najwyraźniej wcześniej psuł ją korek na Wybrzeżu Szczecińskim.
2) Na dole na Solcu w kierunku DWC wsiadło kilka osób w międzyszczycie - niby to klienci 155, ale to 155 jakie jest, każdy widzi.

Piję do tego, czy czasem ta trasa objazdowa nie jest lepsza. Pomija jeden przystanek (NŻ), ale zwiększa punktualność i poprawia dojazd na Solec. Może by ją zostawić?
Mnie się wydaje że ta trasa objazdowa jest dobra, przy okazji może na stałe można by zrezygnować ze 101, gdyby jeździło tak w dwie strony :/ Inna rzecz, że od parunastu dni po prostu nie ma na korka na Tamce - może coś wyregulowali ze światłami po 2 latach. Tyle, że wczoraj zamknęli połowę Wybrzeża, a korek w stronę TŁ był już dziś o 15 - może to tylko szok pozamknięciowy, ale tutaj raczej nie spodziewałbym się poprawy.

[ Dodano: |12 Mar 2011|, 2011 23:19 ]
Bastian pisze:Mi też się podoba. Zwłaszcza, że przecież 155 zaraz pójdzie do piachu.

No 155 jest mało trendy z tą trasą aż na Karolin.

: 13 mar 2011, 14:31
autor: Czotyk
niedofizyk pisze:akurat znam człowieka, który często pokonuje nim właśnie odcinek 3.Maja - Górnośląska...
Też znam dwóch ludzi, którzy pokonują ten odcinek ale to są one O-)

: 13 mar 2011, 22:18
autor: osa
Kiedyś zastanawiałem się, czy zamiast dublować tramwaje w al. Waszyngtona, 102 nie powinno jechać od Szaserów prosto i lądować przez Mińską na Grochowskiej, a stąd przez Zamoyskiego, Sokolą do mostu Świętokrzyskiego. Nie są to jednak moje rejony i być może taka zmiana trasy spowodowałaby wycięcie jakichś unikatowych relacji. Z drugiej strony miałem okazję obserwować przez kilka tygodni 102 na Grochowie i wielkich tłumów to ja w nim raczej nie spotykałem.

: 13 mar 2011, 22:21
autor: Czotyk
Rano na przystanku Kinowa ze 102 wysypują się tłumy. To dowozówka Grochowa Płn. do tramwajów, które potem zabierają prosto do centrum. 158 zresztą też, przez tych pasażerów mam tłoczno w 9 ;/

: 14 mar 2011, 9:30
autor: mariow
Czotyk pisze:przez tych pasażerów mam tłoczno w 9 ;/
oj straszne, może zatem zakazać im wsiadania?

: 14 mar 2011, 9:57
autor: person
osa pisze:Kiedyś zastanawiałem się, czy zamiast dublować tramwaje w al. Waszyngtona, 102 nie powinno jechać od Szaserów prosto i lądować przez Mińską na Grochowskiej
Aha, a w drodze powrotnej oberek przez Gocławską? Super!
Abstrahując od braku przesiadki dobrej do tramwaju w kierunku centrum...

: 14 mar 2011, 18:45
autor: niedofizyk
102 przez Grochowską to niedobry pomysł - sam tego używam głównie jako połączenia z 9 na Kinowej, i takie połączenie zdecydowanie musi pozostać. Co prawda kiedyś miałem wizję takiej trasy przez Mińską, ale raczej przez DWL jako wydłużenie 115 do nieistniejącej pętli przy Metro Stadion. Z tym, że po zbudowaniu metra w sumie wystarczy linia do DWL i tramwaje na Grochowskiej...

: 14 mar 2011, 20:49
autor: Bastian
To może trzeba zrobić 102 przez DWW i Lubelską, a 158 z Witolina przez Kinową, Podskarbińską i Szaserów na Olszynkę? ;)

: 14 mar 2011, 22:30
autor: niedofizyk
Nie miałbym w zasadzie nic przeciwko temu (nie muszę mieć bezpośrednio na UW czy Powiśle), gdyby nie układ przystanków - wspólny peron 102 i 9 ma bardzo wysoki współczynnik fajności.
Kiedyś jeszcze wymyśliłem inną koncepcję - żeby 102 w ogóle skrócić do Ronda Waszyngtona, i zrobić takiego kurdupla na wzór 208 (z naciskiem na częstotliwość) - wtedy nie trzeba by wybierać czy 102 czy but. Ale nie wiem, czy to by się przyjęło - w końcu KG UW to spory generator, może i ktoś z Kica na UW tym jeździ.

: 15 mar 2011, 9:01
autor: ja0306
A co do 102 jak zmieniać trasę to od Ronda Waszyngtona jak 101 do Metra Politechnika?
Albo ...-Most Poniatowskiego-Wisłostrada-Łazienkowska-Rozbrat-Ludna-Solec-Dobra-MERIENSZTAT =P~

A wystarczyłoby od Ronda Waszyngtona gdzieś skierowac na Zakrańcowanie, np. na Dw.Wschodni Kijowska lub na starej petli na Zwycięzców.

: 15 mar 2011, 13:04
autor: jasiu
Mariensztat nie jest z gumy.