Liczenie brygad, czasów i innych

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 02 gru 2008, 5:28

tygrys pisze:o co chodzi
Że linia 199 to linia zwykła miejska a linia 711 to linia stricte podmiejska. Tylko jak rozpatrywać to w kategorii 715 i 712?
Bo przecież linia eksterytorialna nie mogła by być oznaczona jako 7xx?
Obrazek

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 02 gru 2008, 14:08

pawcio pisze:BWL-e to wyższa szkoła jazdy na wrotkach.
pawcio pisze:Numer definiuje strefowość, ale nie ma żadnego wpływu na konstrukcję rozkładu jazdy.
o co chodzi z strefowoscią BWL a nie numeru linii

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 02 gru 2008, 21:00

Liczba BWL w ciągu dnia na danej linii jest nieograniczona?
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 gru 2008, 21:14

Tylko ilością kursów w ciągu dnia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 21 sty 2009, 9:15

Czy da dodatkowe brygady jeśli ogólna ilość WZK się nie zwiększa to siępłaci?
Czy mogą istnieć jednokierunkowe pętle?
Ile czasu minimalnie potrzebuje kierowca postoju na pętli początkowej i pętli krańcowej? 10? 20 minut?
Dodatek możne kursować max 8 godzin?
Co definiuje linie nocna? Od kiedy linia jest nocna a od kiedy dzienna?
Obrazek

TJ
Posty: 181
Rejestracja: 31 maja 2006, 14:09
Lokalizacja: Okęcie

Post autor: TJ » 21 sty 2009, 10:27

KwZ pisze:Czy dopuszczalna jest zmiana kierowcy na pętli poza miastem/daleko od zajezdni (np. 706 w Jankach)?
Tak naprawdę wszystko zależy od fantazji kierownictwa - była zmiana na 733 w Młochowie (może i cały czas jest?), były zmiany na 710 i 724 na Polkolorze czy 727 w Głoskowie. Pytanie tylko po co? Należy pamiętać, że jednak znakomita większość kierowców mieszka w Warszawie.
Problemu nie ma jeżeli jeżdzą ludzie ze sobą na stałe. Wtedy zwykle układ wygląda tak, że jednego dnia kierowca zmiany A jedzie pół kółka nieoficjalnie już jako kierowca B zmianowy a następnego dnia kierowca B zmiany przychodzi pół okrążenia wcześniej do pracy.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 sty 2009, 17:17

Teokryt pisze:Czy mogą istnieć jednokierunkowe pętle?
Takie jak 46 na Woli? Czy 208 na Ochocie - linia jednokierunkowa?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 21 sty 2009, 18:12

Teokryt pisze:Ile czasu minimalnie potrzebuje kierowca postoju na pętli początkowej i pętli krańcowej? 10? 20 minut?
Czy jako "pętlę początkową" rozumiesz pętlę, na którą przyjeżdża brygada pierwszym kursem? A jako "pętlę krańcową" rozumiesz pętlę, z której autobus zjeżdża na zakład? Jeżeli tak, to było to już napisane kilka postów wcześniej, czyli około 3 minuty.
Teokryt pisze:Dodatek możne kursować max 8 godzin?
Dodatek na mieście kursuje 8 max. 9 godzin. Tak jak każda brygada.
Teokryt pisze:Co definiuje linie nocna? Od kiedy linia jest nocna a od kiedy dzienna?
Linia nocna rozpoczyna kursy po 22 i kursuje przez całą noc, by skończyć kursowanie około 5 dnia następnego...
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 21 sty 2009, 18:23

Tyrystor pisze:
Teokryt pisze:Dodatek możne kursować max 8 godzin?
Dodatek na mieście kursuje 8 max. 9 godzin. Tak jak każda brygada.
Wydaje mi się, że dodatek może jeździć maksymalnie 9,42 godziny, a całodzienna chyba nie ma limitu. Oczywiście mam na myśli czas od wyjazdu do zjazdu.

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 21 sty 2009, 18:29

Całodzienna ma 19,45 czy troszke wiecej...
Było gdzieś pisane :smile:
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 21 sty 2009, 18:32

Teokryt pisze:Co definiuje linie nocna?
Numer.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 21 sty 2009, 18:44

Desert pisze:Całodzienna ma 19,45 czy troszke wiecej...
Było gdzieś pisane :smile:
Może być i dużo więcej. Ale to już musi być odpowiednia liczba kierowców.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 21 sty 2009, 21:55

Tm pisze:Numer.
Tylko i wyłącznie? i koszta finansowania też są takie same nawet jak coś jeździ około północy?
Tyrystor pisze:Czy jako "pętlę początkową" rozumiesz pętlę, na którą przyjeżdża brygada pierwszym kursem? A jako "pętlę krańcową" rozumiesz pętlę, z której autobus zjeżdża na zakład?
Pętla początkowa to ta z której autobus odjeżdża domyślnie pierwszy raz w ciągu dnia. Petla krańcowa to t na która dojeżdża docelowo w ciągu dnia. Tak jak w wypadku Podmiejskich, Okęcie Jest pętla początkową bo żaden autobus nie zaczyna kursowania od Młochowa. W tym wypadku Młochów jest pętla docelową.
Tyrystor pisze:Dodatek na mieście kursuje 8 max. 9 godzin. Tak jak każda brygada.
Czyli jak teraz kursuje 6 godzin to można wydłużyć mu kursowanie jeszcze trochę?

No i jak tymi postojami na pętli, ile czasu ma zagwarantowane kierowca postoju na pętlach? Czy za dodatkowe brygady trzeba dopłacać jeśli nie zmienia się ogólna ilosc WZKM?
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sty 2009, 22:22

Teokryt pisze:Czyli jak teraz kursuje 6 godzin to można wydłużyć mu kursowanie jeszcze trochę?
Dodatek może mieć maksymalnie 9:25 czasu pracy na mieście w przypadku MZA i 10:00 w przypadku ajentów. Całodzienne oczywiście o 10 godzin więcej.
Teokryt pisze:No i jak tymi postojami na pętli, ile czasu ma zagwarantowane kierowca postoju na pętlach?
Teoretycznie sprawę reguluje ustawa o czasie pracy kierowców. W praktyce pilnuje się, by jeden postój w MZA miał przynajmniej 20 minut, u ajentów raczej też, ale 15 minut to niezbędne minimum.
Teokryt pisze:Czy za dodatkowe brygady trzeba dopłacać jeśli nie zmienia się ogólna ilosc WZKM?
Płaci się za wozokilometry. Więc (bo jak rozumiem interesuje Cię rozliczenie z gminami), znaczenie ma liczba kursów. Ile brygad je fizycznie obsłuży nie ma żadnego znaczenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 21 sty 2009, 22:34

pawcio pisze:15 minut to niezbędne minimum.
na pełen kurs czy na krańcu?
jeśli na każdym krańcu ma być 15 minut... to szlag trafi mój pomysł...
pawcio pisze:Płaci się za wozokilometry.
pawcio pisze:Ile brygad je fizycznie obsłuży nie ma żadnego znaczenia.
I to mnie się podoba :) dlatego kierowca będzie mógł swoje odczekać na pętli ;) korale takie wymodziłem ze samemu mi śmiać się chce :) Ale tez muszę ułożyć całodzienny rozkład w oparciu o te wszystkie dane... nie ma jakiegoś programu czy coś :>
Obrazek

Zablokowany