[] - kurs realizowany przez pojazd niskopodł‚ogowy

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 14 sty 2009, 14:57

Popieram nie ruszanie oznaczeń kursów niskopodłogowych. Nie każdy może zauważyć dopisku pod rozkładem o funkcjonowaniu niskiej podłogi na całej linii. Jak się pozbedziemy wszystkich ikarusów, to wtedy usunie się znaczki. A to już niedługo...
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Qbeer
Posty: 111
Rejestracja: 21 cze 2007, 19:16

Post autor: Qbeer » 14 sty 2009, 15:10

Teokryt pisze:Robiąc na szybko rozeznanie stanu posiadania wszystkich autobusów wszystkich ajentów wyszło że co 5 autobus to niskopodłogowy.
Z tego co tu napisałeś wynika, że 1/5 autobusów w Warszawie to wozy niskopodłogowe. No chyba mocno mija się to z prawdą.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 14 sty 2009, 15:11

Qbeer pisze:
Teokryt pisze:Robiąc na szybko rozeznanie stanu posiadania wszystkich autobusów wszystkich ajentów wyszło że co 5 autobus to niskopodłogowy.
Z tego co tu napisałeś wynika, że 1/5 autobusów w Warszawie to wozy niskopodłogowe. No chyba mocno mija się to z prawdą.
Też mi się tak wydaje. ZTM trąbi, że ma 400 wysokopodłogowych Ikarusów do wymiany, żeby wszystko było niskopodłogowe, a w szczycie jeździ 1400 autobusów.
To jak to się ma do 1/5 ?
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

reserved
Posty: 14624
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 14 sty 2009, 15:12

Chyba odwrotnie jeśli już. Ale np. w Weekendy na miasto wyjeżdża bardzo mało wysokopodłogowców.

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 14 sty 2009, 15:15

Przegubowiec pisze:Liczba autobusów niskopodłogowych i niskowejściowych osiągnęła 1282 sztuki (71% taboru). To o 163 pojazdy więcej niż rok temu, kiedy tabor niskopodłogowy stanowił 67% ogółu.
Chodzi oczywiście o rok 2008 i wszystkich przewoźników.

Awatar użytkownika
8239
Posty: 1000
Rejestracja: 28 lis 2006, 20:03
Lokalizacja: 327901

Post autor: 8239 » 14 sty 2009, 15:18

Teokryt pisze:taki rozkład 125 czy 180 wygląda dziwnie...
A to już jest tylko Twoja opinia. Dla mnie wygląda normalnie.

Awatar użytkownika
jajcys
Posty: 743
Rejestracja: 13 kwie 2008, 20:24
Lokalizacja: Saska/Stacja Krwiodawstwa

Post autor: jajcys » 14 sty 2009, 15:39

model [ ] dobrze spełnia swoje zadanie. nie ma co kombinowac.
Obrazek
M-1 507 509 N22+N72

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 14 sty 2009, 15:44

głupota i tyle.
z "[]" zrezygnowałbym tylko i wyłącznie przy liniach, które całkowicie obsługiwane są takim taborem, umieszczając na rozkładzie odpowiednią informację.
noidea

Awatar użytkownika
Lipek
Posty: 425
Rejestracja: 03 paź 2008, 22:08

Post autor: Lipek » 14 sty 2009, 16:18

Moim zdaniem właśnie przez nawiasy [] rozkład jest bardziej czytelny bo oddzielone są minuty od siebie. A Ikarusy są stare i niech maja stare oznaczenie ;-)

Filipinho
Posty: 49
Rejestracja: 20 lis 2008, 23:29
Lokalizacja: Młochów Rulez

Post autor: Filipinho » 14 sty 2009, 16:22

Premo pisze:Może wymieńmy kasowniki na zielone i wprowadźmy na rozkładach czcionkę Times New Roman

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 14:52 ]
Co komu te nawiasy przeszkadzają

Dobry pomysł :D :lol:

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 14 sty 2009, 16:26

Bo naprawdę niektórzy są równo popieprzeni. Do jasnej cholery co wam te nawiasy przeszkadzają? Piszecie tylko aby pisać bo wam sie nudzi i na normalne tematy nie możecie porozmawiać. A jeśli już nawet skasują ostatniego ikarusa to będzie się można pochwalić przed ludźmi z innych miast że mamy tylko niskopodłogowy tabor

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 14 sty 2009, 16:39

Ikarus 5780 pisze:Z tego co tu napisałeś wynika, że 1/5 autobusów w Warszawie to wozy niskopodłogowe. No chyba mocno mija się to z prawdą.
Puryści językowi, to już pomylić się nie można zwłaszcza że wiadomo o co chodzi? Jeszcze niech parę osób dopisze że zauważył błąd.

Co do oznaczeń - nawias ok ale kwadraciki już mniej - bo przy kwadraciku jak obrasta literkami to już robi się mało czytelne.

Bo jaki jest sens robienia stosu z nawiasów i kwadracików? kiedy linia jest w całości obsługiwana przez niska podłogę? Zresztą jedna informacja - że linia w całości jest niska i rozwiązuje to problem "niezauważenia" kursu wysokopodłogowego (informacja istotna dla niepełnosprawnych).
Do tego jak jeszcze rozkłady obrosną literkami które maja zastosowanie raz w roku...

Nie lansuje pomysłu, nie stoję za nim murem tylko rzucam propozycje w sprawie oznaczeń i lepsze oznaczenie kursów zjazdowych ;) które można dobrze wykorzystać a nie frustrują :)
Obrazek

Awatar użytkownika
jajcys
Posty: 743
Rejestracja: 13 kwie 2008, 20:24
Lokalizacja: Saska/Stacja Krwiodawstwa

Post autor: jajcys » 14 sty 2009, 17:07

Teokryt pisze:Co do oznaczeń - nawias ok ale kwadraciki już mniej - bo przy kwadraciku jak obrasta literkami to już robi się mało czytelne.
na to jedynym rozwiązaniem są okulary korekcyjne.
Bo jaki jest sens robienia stosu z nawiasów i kwadracików? kiedy linia jest w całości obsługiwana przez niska podłogę? Zresztą jedna informacja - że linia w całości jest niska i rozwiązuje to problem "niezauważenia" kursu wysokopodłogowego (informacja istotna dla niepełnosprawnych).
Odwrotnie. O wiele mniej osób zobaczy adnotację niż kwadraciki. Kwadraty są powszechnie znane i są jasne dla każdej linii. Typowy pasażer zerka tylko na numer linii i godziny/minuty, a nie na to co jest napisane niżej. Chcesz przykładu? N50 i adnotacja, że jest czynna tylko w piątek i sobotę. Kupa ludzi (w tym ja) się na to nabrały :D
Obrazek
M-1 507 509 N22+N72

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 14 sty 2009, 20:12

na to jedynym rozwiązaniem są okulary korekcyjne.
Kiedy masz tych kwadracików kilkadziesiąt to wiesz. Każde uproszczenie jest na plus.
jajcys pisze:O wiele mniej osób zobaczy adnotację niż kwadraciki.
Adnotacja mogła by być u góry rozkładu.
jajcys pisze:Chcesz przykładu? N50 i adnotacja, że jest czynna tylko w piątek i sobotę. Kupa ludzi (w tym ja) się na to nabrały
To sie nie nauczyło towarzystwo że linie N5x to linie Nocne okresowe?
Obrazek

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 14 sty 2009, 20:16

Teokryt pisze: To sie nie nauczyło towarzystwo że linie N5x to linie Nocne okresowe?
Chyba lokalne ZTCP.

ODPOWIEDZ