[] - kurs realizowany przez pojazd niskopodłogowy
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Popieram nie ruszanie oznaczeń kursów niskopodłogowych. Nie każdy może zauważyć dopisku pod rozkładem o funkcjonowaniu niskiej podłogi na całej linii. Jak się pozbedziemy wszystkich ikarusów, to wtedy usunie się znaczki. A to już niedługo...
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Też mi się tak wydaje. ZTM trąbi, że ma 400 wysokopodłogowych Ikarusów do wymiany, żeby wszystko było niskopodłogowe, a w szczycie jeździ 1400 autobusów.Qbeer pisze:Z tego co tu napisałeś wynika, że 1/5 autobusów w Warszawie to wozy niskopodłogowe. No chyba mocno mija się to z prawdą.Teokryt pisze:Robiąc na szybko rozeznanie stanu posiadania wszystkich autobusów wszystkich ajentów wyszło że co 5 autobus to niskopodłogowy.
To jak to się ma do 1/5 ?
Bo naprawdę niektórzy są równo popieprzeni. Do jasnej cholery co wam te nawiasy przeszkadzają? Piszecie tylko aby pisać bo wam sie nudzi i na normalne tematy nie możecie porozmawiać. A jeśli już nawet skasują ostatniego ikarusa to będzie się można pochwalić przed ludźmi z innych miast że mamy tylko niskopodłogowy tabor
Puryści językowi, to już pomylić się nie można zwłaszcza że wiadomo o co chodzi? Jeszcze niech parę osób dopisze że zauważył błąd.Ikarus 5780 pisze:Z tego co tu napisałeś wynika, że 1/5 autobusów w Warszawie to wozy niskopodłogowe. No chyba mocno mija się to z prawdą.
Co do oznaczeń - nawias ok ale kwadraciki już mniej - bo przy kwadraciku jak obrasta literkami to już robi się mało czytelne.
Bo jaki jest sens robienia stosu z nawiasów i kwadracików? kiedy linia jest w całości obsługiwana przez niska podłogę? Zresztą jedna informacja - że linia w całości jest niska i rozwiązuje to problem "niezauważenia" kursu wysokopodłogowego (informacja istotna dla niepełnosprawnych).
Do tego jak jeszcze rozkłady obrosną literkami które maja zastosowanie raz w roku...
Nie lansuje pomysłu, nie stoję za nim murem tylko rzucam propozycje w sprawie oznaczeń i lepsze oznaczenie kursów zjazdowych które można dobrze wykorzystać a nie frustrują
na to jedynym rozwiązaniem są okulary korekcyjne.Teokryt pisze:Co do oznaczeń - nawias ok ale kwadraciki już mniej - bo przy kwadraciku jak obrasta literkami to już robi się mało czytelne.
Odwrotnie. O wiele mniej osób zobaczy adnotację niż kwadraciki. Kwadraty są powszechnie znane i są jasne dla każdej linii. Typowy pasażer zerka tylko na numer linii i godziny/minuty, a nie na to co jest napisane niżej. Chcesz przykładu? N50 i adnotacja, że jest czynna tylko w piątek i sobotę. Kupa ludzi (w tym ja) się na to nabrałyBo jaki jest sens robienia stosu z nawiasów i kwadracików? kiedy linia jest w całości obsługiwana przez niska podłogę? Zresztą jedna informacja - że linia w całości jest niska i rozwiązuje to problem "niezauważenia" kursu wysokopodłogowego (informacja istotna dla niepełnosprawnych).
M-1 507 509 N22+N72
Kiedy masz tych kwadracików kilkadziesiąt to wiesz. Każde uproszczenie jest na plus.na to jedynym rozwiązaniem są okulary korekcyjne.
Adnotacja mogła by być u góry rozkładu.jajcys pisze:O wiele mniej osób zobaczy adnotację niż kwadraciki.
To sie nie nauczyło towarzystwo że linie N5x to linie Nocne okresowe?jajcys pisze:Chcesz przykładu? N50 i adnotacja, że jest czynna tylko w piątek i sobotę. Kupa ludzi (w tym ja) się na to nabrały