[Historia] Autobusy
Ten autobus z Redutowej, robił dwa kółka z dzieciakami rano, później z reguły jeździł na lini 163 (OSIEDLE GÓRCZEWSKA – Górczewska – Konarskiego – Powstańców Śląskich – Połczyńska – Wolska – Kasprzaka (powrót: Kasprzaka – Ordona – Wolska) – Towarowa – plac Zawiszy – Aleje Jerozolimskie – Chałubińskiego – aleja Niepodległości – Batorego – Boboli – Rakowiecka – RAKOWIECKA / ŁOWICKA (powrót: RAKOWIECKA / ŁOWICKA – Łowicka – Madalińskiego – Boboli). Później kierowca robił dwa kółka po południu i wracał do zajezdni.
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
Na liniach szkolnych ursynowsko-natolińskich pojawiały się też chyba wozy z R12 oraz R9. Ta ostatnia obsługiwała zdaje się linię do szkoły przy Uprawnej w Powsinku. Po rozwiezieniu dzieciaków wóz kierował się na pusto na Wilanów, gdzie miał kilkugodzinny postój. Jeszcze w 1990 czy 1991 go tam widywałem (niestety nie pamiętam numeru)
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
W kwesti Ursynowa, to na stałe linie szkolne obsługiwały wozy 2118-automat, 2163,2059,3029-niestety które szkoły to niepamietam.
Na Domaniewską z Ursynowa smigała jakas solówka R7, ale numeru juz niestety nie pamietam.
Przeguby z R7, stacjonowały na pętli Ursynów Płd, podczas oczekiwania na kursy, a o ile dobrze pamietam, którys obsługiwał tez linie 474, która to miała bardzo dziwny rozkład jazdy![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Na Domaniewską z Ursynowa smigała jakas solówka R7, ale numeru juz niestety nie pamietam.
Przeguby z R7, stacjonowały na pętli Ursynów Płd, podczas oczekiwania na kursy, a o ile dobrze pamietam, którys obsługiwał tez linie 474, która to miała bardzo dziwny rozkład jazdy
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Rzeczywiście, było to dość często, na tyle, że była stała trasa 220 podana na przystankach, podobnie jak przez parę lat wisiały naklejki i rozkłady 202 na Okęcie. O ile pamiętam to głównie to jeździło z powodu montażu i testowania nowej sygnalizacji na jednotorach oraz podłączania trasy na Nowe Bemowo.MeWa pisze:ale "często"?
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
Był taki okres, gdzie nie było tygodnia, by 220 nie wyjeżdżało za 20. zawsze coś się musiało popsuć. Jak nie brakowało prądu (a w wiaderku go nikt nie chciał przynieść), to drzewo wisiało na sieci, to znowu wiadukt zaczął sie sypać.
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
220 jeździło dość "dziką" trasą w porównaniu z 20-stką, ZTCP to Stare Bemowo - Radiowa - Wrocławska - Powstańców - Górczewska - Ks. Janusza - Koło. W okolicach 1995-96 roku na Wrocławskiej przy Secemińskiej jeszcze wisiała na latarni tabliczka 220 i rozkład, niedawno też na przystanku Dywizjonu 303 po zerwaniu obecnych naklejek spod spodu wyłoniła się 220 ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
o linii 220
http://www.przegubowiec.com/hla/220.htm
http://www.przegubowiec.com/hla/220.htm
Szkoda tego 5172, pamiętam jak na wiele miesięcy przyssał się do mojej ulubionej wówczas linii 140.Mr_Kolesław pisze:MZA wystawiło na sprzedaż wozy 5112
Bo tak w ogóle to seria 51xx poza jednym wyjątkiem z Ostrobramskiej i teraz tym z R-11 nadal dzielnie się broni przed wyrzuceniem na śmietnik historii.
Towarzyszu, zapomniałeś jeszcze o dwóch wozach tej serii - moim ulubionym 2943 oraz 2944. To również były Ikarusy 280.58. Podobnie jak piszesz o 5172 i jego przyssaniu się do linii 140 tak i 2943 już po remoncie miał okres, gdy dzień w dzień kursował na 10/519 zawsze z tym samym młodym kiermanem.alojzy pisze:Bo tak w ogóle to seria 51xx poza jednym wyjątkiem z Ostrobramskiej i teraz tym z R-11 nadal dzielnie się broni przed wyrzuceniem na śmietnik historii.
Tylko nie Towarzyszu!vip6744 pisze:Towarzyszu, zapomniałeś jeszcze o dwóch wozach tej serii - moim ulubionym 2943 oraz 2944. To również były Ikarusy 280.58. Podobnie jak piszesz o 5172 i jego przyssaniu się do linii 140 tak i 2943 już po remoncie miał okres, gdy dzień w dzień kursował na 10/519 zawsze z tym samym młodym kiermanem.alojzy pisze:Bo tak w ogóle to seria 51xx poza jednym wyjątkiem z Ostrobramskiej i teraz tym z R-11 nadal dzielnie się broni przed wyrzuceniem na śmietnik historii.
Ale co do 2943 i 2944 - oczywiście zwracam honor, to też seria 51xx.
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów