Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 23 paź 2009, 13:57

Mimo wszystko dawać na pociąg do Pilawy 1 ezt to lekka przesada. Tym bardziej że to pociąg w godzinach szczytu.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Baton
Posty: 1
Rejestracja: 23 paź 2009, 21:05

Post autor: Baton » 23 paź 2009, 21:07

Andrzej pisze: Czyli kolej podmiejska nie potrafi udźwignąć swojej roli. A nie zależy mi, aby zabierać komuś innemu. Choć z pewnością te sporadyczne pociągi średnicowe do Tłuszcza są dość luźne (zwłaszcza za Rembertowem). Te z Zachodniego co są na Śródmieściu o 14 i 16.05.
Co do tego ostatniego pociągu, to jesteś w srogim błędzie.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 24 paź 2009, 13:18

Baton pisze:
Andrzej pisze: Czyli kolej podmiejska nie potrafi udźwignąć swojej roli. A nie zależy mi, aby zabierać komuś innemu. Choć z pewnością te sporadyczne pociągi średnicowe do Tłuszcza są dość luźne (zwłaszcza za Rembertowem). Te z Zachodniego co są na Śródmieściu o 14 i 16.05.
Co do tego ostatniego pociągu, to jesteś w srogim błędzie.
Jeździłem nim czasem. Bywał tylko i aż komplet miejsc. Choć zastrzegłem, że nie poprawia się przez pogarszanie innym.

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 03 lis 2009, 17:52

Andrzej pisze:
Baton pisze: Co do tego ostatniego pociągu, to jesteś w srogim błędzie.
Jeździłem nim czasem. Bywał tylko i aż komplet miejsc. Choć zastrzegłem, że nie poprawia się przez pogarszanie innym.
Jeżdżę nim często... zawsze jest sporo ludzi. Najwięcej jest w piątki. Fakt, że trochę osób wysiada w Zielonce Bankowej ale i tak jest dość ciasno.
Za Tłuszczem spora frekwencja wysiadających w...... Jarzębiej Łące, czy też Wyszkowie.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 30 lis 2009, 12:14

Ja bym to widział tak:
1 poziom: 10 sztuk na Ochocie (Warszawa-Siedlce), 10 sztuk w Tłuszczu (Warszawa-Tłuszcz/Małkinia/Ostrołęka/Pilawa/Legionowo).
2 poziom i naprawy: W Mińsku.
A FLIRT koniec jazdy po Średnicy w te i we wte. Sochaczew i Żyrardów czekają.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 30 lis 2009, 13:07

zofey pisze:Ja bym to widział tak:
10 sztuk w Tłuszczu (Warszawa-Tłuszcz/Małkinia/Ostrołęka/Pilawa/Legionowo).
Mimo mojej totalnej niechęci do produktów PESY, to uważam to za zbyt radykalne rozwiązanie. Po ostatnich dwóch tygodniach dochodzę do wniosku że na pociągach do Tłuszcza platforma to by było za dużo. Mogliby zniszczyć podłogę.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 30 lis 2009, 13:17

Wiesz Rufio. Można to dać w 100% na Ochotę i obsługiwać Mińsk i Siedlce. Tu na pewno będą szanowane. Jednak myślałem żeby każda linia miała coś z podatków.

podrozny113
Posty: 202
Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06

Post autor: podrozny113 » 30 lis 2009, 13:28

Moim zdaniem elfy powinny przede wszystkim pojechać w kierunku Ciechanowa. Tam niedługo będzie wyższa prędkość szlakowa.

szelest2
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2008, 20:06
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: szelest2 » 30 lis 2009, 14:05

Rufio, scyzoryk się w kieszeni otwiera czytając takie komentarze, a pudło jako że jest z aluminium pewnie potną i na złom sprzedadzą? Dopóki będzie taka mentalność to na tej linii nigdy nic nowego nie pojedzie.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 30 lis 2009, 14:51

szelest2 pisze:Rufio, scyzoryk się w kieszeni otwiera czytając takie komentarze, a pudło jako że jest z aluminium pewnie potną i na złom sprzedadzą? Dopóki będzie taka mentalność to na tej linii nigdy nic nowego nie pojedzie.
nic nowego nie pojedzie zanim ludzie z tej, owianej cholernie złą sławą (słusznie), linii nie oduczą się rozwalania pociągów.
noidea

szelest2
Posty: 49
Rejestracja: 23 paź 2008, 20:06
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: szelest2 » 30 lis 2009, 15:01

W takim razie uważam że przez długie lata nic się nie pojawi bo jak długą będą jeździły kible tak długo będą demolowane. Przytoczę tu pewną historię: W firmie w której pracuję 3/4 pracowników fizycznych stanowią ludzie z Pułtuska, chciał nie chciał wykonując swoje obowiązki kontaktuję się z nimi często i zdążyłem ich już lepiej poznać. Są to ludzie naprawdę prości, nawet nie zdajecie sobie sprawy, kiedy są w jednej grupie wiadomo jak się zachowują. Pewnego razu przyszło im stawić się w innym miejscu: ładnym, pachnącym, czystym i elegancko urządzonym, zapadła cisza - jak nigdy wcześniej. Można powiedzieć że zachowywali sie "grzecznie", rozmawiali na inne tematy, sam byłem w szoku. Otoczenie wpływa na zachowanie człowieka, nie mówię tu, że od razu nikt nic nie zdemoluje, bo to niemożliwe, ale uważam że ludziom trzeba dać szansę.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 30 lis 2009, 15:36

zofey pisze:1 poziom: 10 sztuk na Ochocie (Warszawa-Siedlce), 10 sztuk w Tłuszczu (Warszawa-Tłuszcz/Małkinia/Ostrołęka/Pilawa/Legionowo).
A Radom to pies? Jedna z najdłuższych tras, a już na pewno połączenie dwóch największych miast na Mazowszu, które musi konkurować z drogą ekspresową. A kibel nie jest ani wygodny, ani konkurencyjny.

[ Dodano: Pon 30 Lis, 2009 ]
szelest2 pisze:Otoczenie wpływa na zachowanie człowieka, nie mówię tu, że od razu nikt nic nie zdemoluje, bo to niemożliwe, ale uważam że ludziom trzeba dać szansę.
Byle nie za moje pieniądze...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 30 lis 2009, 15:43

Wolfchen pisze:A Radom to pies? Jedna z najdłuższych tras, a już na pewno połączenie dwóch największych miast na Mazowszu, które musi konkurować z drogą ekspresową. A kibel nie jest ani wygodny, ani konkurencyjny.
Bombardier i trochę Flirt. Czyli to co jest na Grochowie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 30 lis 2009, 15:47

zofey pisze:Bombardier i trochę Flirt. Czyli to co jest na Grochowie.
Flirtów nie widziałem jeszcze w Radomiu rozkładowo. Za to sochaczewski złom widuję regularnie, za każdym moim pobytem w Radomiu :P
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 30 lis 2009, 17:35

Bo Flirty nie jeżdżą tam gdzie wypadałoby jeździł taborowi grochowskiemu. Najpierw trzeba dać 10 ELFów na Ochotę i Flirty będą do rozdysponowania.

ODPOWIEDZ