: 24 gru 2009, 10:16
Pomysł pionierski nie jest, ale zastosowanie chyba by było.waluś pisze:sprzężonymi z rogatkami przejazdu oczywiście.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Pomysł pionierski nie jest, ale zastosowanie chyba by było.waluś pisze:sprzężonymi z rogatkami przejazdu oczywiście.
Emdegger mnie usiłuje przekonać, że tak będzieR-11 Kleszczowa pisze:Nie wiem skąd u Ciebie przekonanie
140. Idealnie. Wreszcie go tu nie będzie.Jarek pisze:Chcesz przesadzić ludzi z pociągów do autobusu? Jeśli już coś koniecznie musi jeździć Strażacką, to raczej na Targówek. Do Wileniaka powinien być pociąg z przesiadką na Wschodnim.
140 to druga po 202 linia do kasacji na Targówku. A z Bródnem to ona za wiele wspólnego nie ma.Łukasz pisze:140. Idealnie. Wreszcie go tu nie będzie.
To pewnie przez te 'rezerwy' ludzie z Waszyngtona narzekają, że do tramwajów nie mogą się zmieścić...Bastian pisze:Na Grochowskiej są rezerwy. A przynajmniej były...
I dlatego to 140 powinno zostać wycofane z Wschodniego i pojechać StrażackąZaciszaniN pisze:140 to druga po 202 linia do kasacji na Targówku. A z Bródnem to ona za wiele wspólnego nie ma.Łukasz pisze:140. Idealnie. Wreszcie go tu nie będzie.
Nie no, rezerwy to tam są, ale wieczorem i w DSyperson pisze:To pewnie przez te 'rezerwy' ludzie z Waszyngtona narzekają, że do tramwajów nie mogą się zmieścić...
Zakładając brak dodatkowej brygady, to częstotliwość raczej musiałaby spaść...marekb pisze:I dlatego to 140 powinno zostać wycofane z Wschodniego i pojechać Strażacką
I zdejmiemy ludzi akurat z tych tramwajów?person pisze:To pewnie przez te 'rezerwy' ludzie z Waszyngtona narzekają, że do tramwajów nie mogą się zmieścić...Bastian pisze:Na Grochowskiej są rezerwy. A przynajmniej były...
Ale o rezerwie w 8, czy w 3/26?Bastian pisze:Ja piszę o rezerwach między Wiatrakiem a Targową.
Można było skierować 21 (jak jeszcze istniało) przez Waszyngtona do Wiatracznej. Ludzie korzystający z przystanków "Park Skaryszewski", "Kinowa" i "Grenadierów" zyskaliby bezpośredni dojazd pod Stadion i na całą Pragę. A wtedy 22 połączyć z 7 i skierować na Kawęczyńską. Ale nikt widać o tym nie pomyślał.Bastian pisze:Ja piszę o rezerwach między Wiatrakiem a Targową.
Jak zwykle się mylisz. Przecież specjalnie po to była uruchamiana faza sygnalizacji na rondzie Waszyngtona, więc nieprawdą jest, że nikt nie pomyślał. Po prostu nikt nie zdecydowałZaciszaniN pisze:Można było skierować 21 (jak jeszcze istniało) przez Waszyngtona do Wiatracznej. Ludzie korzystający z przystanków "Park Skaryszewski", "Kinowa" i "Grenadierów" zyskaliby bezpośredni dojazd pod Stadion i na całą Pragę. A wtedy 22 połączyć z 7 i skierować na Kawęczyńską. Ale nikt widać o tym nie pomyślał.
Wtedy byłoby to na pewno sensowniejsze. Pytanie tylko, czy tam się w tym czasie da przejechać w jakimś przyzwoitym czasie...ZaciszaniN pisze:A wracając do tematu - czy żadna linia nie jest planowana do skierowania przez Strażacką, nawet w perspektywie pół roku, kiedy ponoć Pl. Wileński i okolice mają się zatkać
I Bogu niech będą dzięki.Bastian pisze:Jak zwykle się mylisz. Przecież specjalnie po to była uruchamiana faza sygnalizacji na rondzie Waszyngtona, więc nieprawdą jest, że nikt nie pomyślał. Po prostu nikt nie zdecydowałZaciszaniN pisze:Można było skierować 21 (jak jeszcze istniało) przez Waszyngtona do Wiatracznej. Ludzie korzystający z przystanków "Park Skaryszewski", "Kinowa" i "Grenadierów" zyskaliby bezpośredni dojazd pod Stadion i na całą Pragę. A wtedy 22 połączyć z 7 i skierować na Kawęczyńską. Ale nikt widać o tym nie pomyślał.
To nie ja się mylę, tylko Ty i Twoi koledzy z ZTM, którzy zza biurka wiedzą najlepiej, co jest najlepsze dla pasażerów (zwłaszcza tych korzystających z autobusów).Bastian pisze:Jak zwykle się mylisz.
Skoro nie zadecydował, to znaczy, że nie myślał. Proste.Przecież specjalnie po to była uruchamiana faza sygnalizacji na rondzie Waszyngtona, więc nieprawdą jest, że nikt nie pomyślał. Po prostu nikt nie zdecydował
Pytanie (retoryczne) tylko, czy wcześniejsze przyzwyczajenie do takiej trasy pasażerów nie wyszłoby wszystkim na dobreWtedy byłoby to na pewno sensowniejsze. Pytanie tylko, czy tam się w tym czasie da przejechać w jakimś przyzwoitym czasie...ZaciszaniN pisze:A wracając do tematu - czy żadna linia nie jest planowana do skierowania przez Strażacką, nawet w perspektywie pół roku, kiedy ponoć Pl. Wileński i okolice mają się zatkać