Strona 2 z 5

: 24 gru 2009, 10:16
autor: zofey
waluś pisze:sprzężonymi z rogatkami przejazdu oczywiście.
Pomysł pionierski nie jest, ale zastosowanie chyba by było.

: 24 gru 2009, 13:32
autor: Bastian
R-11 Kleszczowa pisze:Nie wiem skąd u Ciebie przekonanie
Emdegger mnie usiłuje przekonać, że tak będzie :P

Na Grochowskiej są rezerwy. A przynajmniej były...

: 24 gru 2009, 20:15
autor: ZaciszaniN
Połączenie przez Strażacką (najlepiej Międzylesia i Marysina z Targówkiem i Bródnem) przez Strażacką jest konieczne.
Ostatnio czekałem 20 minut na początku popołudniowego szczytu na 145 na przystanku "Strażacka" 02, które przyjechało -16. Od przystanku "Cmentarz" 02 opóźnienie systematycznie rosło, przez co zamiast w 20 minut do przystanku Targówek-Ratusz 01 dojechałem w 40 minut. Zatem pokonanie tego dystansu łącznie zajęło mi godzinę :!: ](*,)

Gdyby istniała jakaś alternatywa, podróż przebiegłaby znacznie sprawniej. A to że nie ma żadnej zabudowy, to nic nie zmienia, bo linia taka miałaby przecież charakter tranzytowy. Z resztą skąd mają tam być domy, skoro do niedawna nie było tam drogi :?:

Dla tych, których to nie rusza: może podzielmy 186 na dwa odcinki (Tarchomin - Park Olszyna i Obozowa - Szczęśliwice) :?: Przecież w okolicach Lasku na Kole nic nie ma...

: 25 gru 2009, 0:41
autor: Łukasz
Jarek pisze:Chcesz przesadzić ludzi z pociągów do autobusu? Jeśli już coś koniecznie musi jeździć Strażacką, to raczej na Targówek. Do Wileniaka powinien być pociąg z przesiadką na Wschodnim.
140. Idealnie. Wreszcie go tu nie będzie.

: 25 gru 2009, 0:51
autor: ZaciszaniN
Łukasz pisze:140. Idealnie. Wreszcie go tu nie będzie.
140 to druga po 202 linia do kasacji na Targówku. A z Bródnem to ona za wiele wspólnego nie ma.

: 25 gru 2009, 12:39
autor: person
Bastian pisze:Na Grochowskiej są rezerwy. A przynajmniej były...
To pewnie przez te 'rezerwy' ludzie z Waszyngtona narzekają, że do tramwajów nie mogą się zmieścić...

: 25 gru 2009, 14:55
autor: marekb
ZaciszaniN pisze:
Łukasz pisze:140. Idealnie. Wreszcie go tu nie będzie.
140 to druga po 202 linia do kasacji na Targówku. A z Bródnem to ona za wiele wspólnego nie ma.
I dlatego to 140 powinno zostać wycofane z Wschodniego i pojechać Strażacką :!:

: 25 gru 2009, 14:58
autor: Wolfchen
person pisze:To pewnie przez te 'rezerwy' ludzie z Waszyngtona narzekają, że do tramwajów nie mogą się zmieścić...
Nie no, rezerwy to tam są, ale wieczorem i w DSy :P
marekb pisze:I dlatego to 140 powinno zostać wycofane z Wschodniego i pojechać Strażacką
Zakładając brak dodatkowej brygady, to częstotliwość raczej musiałaby spaść... :-k
Ale skierowanie przez Strażacka, to chyba jedyne wyjście, uwzględniając rozrycie Targowej... 8-(

: 25 gru 2009, 22:06
autor: Bastian
person pisze:
Bastian pisze:Na Grochowskiej są rezerwy. A przynajmniej były...
To pewnie przez te 'rezerwy' ludzie z Waszyngtona narzekają, że do tramwajów nie mogą się zmieścić...
I zdejmiemy ludzi akurat z tych tramwajów? :bredzisz:

Ja piszę o rezerwach między Wiatrakiem a Targową.

: 25 gru 2009, 23:14
autor: person
Bastian pisze:Ja piszę o rezerwach między Wiatrakiem a Targową.
Ale o rezerwie w 8, czy w 3/26?

: 25 gru 2009, 23:14
autor: ZaciszaniN
Bastian pisze:Ja piszę o rezerwach między Wiatrakiem a Targową.
Można było skierować 21 (jak jeszcze istniało) przez Waszyngtona do Wiatracznej. Ludzie korzystający z przystanków "Park Skaryszewski", "Kinowa" i "Grenadierów" zyskaliby bezpośredni dojazd pod Stadion i na całą Pragę. A wtedy 22 połączyć z 7 i skierować na Kawęczyńską. Ale nikt widać o tym nie pomyślał.

A wracając do tematu - czy żadna linia nie jest planowana do skierowania przez Strażacką, nawet w perspektywie pół roku, kiedy ponoć Pl. Wileński i okolice mają się zatkać :?:

: 26 gru 2009, 11:27
autor: Bastian
ZaciszaniN pisze:Można było skierować 21 (jak jeszcze istniało) przez Waszyngtona do Wiatracznej. Ludzie korzystający z przystanków "Park Skaryszewski", "Kinowa" i "Grenadierów" zyskaliby bezpośredni dojazd pod Stadion i na całą Pragę. A wtedy 22 połączyć z 7 i skierować na Kawęczyńską. Ale nikt widać o tym nie pomyślał.
Jak zwykle się mylisz. Przecież specjalnie po to była uruchamiana faza sygnalizacji na rondzie Waszyngtona, więc nieprawdą jest, że nikt nie pomyślał. Po prostu nikt nie zdecydował :P
ZaciszaniN pisze:A wracając do tematu - czy żadna linia nie jest planowana do skierowania przez Strażacką, nawet w perspektywie pół roku, kiedy ponoć Pl. Wileński i okolice mają się zatkać :?:
Wtedy byłoby to na pewno sensowniejsze. Pytanie tylko, czy tam się w tym czasie da przejechać w jakimś przyzwoitym czasie... :-k

: 26 gru 2009, 11:31
autor: Glonojad
Bastian pisze:
ZaciszaniN pisze:Można było skierować 21 (jak jeszcze istniało) przez Waszyngtona do Wiatracznej. Ludzie korzystający z przystanków "Park Skaryszewski", "Kinowa" i "Grenadierów" zyskaliby bezpośredni dojazd pod Stadion i na całą Pragę. A wtedy 22 połączyć z 7 i skierować na Kawęczyńską. Ale nikt widać o tym nie pomyślał.
Jak zwykle się mylisz. Przecież specjalnie po to była uruchamiana faza sygnalizacji na rondzie Waszyngtona, więc nieprawdą jest, że nikt nie pomyślał. Po prostu nikt nie zdecydował :P
I Bogu niech będą dzięki.

: 26 gru 2009, 14:28
autor: ZaciszaniN
Bastian pisze:Jak zwykle się mylisz.
To nie ja się mylę, tylko Ty i Twoi koledzy z ZTM, którzy zza biurka wiedzą najlepiej, co jest najlepsze dla pasażerów (zwłaszcza tych korzystających z autobusów).
Przecież specjalnie po to była uruchamiana faza sygnalizacji na rondzie Waszyngtona, więc nieprawdą jest, że nikt nie pomyślał. Po prostu nikt nie zdecydował :P
Skoro nie zadecydował, to znaczy, że nie myślał. Proste.
ZaciszaniN pisze:A wracając do tematu - czy żadna linia nie jest planowana do skierowania przez Strażacką, nawet w perspektywie pół roku, kiedy ponoć Pl. Wileński i okolice mają się zatkać :?:
Wtedy byłoby to na pewno sensowniejsze. Pytanie tylko, czy tam się w tym czasie da przejechać w jakimś przyzwoitym czasie... :-k
Pytanie (retoryczne) tylko, czy wcześniejsze przyzwyczajenie do takiej trasy pasażerów nie wyszłoby wszystkim na dobre :?:

: 26 gru 2009, 14:47
autor: Wolfchen
No nie wiem, czy takie retoryczne - na pewno by nie wyszło na dobre tym pasażerom, którym zostałyby zabrane brygady celem obsłużenia tej linii. No, chyba, że zabierze się coś z potworka, na przykład 415... :-k