Strona 2 z 46
: 22 sty 2010, 21:53
autor: MC
Bastian pisze:13 NOWE BEMOWO - Powstańców Śląskich - Radiowa - Obozowa - Płocka - al. Solidarności - most Śląsko-Dąbrowski - Targowa - 11 Listopada - Stalowa - Nowostalowa - Pratulińska - Nowotrocka - św. Wincentego - Głębocka - Trasa Olszynki Grochowskiej - BIAŁOŁĘKA WSCHODNIA
A na Płocką jak chcesz tramwaje wcisnąć? Dwa autobusy się ledwo mijają...
: 22 sty 2010, 21:56
autor: TGM
Centralny jak sama nazwa wskazuje jest centralny. Nie może być żeby jedna z głównych arterii, położona w dodatku w odległości 3-4 km nie miała bezpośredniego połączenia z centralnym punktem miasta. Na dodatek przesiadki dla pasażerów z bagażami są wyjątkowo upierdliwe.
A poza tym co z przesiadką do metra? Politechnika musi być.
: 22 sty 2010, 22:00
autor: MeWa
TGM pisze:A poza tym co z przesiadką do metra? Politechnika musi być.
będziesz się na Polu Mokotowskim przesiadał. O ile mi wiadomo, Rakowiecka idzie w bezpośredniej bliskości stacji metra.
: 22 sty 2010, 22:06
autor: TGM
To na około i za dużo czasu zajmie. A poza tym chyba lepiej dla metra żeby ludzie wsiadali na Politechnice gdzie część pasażerów ze wcześniejszego odcinka wysiada a nie dopychali wagony na Mokotowie.
: 22 sty 2010, 22:10
autor: MeWa
A w jakich relacjach chcesz się przesiadać?
: 22 sty 2010, 22:23
autor: Glonojad
Phi. Zrobi się 519 na solinach co 30 minut. Skoro Ursynowowi wystarczyło, starczy i Sobieskiego.
: 22 sty 2010, 22:24
autor: TGM
No raczej w relacjach dalej na północ. Nawet jakby był dalej tramwaj bezpośrednio Marszałkowską do Wilsona to i tak dobry dojazd do metra się przyda, bo po Marszałkowskiej czy Andersa to to raczej szybciej już nie pojedzie... No chyba że metro zwolni gdyby dwie stacje dobudowali. To wtedy można się zastanowić.
: 22 sty 2010, 22:29
autor: MeWa
Glonojad pisze:Phi. Zrobi się 519 na solinach co 30 minut. Skoro Ursynowowi wystarczyło, starczy i Sobieskiego.
jeśli bardzo chcesz przesiąść się na Politechnice, od Placu Zbawiciela jest rzut beretem.
A zresztą nie wiem, czy dojazd do A-10 będzie wolniejszy - wszak na Marszałkowskiej i Puławskiej od Rakowieckiej tyle świateł...
: 22 sty 2010, 22:30
autor: Ikarus 5780
Mi się projekt kompletnie nie podoba - Bastian nie uwzględnił tramwaju do Marek, kiedyś była taka propozycja, koleś 3 godziny pracował nad planem i wyszła mu trasa Pustelnik - Wiejska (również w Markach). Nie uwzględniłeś, w takim razie moja ocena nie może być pozytywna
A na serio bardzo ciekawe i pewnie czasochłonne opracowanie. Miło się czyta i marzy jak będą wyglądały poszczególne pętle. Chyba najbardziej by mnie zaciekawiło PKP Okęcie. No i oczywiście moje okoliczne - Ząbki, Targówek, CH Targówek.
: 22 sty 2010, 22:40
autor: Piotrek
Mapka by się przydała do lepszego zorientowania się w tym wszystkim
Mam nadzieje, że cokolwiek z tych planów (oprócz TMP) uda mi się na swe ślepia ujrzeć.
: 22 sty 2010, 23:00
autor: Bastian
MC pisze:A na Płocką jak chcesz tramwaje wcisnąć? Dwa autobusy się ledwo mijają...
To też nie mój pomysł
Proste - autobusy won, samochody tylko lokalnie. Chodzi o to, by z tego miejsca - gdzie będzie stacja metra - dać zarówno dojazd na Obozową, jak i przeciąć ciągiem poprzecznym Żoliborz - Wola - Ochota (skoro Prymasa raczej nie wchodzi w rachubę).
TGM pisze:Nie może być żeby jedna z głównych arterii, położona w dodatku w odległości 3-4 km nie miała bezpośredniego połączenia z centralnym punktem miasta.
Ma z kilkoma
Ikarus 5780 pisze:pewnie czasochłonne opracowanie
Wcale nie. Po prostu zebrałem wiele rzeczy, które już dawno miałem w głowie
Ikarus 5780 pisze:Chyba najbardziej by mnie zaciekawiło PKP Okęcie.
Jak już wspomniałem, tu trochę popłynąłem
Przedłużkę Obrzeżną do Bokserskiej wydumałem już daawno. Z kolei projekt MPZP tego obszaru przewiduje likwidację pętli BOKSERSKA i urządzenie nowej przy PKP. Więc czemu nie tramwajowej?
Piotrek pisze:Mapka by się przydała do lepszego zorientowania się w tym wszystkim
No, to już
byłoby czasochłonne
Piotrek pisze:Mam nadzieje, że cokolwiek z tych planów (oprócz TMP) uda mi się na swe ślepia ujrzeć.
Cokolwiek to prawie na pewno, ale ile? I co ja mam powiedzieć? Mam kilkanaście lat więcej...
: 22 sty 2010, 23:22
autor: SławekM
Bastian pisze:(...)
Wariant I
1 DW. ZACHODNI - Bitwy Warszawskiej - Grójecka - Towarowa - Okopowa - Słomińskiego - most Gdański - Starzyńskiego - św. Wincentego - Głębocka - Trasa Olszynki Grochowskiej - BIAŁOŁĘKA WSCHODNIA
Bastian, dzięki że chcesz mi przywrócić trasę tramwajową na Św. Wincentego, no ale to nie wróci
[ Dodano: Pią 22 Sty, 2010 23:22 ]
Bastian pisze:
Piotrek pisze:Mapka by się przydała do lepszego zorientowania się w tym wszystkim
No, to już
byłoby czasochłonne
Spokojnie, zrobi się....
: 22 sty 2010, 23:30
autor: Glonojad
Moim zdaniem albo się robi tramwaj na NowoStalowej, albo na Wincentego - oba na raz chyba jednak sensu nie mają, nawet urealniając harmonogram realzacji metra.
: 22 sty 2010, 23:31
autor: SławekM
Dobra, im więcej tym lepiej, ja bym był od razu klientem tych tramwajów
: 22 sty 2010, 23:54
autor: Bastian
SławekM pisze:Bastian, dzięki że chcesz mi przywrócić trasę tramwajową na Św. Wincentego, no ale to nie wróci
Widziałem już niejeden projekt, który poszedł do szuflady i więcej go nie widziano. A jak się św. Wincentego z szuflady wyjmie, to może się okazać, że trzeba będzie zrobić jeszcze raz - a wtedy wiele się może zdarzyć
Glonojad pisze:Moim zdaniem albo się robi tramwaj na NowoStalowej, albo na Wincentego - oba na raz chyba jednak sensu nie mają, nawet urealniając harmonogram realzacji metra.
Tu rzeczywiście jest problem. A drugi ze zdecydowaniem się na jeden z nich: Nowostalowa lepiej obsługuje Targówek, z kolei św. Wincentego daje podłączenie do mostu Gdańskiego, ale i al. Tysiąclecia... A może zrobić przedłużenie Stalowej, ale za torami wypuścić w Radzymińską?