Strona 2 z 7

: 10 gru 2012, 12:28
autor: MeWa
Obrazek
Drugi dzień KŚ w nowym rozkładzie :)

http://www.naszraciborz.pl/site/art/6-p ... ieli-.html

: 10 gru 2012, 19:28
autor: Szeregowy_Równoległy
MeWa pisze:Faktycznie coś takiego przewoziło pasażerów? 8-( :szok:

http://img23.imageshack.us/img23/1368/kksr.jpg
Standard lepszy niż w większości pociągów o ludzkich cenach biletów.

: 10 gru 2012, 22:21
autor: przewoz
^^^ pod warunkiem, że przy samochodzie nie stanie 10-ciu pasażerów na przykład.

: 11 gru 2012, 9:39
autor: Piottr
Jaka piękna katastrofa :-)

Znajomi chichrali się, jak odgrażałem się, że na 10 grudnia biorę urlop i jadę oglądać katastrofę przewozową na Śląsku. A teraz się okazuje, że jak jutro pojadę, to też niewiele stracę, bo zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia KŚ pokazały, że rozkład jazdy i plan obiegów układali zieloni dyletanci.

I nic nie wskazuje, że jutro będzie lepiej.

Moim zdaniem powinien wkroczyć UTK i zawiesić licencję.

: 11 gru 2012, 9:53
autor: grzegorz
A co potem, Piotrrze? PR też już ileś lat w zasadzie nie powinno jeździć.

: 11 gru 2012, 9:57
autor: MichalJ
Podejście - "lepiej, żeby nie jeździło nic w ogóle" chyba nie jest najlepsze.

Oczywiście wszystko jest przygotowane najgorzej jak można, a i termin grudniowy jest na takie zmiany do kitu.

Ale pamiętacie początki Arrivy?

: 11 gru 2012, 10:35
autor: przewoz
Arriva obejmowała jakiś marginalny ruch w stosunku do KŚ i też miała kłopoty.
Tak, pamiętamy. Tylko KŚ też nie są od dziś na torach i dobrze wiedzą, z czym to się je. A jak nie wiedzą, to nie powinni się brać za takie rzeczy. Ale prikaz Marszaka by, trzeba było zrobić. No i się dzieje.
Trochę lepiej jest na KW.

: 11 gru 2012, 10:44
autor: MichalJ
W ogóle, jeśli te koleje wojewódzkie mają przejąć rolę 'wojewódzkich oddziałów (likwidowanych) kolei PR', to powinny przejąć tabor... Wszystko to jakieś od d...y strony.

: 11 gru 2012, 12:19
autor: BJ
MichalJ pisze:Ale pamiętacie początki Arrivy?
Nie. Rozwiń.

Jak wchodziły KM za PR, to też był burdel czy poszło jako tako?

: 11 gru 2012, 12:57
autor: przewoz
KM za PR weszły 1:1. Ten sam tabor, co dzień wcześniej, praktycznie ta sama obsługa. Zmiany przyszły potem.
Rozkładowo pamiętam, że pierwszego dnia jakaś inteligencja wysłała na pociąg z Mińska o 7 rano jedną jednostkę :D (dziś jeżdżą 3 EZT). Potem było względnie, choć jaja z rozkładami ZM były.

: 11 gru 2012, 13:18
autor: rufio198
Ale pamiętacie początki Arrivy?
Tylko że głośno było o tym że PR-y przekazały Arrivie celowo uszkodzony tabor

: 11 gru 2012, 13:43
autor: MichalJ
Generalnie w pierwszych dniach Arriva w ogóle nie była w stanie uruchomić tego, co dostała i co miało jeździć. Co do przyczyn, to wicie rozumicie.

: 11 gru 2012, 15:27
autor: Piottr
przewoz pisze:KM za PR weszły 1:1. /.../ Potem było względnie, choć jaja z rozkładami ZM były.
Tutaj też - jak wynika z artykułów na temat - głównym architektem porażki Kolei Śmiesznych (jak już nazywają je ludzie w Internecie) jest niejaki Stanisław Biega, z tego co wiem, związany z ZM...

: 11 gru 2012, 16:26
autor: rufio198
No cóż jak się układa obiegi ze zmiana kierunku jazdy na 6 czy 8 minut, to potem nie ma co sie dziwić

: 11 gru 2012, 16:33
autor: Wiliam
A ja ich pochwalę. Za przywrócenie do życia Cieszyna. ;-)