Strona 2 z 6

: 29 kwie 2010, 21:05
autor: Lukasz436
Jakoś rano nic się nie blokuje. Tak samo popołudniu?? Po co te krzyki??

: 29 kwie 2010, 21:10
autor: marko80
Lukasz436 pisze:Jakoś rano nic się nie blokuje. Tak samo popołudniu?? Po co te krzyki??
To może napisz jaka bedzie nowa obsługa 527, czy to tez tajemnica?

: 29 kwie 2010, 21:20
autor: Jelonek105
na R6 jest kartka z opisem trasy, wiec wielce prawdopodobne 527=R6

: 29 kwie 2010, 21:23
autor: marko80
Jelonek105 pisze:na R6 jest kartka z opisem trasy, wiec wielce prawdopodobne 527=R6
uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.

: 29 kwie 2010, 21:38
autor: Paweł D.
marko80 pisze:uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.
Akurat kursy "e" zaczynają pracę od przyst. Św. Wincentego albo Głębocka. R6 tam trochę nie po drodze chyba?

: 29 kwie 2010, 21:45
autor: marko80
Paweł D. pisze:
marko80 pisze:uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.
Akurat kursy "e" zaczynają pracę od przyst. Św. Wincentego albo Głębocka. R6 tam trochę nie po drodze chyba?
kursy e zaczynają ze skarbka tak jak pozostałe kursy. Ach no rzeczywiscie mój bład zaczynaja od wincentego ale w strone skarbka, no własnie wiec chyba jednak R-13. I rebus chyba rozwiązany kartka na redutowej z trasą 527 wisi po zasileniach z 16 kwietnia kiedy były uroczystosci zalobne na placu piłsudskiego.

: 30 kwie 2010, 2:30
autor: Adam G.
marekb pisze:Po co takie kursy? Jaki jest ich sens?
Będą jakieś zmiany w obsłudze?
Słowa-klucze: Dzielna, ekspedycja. Koniec tematu :)

: 30 kwie 2010, 7:40
autor: marekb
Po co kursy oznaczone jako "e"? Może kilka wozów z 500-tki wykona kurs jako "527-e"?

: 30 kwie 2010, 8:48
autor: Paweł D.
Adam G. pisze:Słowa-klucze: Dzielna, ekspedycja. Koniec tematu :)
A może jeszcze "powrót na pusto"?
PS. Gdyby naprawdę chodziło o ekspedycję, to wszystkie kursy by tam kończyły, nieprawdaż?

: 30 kwie 2010, 9:03
autor: Websterek
marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)

: 30 kwie 2010, 10:06
autor: marekb
Websterek pisze:
marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)
To jaki jest cel? :-k Dzielna? #-o

Ponadto, zakładając że Stalowa ma wystawić kolejne brygady na 527, to skąd ma je wziąć?
Już teraz są problemy z wyrobieniem planu i mamy takie np dziwadła:
5439 :arrow: 015/503
5286 :arrow: 5/508
5737 :arrow: 09/500
5436 :arrow: 010/500
5735 :arrow: 01x/160

[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 10:26 ]
Websterek pisze:
marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)
Z Bródna na Skrabka, później na Esperanto. Wiekszą głupotą byłoby, gdyby Redutowa dojeżdżała na Skrabka, a później na 111 :-k

: 30 kwie 2010, 11:01
autor: marko80
Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :

ITS - 3c

R-13 - 3c, 4dA, 3dB

: 30 kwie 2010, 11:13
autor: marekb
marko80 pisze:Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :

ITS - 3c

R-13 - 3c, 4dA, 3dB

O ile dobrze pamietam w dzień powszedni jest 5 całek (2 z ITS) :!:

: 30 kwie 2010, 11:15
autor: marko80
marekb pisze:
marko80 pisze:Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :

ITS - 3c

R-13 - 3c, 4dA, 3dB

O ile dobrze pamietam w dzień powszedni jest 5 całek (2 z ITS) :!:
Fakt mój bład z ITSu oczywiscie 2c

[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 11:40 ]
marekb pisze:
Websterek pisze: Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)
To jaki jest cel? :-k Dzielna? #-o

Ponadto, zakładając że Stalowa ma wystawić kolejne brygady na 527, to skąd ma je wziąć?
Już teraz są problemy z wyrobieniem planu i mamy takie np dziwadła:
5439 :arrow: 015/503
5286 :arrow: 5/508
5737 :arrow: 09/500
5436 :arrow: 010/500
5735 :arrow: 01x/160

[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 10:26 ]
Websterek pisze: Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)
Z Bródna na Skrabka, później na Esperanto. Wiekszą głupotą byłoby, gdyby Redutowa dojeżdżała na Skrabka, a później na 111 :-k
Popieram coraz wiecej dziwadeł widzimy od czasu gdy 527 przeszło na TTA, swoja droga z 500 mozna byłoby wyciąć ze 3 brygady przy tak duzej czestotliwosci i faktem ze i tak stoi w korkach na na moscie gdanskim i słominskiego tak duza czestotliwosc tej linii mija sie z celem.

: 30 kwie 2010, 12:37
autor: ZaciszaniN
marekb pisze:Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje :!:
Według MIR, tuż przed zmianami dotyczącymi 170, 180, 406, 409 i 527, nie było konieczności dokonywania przetrasowań i zawieszenia. I jak pokazuje życie, takie zmiany nie były potrzebne, bo korki na Słomińskiego zdecydowanie zmniejszyły się po zamknięciu wiaduktu na Andersa :-$