: 29 kwie 2010, 21:05
Jakoś rano nic się nie blokuje. Tak samo popołudniu?? Po co te krzyki??
To może napisz jaka bedzie nowa obsługa 527, czy to tez tajemnica?Lukasz436 pisze:Jakoś rano nic się nie blokuje. Tak samo popołudniu?? Po co te krzyki??
uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.Jelonek105 pisze:na R6 jest kartka z opisem trasy, wiec wielce prawdopodobne 527=R6
Akurat kursy "e" zaczynają pracę od przyst. Św. Wincentego albo Głębocka. R6 tam trochę nie po drodze chyba?marko80 pisze:uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.
kursy e zaczynają ze skarbka tak jak pozostałe kursy. Ach no rzeczywiscie mój bład zaczynaja od wincentego ale w strone skarbka, no własnie wiec chyba jednak R-13. I rebus chyba rozwiązany kartka na redutowej z trasą 527 wisi po zasileniach z 16 kwietnia kiedy były uroczystosci zalobne na placu piłsudskiego.Paweł D. pisze:Akurat kursy "e" zaczynają pracę od przyst. Św. Wincentego albo Głębocka. R6 tam trochę nie po drodze chyba?marko80 pisze:uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.
Słowa-klucze: Dzielna, ekspedycja. Koniec tematumarekb pisze:Po co takie kursy? Jaki jest ich sens?
Będą jakieś zmiany w obsłudze?
A może jeszcze "powrót na pusto"?Adam G. pisze:Słowa-klucze: Dzielna, ekspedycja. Koniec tematu
Przy takiej trasie co ma 500 do 527?marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
To jaki jest cel? Dzielna?Websterek pisze:Przy takiej trasie co ma 500 do 527?marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
Z Bródna na Skrabka, później na Esperanto. Wiekszą głupotą byłoby, gdyby Redutowa dojeżdżała na Skrabka, a później na 111Websterek pisze:Przy takiej trasie co ma 500 do 527?marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
marko80 pisze:Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :
ITS - 3c
R-13 - 3c, 4dA, 3dB
Fakt mój bład z ITSu oczywiscie 2cmarekb pisze:marko80 pisze:Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :
ITS - 3c
R-13 - 3c, 4dA, 3dB
O ile dobrze pamietam w dzień powszedni jest 5 całek (2 z ITS)
Popieram coraz wiecej dziwadeł widzimy od czasu gdy 527 przeszło na TTA, swoja droga z 500 mozna byłoby wyciąć ze 3 brygady przy tak duzej czestotliwosci i faktem ze i tak stoi w korkach na na moscie gdanskim i słominskiego tak duza czestotliwosc tej linii mija sie z celem.marekb pisze:To jaki jest cel? Dzielna?Websterek pisze: Przy takiej trasie co ma 500 do 527?
Ponadto, zakładając że Stalowa ma wystawić kolejne brygady na 527, to skąd ma je wziąć?
Już teraz są problemy z wyrobieniem planu i mamy takie np dziwadła:
5439 015/503
5286 5/508
5737 09/500
5436 010/500
5735 01x/160
[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 10:26 ]Z Bródna na Skrabka, później na Esperanto. Wiekszą głupotą byłoby, gdyby Redutowa dojeżdżała na Skrabka, a później na 111Websterek pisze: Przy takiej trasie co ma 500 do 527?
Według MIR, tuż przed zmianami dotyczącymi 170, 180, 406, 409 i 527, nie było konieczności dokonywania przetrasowań i zawieszenia. I jak pokazuje życie, takie zmiany nie były potrzebne, bo korki na Słomińskiego zdecydowanie zmniejszyły się po zamknięciu wiaduktu na Andersamarekb pisze:Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje