Nie pojawił się żaden komunikat. Normalnie wyświetlało, że np. 9 za 1 min. Za to nadzór ruchu jeździł skodą i nadawał komunikaty przez szczekaczkę.Rosa pisze:A jak na sytuacje zareagowły cudowne tablice?Nieciej pisze:Zerwana sieć trakcyjna, zerwał ją tramwaj jadący w kierunku Mokotowa, sieć wyłączona w całej okolicy, także w al. Jerozolimskich (za TVN Warszawa).
Jaki komunikat i kiedy tam się pojawił?
Awaria tramwajowa w al. Jana PawĹa (18.05.2010)
Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
E tam, jak tabliczka rozkładowa. Bzdurzysz i tyle. Ostatnio działa zdecydowanie lepiej, w DS właściwie bezbłędnie.
A, że się ZTMowi nie chce komunikatów wpisywać, to inna inszość.
Skąd system ma wiedzieć, że to 9, co stoi przystanek dalej, to już nie podjedzie, jak nikt mu tego nie "powie"?
A, że się ZTMowi nie chce komunikatów wpisywać, to inna inszość.
Skąd system ma wiedzieć, że to 9, co stoi przystanek dalej, to już nie podjedzie, jak nikt mu tego nie "powie"?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Oj, dobrze wiesz o czym mówię. Super, że dobrze działa, jak wszystko jeździ bez zakłóceń. Minusem jest to, że system nie potrafi wykryć stojącego dłuższy czas tramwaju. A porażką właśnie to, co napisałeś. W sytuacji awaryjnej zamiast absurdalnych minut do przyjazdu powinien się pojawić napis "Z POWODU AWARII TRAMWAJE KURSUJĄ NIEZGODNIE Z ROZKŁADEM" (albo "NIE KURSUJĄ") czy coś na ten kształt.Glonojad pisze:E tam, jak tabliczka rozkładowa. Bzdurzysz i tyle. ....
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Sam ma to napisać? Na podstawie jakich kryteriów? To nie może być bezobsługowe z założenia...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Zgadzam się z Glonojadem. Żaden system nie przewidzi sam awarii, tu potrzeba człowieka. Bo awarii nie da się ująć w sztywne ramy - każda jest inna, o różnej długości itp. Bo na takiej zasadzie - jak będzie korek i się skrzyżowanie zatka, to też będzie wyskakiwał tekst o awarii
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Nie znam szczegółów działania systemu, ale skoro może rozpoznać, że skład o oznaczeniu np. XXX zameldował się na przystanku np. 701310, to pewnie może zauważyć, że przez 10 minut nie dotarł do następnego przystanku. Powinien też zauważyć, że kolejny skład XXY poprzedniego nie przeskoczył. Wówczas zamiast minut wyświetlić "--- " Kiedy sytuacja taka powtórzy się dla kilku linii wówczas w ogóle tablicę wygasić. A co do reszty, to oczywiście gdzieś ten żywy człowiek musi się pojawić.Glonojad pisze:Sam ma to napisać? Na podstawie jakich kryteriów? To nie może być bezobsługowe z założenia...
Podobno jedyny laptop z aplikacją do tego został przez kogoś bardzo ważnego oddany dziecku do zabawy. Dobrze że bez hasła...Glonojad pisze: A, że się ZTMowi nie chce komunikatów wpisywać, to inna inszość.
To powinien cały czas pokazywać "dziewiątka przyjedzie za minutę" a tymczasem w przypadku zatrzymań przez te tablice przewijają się kursy widma.Skąd system ma wiedzieć, że to 9, co stoi przystanek dalej, to już nie podjedzie, jak nikt mu tego nie "powie"?
Poza tym uważam, że owszem, jakiś komunikat automatyczny w sytuacji zatrzymania (rozpoznawanego właśnie po tym, że tramwaje stoją) mógłby się pojawiać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wyjdziesz o tyle, że taka możliwość jest. Tylko co z tego? ZTM powiedział rok temu, że "przejmie system jak będzie gotowy" i "będziemy TW informować, jak będzie trzeba jakiś komunikat powiesić". I już. Na szczęście TW mają z czego wpisać komunikat same, ale i tak im nie wolno (!).
Nie chcę tu nadmiernie wybielać TW, ale sprawę trzeba postawić jasno - za informację pasażerską odpowiada wyłącznie Z.T.M.
[ Dodano: |18 Maj 2010|, 2010 23:17 ]
Kursy - widma możliwe są wyłącznie w przypadku brygad nierozpoznanych.
Nie chcę tu nadmiernie wybielać TW, ale sprawę trzeba postawić jasno - za informację pasażerską odpowiada wyłącznie Z.T.M.
[ Dodano: |18 Maj 2010|, 2010 23:17 ]
Ja zauważyłem wyłącznie zapętlające się odliczanie (tj. po dojściu do tej minuty i niestwierdzeniu tramwaju, wrzuca z powrotem wartość wynikającą z ostatniego meldowania).MichalJ pisze: To powinien cały czas pokazywać "dziewiątka przyjedzie za minutę" a tymczasem w przypadku zatrzymań przez te tablice przewijają się kursy widma.
Kursy - widma możliwe są wyłącznie w przypadku brygad nierozpoznanych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.