Strona 2 z 5

: 29 cze 2010, 14:37
autor: MichalJ
"Niestety linia nie kursuje." (Przy klikaniu na 9 z metro Pole M.)

: 29 cze 2010, 14:40
autor: Bywalec
MichalJ pisze:"Niestety linia nie kursuje." (Przy klikaniu na 9 z metro Pole M.)
raz działa, a raz nie
to na razie wersja beta, więc na razie trzeba się liczyć z tym, że coś nie będzie działać
pełna sprawność strony pewnie za parę dni będzie

: 03 lip 2010, 2:14
autor: MeWa
coś kliknąłem (rozkłady od poniedziałku) i...

przystanek: Metro Pole Mokotowskie 04
Niestety, w tym dniu żadna linia nie kursuje z tego przystanku

:D

: 06 lip 2010, 16:42
autor: Maciek
Co do informacji o krańcu to jak najbardziej jest ona potrzebna. Miałem już taką sytuację kiedy na al. Niepodległości podjeżdżała 26 i musiałem pytać czy jedzie na Jelonki czy na Grochów. Co do informacji o czasie to nie wypowiem się, gdyż nie wiem jak to wygląda z technicznego punktu widzenia. Ogólnie rzecz biorąc, patrząc jako pasażer, im więcej szczegółów tym lepiej. Słaba frekwencja w kursach wyjazdowych/zjazdowych wynika zazwyczaj z niewiedzy pasażera na temat danego kursu.

: 30 sie 2010, 12:51
autor: ja0306
Jestem za jak będa to wyjazdy/zjazdy z tablicami trasowymi na całą drogę.
Linie 6xx np. jak było 130 do kleszczowej z Powsina to powinno jechac z tablicą z przystankami aż do Zajezdni Kleszczowa

: 30 sie 2010, 12:59
autor: Ryży
Skoro już wspomniano o linii 130, to czemu na okres skrócenia (?) do Beresteckiej kursy zjazdowe na zakład przy Kleszczowej zostały w rozkładzie normalnie oznaczone jak zwykły kurs do Beresteckiej natomiast kierowcy muszą zakładać boczne dechy z napisem zjazd do zajezdni i ostatnim przystankiem... Berestecka? :D Trochę to niekonsekwentne, gdyż obecna trasa zjazdowa jest normalną trasą linii 130.

: 30 sie 2010, 13:14
autor: NR
to samo było ze zjazdami Z-2 do Okopowej z Wileńskiego

: 30 sie 2010, 13:35
autor: ja0306
Też dziwne ale jak stałą podstawowa trasa się rózni jednym przystankiem czy końcówką to widocznie MZA musi informować, ale takie 130 z oznakowaniem jest ok bo póxniej znowu bedzie podstawowa i zjazdowa musi byc

: 30 sie 2010, 18:03
autor: Szeregowy_Równoległy
Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.

: 30 sie 2010, 18:11
autor: maciek.dab859
Szeregowy_Równoległy pisze:Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.
Bo mogłeś dojechać do przystanku "Woronicza 10", a trasa podstawowa tego nie przewidywała. W rozkładach dla motorniczych była to osobna tabelka.

: 31 sie 2010, 11:45
autor: Ryży
W przypadku 130 dodatkowego przystanku nie ma. :smile: Jest tylko gorzej dla kierowcy, bo zamiast wpisanego kursu do rozkładu ma wpisany na odwrocie karty rozkład zjazdu z kilkoma przystankami.

: 31 sie 2010, 12:26
autor: desert_eag
Zjazdy z obecnego Z-1 są na dekoracji liniowej, mimo że zatrzymują się na Woronicza 01. Bardzo dobrze.

: 07 lis 2010, 20:01
autor: Czotyk
Propo zjazdów w rozkładach, jestem za, ale najpierw powinni wpisać obecne "ukryte" zjazdy, oczywiście chodzi mi o autobusowe. Np. 415 w okolicach godz. 8 rano ma zjazdy do Płowieckiej z :mewa: Politechniki a w rozkładach ich nie ma. Powinny być! Precz z ukrytymi zjazdani! :D

: 07 kwie 2011, 14:10
autor: Bywalec
Wie ktoś dlaczego wyjazdy z zajezdni Żoliborz na np. linie 26,33 i 75 są realizowane przez Nowe Bemowo. Dla linii 33(kier. Wyścigi) i 75(kier. Dw.Wschodni (Kijowska)) to bezsens bo mogłyby wyjechać prawie po swojej trasie, a nie na około

: 07 kwie 2011, 14:28
autor: Bastian
33? Którędy? :shock: