Strona 2 z 5
: 29 cze 2010, 14:37
autor: MichalJ
"Niestety linia nie kursuje." (Przy klikaniu na 9 z metro Pole M.)
: 29 cze 2010, 14:40
autor: Bywalec
MichalJ pisze:"Niestety linia nie kursuje." (Przy klikaniu na 9 z metro Pole M.)
raz działa, a raz nie
to na razie wersja beta, więc na razie trzeba się liczyć z tym, że coś nie będzie działać
pełna sprawność strony pewnie za parę dni będzie
: 03 lip 2010, 2:14
autor: MeWa
coś kliknąłem (rozkłady od poniedziałku) i...
przystanek: Metro Pole Mokotowskie 04
Niestety, w tym dniu żadna linia nie kursuje z tego przystanku
![:D](./images/smilies/mg.gif)
: 06 lip 2010, 16:42
autor: Maciek
Co do informacji o krańcu to jak najbardziej jest ona potrzebna. Miałem już taką sytuację kiedy na al. Niepodległości podjeżdżała 26 i musiałem pytać czy jedzie na Jelonki czy na Grochów. Co do informacji o czasie to nie wypowiem się, gdyż nie wiem jak to wygląda z technicznego punktu widzenia. Ogólnie rzecz biorąc, patrząc jako pasażer, im więcej szczegółów tym lepiej. Słaba frekwencja w kursach wyjazdowych/zjazdowych wynika zazwyczaj z niewiedzy pasażera na temat danego kursu.
: 30 sie 2010, 12:51
autor: ja0306
Jestem za jak będa to wyjazdy/zjazdy z tablicami trasowymi na całą drogę.
Linie 6xx np. jak było 130 do kleszczowej z Powsina to powinno jechac z tablicą z przystankami aż do Zajezdni Kleszczowa
: 30 sie 2010, 12:59
autor: Ryży
Skoro już wspomniano o linii 130, to czemu na okres skrócenia (?) do Beresteckiej kursy zjazdowe na zakład przy Kleszczowej zostały w rozkładzie normalnie oznaczone jak zwykły kurs do Beresteckiej natomiast kierowcy muszą zakładać boczne dechy z napisem zjazd do zajezdni i ostatnim przystankiem... Berestecka?
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Trochę to niekonsekwentne, gdyż obecna trasa zjazdowa jest normalną trasą linii 130.
: 30 sie 2010, 13:14
autor: NR
to samo było ze zjazdami Z-2 do Okopowej z Wileńskiego
: 30 sie 2010, 13:35
autor: ja0306
Też dziwne ale jak stałą podstawowa trasa się rózni jednym przystankiem czy końcówką to widocznie MZA musi informować, ale takie 130 z oznakowaniem jest ok bo póxniej znowu bedzie podstawowa i zjazdowa musi byc
: 30 sie 2010, 18:03
autor: Szeregowy_Równoległy
Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.
: 30 sie 2010, 18:11
autor: maciek.dab859
Szeregowy_Równoległy pisze:Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.
Bo mogłeś dojechać do przystanku "Woronicza 10", a trasa podstawowa tego nie przewidywała. W rozkładach dla motorniczych była to osobna tabelka.
: 31 sie 2010, 11:45
autor: Ryży
W przypadku 130 dodatkowego przystanku nie ma.
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jest tylko gorzej dla kierowcy, bo zamiast wpisanego kursu do rozkładu ma wpisany na odwrocie karty rozkład zjazdu z kilkoma przystankami.
: 31 sie 2010, 12:26
autor: desert_eag
Zjazdy z obecnego Z-1 są na dekoracji liniowej, mimo że zatrzymują się na Woronicza 01. Bardzo dobrze.
: 07 lis 2010, 20:01
autor: Czotyk
Propo zjazdów w rozkładach, jestem za, ale najpierw powinni wpisać obecne "ukryte" zjazdy, oczywiście chodzi mi o autobusowe. Np. 415 w okolicach godz. 8 rano ma zjazdy do Płowieckiej z
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
Politechniki a w rozkładach ich nie ma. Powinny być! Precz z ukrytymi zjazdani!
![:D](./images/smilies/mg.gif)
: 07 kwie 2011, 14:10
autor: Bywalec
Wie ktoś dlaczego wyjazdy z zajezdni Żoliborz na np. linie 26,33 i 75 są realizowane przez Nowe Bemowo. Dla linii 33(kier. Wyścigi) i 75(kier. Dw.Wschodni (Kijowska)) to bezsens bo mogłyby wyjechać prawie po swojej trasie, a nie na około
: 07 kwie 2011, 14:28
autor: Bastian
33? Którędy?
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)