Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Z rok temu tam Jelczem przejeżdżałem, ze śmieciarką faktycznie ciężko było się minąć, dziury chyba nie były takie straszne, bo nie utkwiły mi w pamięci. Niemniej dalej nie mam pomysłu w jaki sposób taka linia miałaby działać? Kosztem 204? Razem z 204? Zamiast 104? Dwie linie w tym samym kierunku na Derbach? Białołęcka bita w dupę?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
I Białołęcka między Przykoszarową a Kopijników może czuć się wyru... zgwałcona. Zostanie im tylko 104, a to za mało. Chyba, żeby było to podbite 104. Swoją drogą 104 też do FSO? Trochę bez sensu.
http://ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=946&l=1Uruchomienie przystanku OS. DERBY 01
od 16.10.2010 (sobota)
W związku z postulatami pasażerów dla linii 204 i 304 uruchomiony zostaje dodatkowy przystanek OS. DERBY 01 obowiązujący jako stały.
No bo przecież pętla (os.Derby 02) jest kilometr dalej...
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Po jasną cholerę ten przystanek, nie licząc idiotycznych postulatów pasażerów?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jaja, biedne Skarbki nie mogą przejść przez ulicę... Ciekawe ilu z nich zanim się na Derby sprowadziło zasuwało kilka(naście) kilometrów przez las do PKSu żeby do gminy dojechać, a teraz domaga się przystanku, bo przejście przez Skarbka z Gór przekracza możliwości... I czemu ten przystanek nie jest przystankiem tylko dla wysiadających? To miałoby jeszcze jakikolwiek sens.
Wspomniano już, że do autobusu się wpada, gdy się nieuważnie wychodzi z pizzerii. Jako że sobotniowieczorną porą ludzie są radośniejsi, przechodzenie przez ulicę może być niebezpieczne. Wsiądzie takie do 204, zrobi pętelkę i wysiądzieSzeregowy_Równoległy pisze: I czemu ten przystanek nie jest przystankiem tylko dla wysiadających? To miałoby jeszcze jakikolwiek sens.
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 43235.html
P.S. Sądze, że rzeczywiscie mieszkancy zielonej białołęki beda bardzo zachwyceni skierowaniem do nich ślimaków, którymi ZTM sie tak podnieca. Ale w sumie, niech im dadzą te slimaki z V max 50 km/h. Zamienić nowe MANy stalowe na jakies g Mobilisu. Dobre. Niezła propagadna urzędasów z ZTM.
P.S. Sądze, że rzeczywiscie mieszkancy zielonej białołęki beda bardzo zachwyceni skierowaniem do nich ślimaków, którymi ZTM sie tak podnieca. Ale w sumie, niech im dadzą te slimaki z V max 50 km/h. Zamienić nowe MANy stalowe na jakies g Mobilisu. Dobre. Niezła propagadna urzędasów z ZTM.
własnie dlatego pisze ze to jest swietna wiadomosc dla zielonej białołęki ze super nowoczesne przegubowce mobilisu jakich swiat jeszcze nie widział i nigdy nie zobaczy juz wkrótce dotra do nich na wygwizdów. Mysle ze z tej okazji powinni zorganizowac jakiś bal karnawałowy na cześć ZTMu.Flash8222 pisze:Ludzie nie patrzą z jaką prędkością autobus jedzie, tylko czy w ogóle jest. Na całe szczęście ludzie nie są tacy jak Ty.
nie o to chodzi, chodzi o zakłamaną propagande ZTMu w tym artykule, bo jeżeli jakąs linie obsługują nowe nabytki MZA ( lionsy czy U18 z R-10 ), to jest dużo lepsze rozwiązanie w kwestii obsługowej niż nowe nabytki mobilisu. W tym przypadku bardzo spowolniłoby to 527 na i tak juz zakorkowanej po części trasie. Jeżeli mamy R-13 + ITS + R-6 tak jak w przypadku 527 to lepszej obsługii nie można sobie byłoby wyobrazic, wiec po kiego wyjezdzaja z ta swoja nadeta propaganda ze moze juz niedługo supernowoczesne bla bla bla przeguby beda wozic mieszkanców zielonej białołęki to jest zmiana na minus nie na plus.radeom pisze:Czy Ty masz jakieś kompleksy?marko80 pisze:super nowoczesne przegubowce mobilisu jakich swiat jeszcze nie widział i nigdy nie zobaczy juz wkrótce dotra do nich na wygwizdów. Mysle ze z tej okazji powinni zorganizowac jakiś bal karnawałowy na cześć ZTMu.