Strona 2 z 17

: 07 cze 2010, 20:32
autor: Premo
Trochę dziwne że do obsługi tych pociągów nie wykorzystano składów KM. Kmom łatwiej jest wygospodarować jednostki niż SKM. Zwłaszcza że to rozwiązanie tymczasowe. Jak wiadomo po uruchomieniu tej linii zgodnie z prawami Murphego awaryjność jednostek wzrośnie i na trasę nie będzie miało co wyjechać

: 07 cze 2010, 20:34
autor: Glonojad
pawcio pisze:
Rosa pisze:Widac przy okazji że ogromnym błedem byloby włączenie SKM do KM.
Trochę za daleko posunięty wniosek. Wszystko by zależało od warunków formalno-prawnych tej operacji fuzji/przejęcia.
Na dzisiaj to oznaczenie składów przerasta możliwości KM, więc o czym my tu mówimy?

: 07 cze 2010, 20:36
autor: Wolfchen
Glonojad pisze:Na dzisiaj to oznaczenie składów przerasta możliwości KM
Zapewnienie odpowiedniej ilości działających kasowników także. 8-(

: 07 cze 2010, 20:36
autor: rufio198
Premo pisze:Trochę dziwne że do obsługi tych pociągów nie wykorzystano składów KM. Kmom łatwiej jest wygospodarować jednostki niż SKM.
Tiaaaaa - ciekawe skąd? Oświeć mnie - przekaże Twą mądrą sugestię do władz wyższych.

: 07 cze 2010, 20:38
autor: Premo
Jest lato. Jednostki tak często się nie psuja.

: 07 cze 2010, 20:38
autor: Glonojad
rufio198 pisze: 6 obiegów na 6 składów. 19WE w łykendy zwiedza Tłuszcz. Skoro puścili TOI-TOI-a, to 14 pewnie na naprawach/przeglądach.
Przeważnie starczało tych 14 na łykendowe obiegi
Hm. Kiedyś się dało wykręcić 6 obiegów 5 składami, co się stało?

: 07 cze 2010, 20:39
autor: rufio198
Wolfchen pisze:
Glonojad pisze:Na dzisiaj to oznaczenie składów przerasta możliwości KM
Zapewnienie odpowiedniej ilości działających kasowników także. 8-(
Kasowniki dostarcza ZTM - i to ta firma zajmuje się nimi od A do Z. MNG ma zakaz majstrowania przy czymkolwiek co ma związek z kasownikami

[ Dodano: |7 Cze 2010|, 2010 20:42 ]
Premo pisze:Jest lato. Jednostki tak często się nie psuja.
Skąd wiesz? Z doświadczenia ?

: 07 cze 2010, 20:42
autor: Wolfchen
rufio198 pisze:Kasowniki dostarcza ZTM - i to ta firma zajmuje się nimi od A do Z.
Czyli fatalny dostęp do kasowników w składzie to wina ZTMu?

: 07 cze 2010, 20:43
autor: fik
Wolfchen pisze:Czyli fatalny dostęp do kasowników w składzie to wina ZTMu?
Ale o czym Ty mówisz? 8-(

: 07 cze 2010, 20:44
autor: Glonojad
rufio198 pisze:
Wolfchen pisze:Zapewnienie odpowiedniej ilości działających kasowników także. 8-(
Kasowniki dostarcza ZTM - i to ta firma zajmuje się nimi od A do Z. MNG ma zakaz majstrowania przy czymkolwiek co ma związek z kasownikami
Tylko pytanie, czy KM pozwoliły ZTM zainstalować kasowników wedle życzenia, czy też zastosowały pewne restrykcje w tym zakresie.

[ Dodano: |7 Cze 2010|, 2010 20:45 ]
fik pisze:
Wolfchen pisze:Czyli fatalny dostęp do kasowników w składzie to wina ZTMu?
Ale o czym Ty mówisz? 8-(
Zapewne o 1 kasowniku na 65-metrowy ezt.

: 07 cze 2010, 20:46
autor: MichalJ
Jak była poprzednia powódź 2 tygodnie temu, to KM skróciły składy na tej linii. Bo się zepsuło...

: 07 cze 2010, 20:47
autor: fik
Glonojad pisze:Zapewne o 1 kasowniku na 65-metrowy ezt.
No było. Już nie ma.

: 07 cze 2010, 20:49
autor: rhemek
Tak, tylko znajac zycie jak ta skm-ka sie pojawi, to my jej juz nie oddamy. Tak jak i tej linii autobusowej. Sam pojde protestowac w razie czego. W koncu Wawer to tez jest stolica.

: 07 cze 2010, 20:57
autor: rufio198
Glonojad pisze:
rufio198 pisze: 6 obiegów na 6 składów. 19WE w łykendy zwiedza Tłuszcz. Skoro puścili TOI-TOI-a, to 14 pewnie na naprawach/przeglądach.
Przeważnie starczało tych 14 na łykendowe obiegi
Hm. Kiedyś się dało wykręcić 6 obiegów 5 składami, co się stało?
Maszyniści z kierownikami stwierdzili że nawet w Oświęcimiu więźniowie mieli przerwę obiadową. To były obiegi na 10 na stacji zwrotnej. Nawet czasu na siusiu nie było

: 07 cze 2010, 21:06
autor: Glonojad
A jak często zmieniają się drużyny na SKM?