: 15 paź 2010, 19:19
Mokotów ma 1? Muszę się sporo dowiedzieć o tramwajach .
Już jest od bardzo długiego czasu.bartoni722 pisze:Mokotów ma 1? Muszę się sporo dowiedzieć o tramwajach .
Ja to wiem tylko myślałem, że coś się zmieniło. Bo bartoni722 napisał, że mógłby być mokotowski swing na 26.maciek.dab859 pisze:Mokotów nie obsługuje linii 26 od 16 sierpnia, a brygada 14 w DP jest z Pragi i w dodatku na niską podłogę - czyli jeden u-boot miał dziś prawdopodobnie wolne
Przyznaję się do zamieszania . Sorki, ale zapomniałem, że ten swing jest praskiashir pisze:Ja to wiem tylko myślałem, że coś się zmieniło. Bo Bartoni722 napisał, że mógłby być mokotowski swing na 26.
Być może ale mokotów nijak mi się kojarzy z 1.. Ale pamiętam jakiś wyjazd na 44 z Żoliborza, to już mnie nic nie zdziwi...ashir pisze:bartoni722 napisał/a:
Mokotów ma 1? Muszę się sporo dowiedzieć o tramwajach .
Już jest od bardzo długiego czasu.
U-boot 3014 ostatnio wyrabia plan R-2 i zasuwa na jedną z wielu brygad 1 do Żerania.maciek.dab859 pisze:Mokotów nie obsługuje linii 26 od 16 sierpnia, a brygada 14 w DP jest z Pragi i w dodatku na niską podłogę - czyli jeden u-boot miał dziś prawdopodobnie wolne
Przecież nawet były BWL-e 1/14...bartoni722 pisze:Być może ale mokotów nijak mi się kojarzy z 1..
Wyjazd na trasę "1" z Mokotowa to niespełna 20 minut (w praktyce kwadrans), niewiele dłużej niż z Pragi, a krócej - przynajmniej obecnie - niż z Żoliborza. O jakości taboru z R4 nie wspominającbartoni722 pisze: Być może ale mokotów nijak mi się kojarzy z 1..
No to fajnie, że będą prawie pod rząd jeździć 3 swingi. Na br. 13 kursuje od paru dni, a w poniedziałek był na 043, która jest po 13-tej. Czy przy mizerocie wozów niskopodłogowych nie można tego lepiej rozplanować? A co z JPII, tam nic się nie pojawi?pawcio pisze:Jeżeli chodzi o całki na 1 w DP, to niemal na pewno Swingi będą się pojawiać na brygadach 12 i 13, gdyż są to jedyne całki mokotowskie na tej linii, które są podzielone na dwie zmiany bez SWL-i.
Głównym problemem w planowaniu pracy Swingów jest obsada motorniczych, których póki co nadmiaru nie ma. Dlatego dobiera się takie brygady, gdzie motorniczych potrzeba jak najmniej. A 1 w przeważającej większości jest spinana w SWL-e, gdyż nie ma tam wystarczająco długich przerw. Na pół podzielone ostały się na Mokotowie tylko dwie brygady i (akurat tu nic dziwnego) jeżdżą zaraz obok siebie. I trzeba się nauczyć z tym żyć. Inna sprawa to dodatki, ale wczoraj trafił mi się jeden taki właśnie w przeciwfazie do zestawu 12+13.Paweł D. pisze:No to fajnie, że będą prawie pod rząd jeździć 3 swingi. Na br. 13 kursuje od paru dni, a w poniedziałek był na 043, która jest po 13-tej. Czy przy mizerocie wozów niskopodłogowych nie można tego lepiej rozplanować?
Nie jestem pewien, czy zniknięcie Swingów z 17 nie jest spowodowane jednotorem na Popiełuszki.Paweł D. pisze:A co z JPII, tam nic się nie pojawi?
A może brakiem oficjalnego zaangażowania 17 w Tarchomin?pawcio pisze:Nie jestem pewien, czy zniknięcie Swingów z 17 nie jest spowodowane jednotorem na Popiełuszki.
Moim zdaniem nie.pawcio pisze:Nie jestem pewien, czy zniknięcie Swingów z 17 nie jest spowodowane jednotorem na Popiełuszki.
Raczej to.piotram pisze:A może brakiem oficjalnego zaangażowania 17 w Tarchomin?
Jest jeszcze jeden projekt - "Bródno". Tylko co on zakłada to nie mam pojęcia.MichalJ pisze:To 1 i 4 jadą na Tarchomin? I cała dostawa Swingów jest na Tarchomin? Każdy pretekst jest dobry, żeby na JPII dawać zbiorowisko najgorszych nieogrzewanych trupów.