Strona 2 z 16

: 28 lis 2010, 12:29
autor: Emyl
SławekM pisze:Kuźwa i jeszcze im (Białołęce zach.) dorzucają autobusów, to już szczyt bezczelności...
Akurat na 509 wtyczki się bardzo przydadzą nie koniecznie ze względu na Srałołękę. Ja to bym chętnie widział jeszcze wzrost częstotliwości w święto do 15 minut. :-k
marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek
Jak to się dzieje, że inni użytkownicy nie mają aż takich problemów z postrzeganiem rzeczywistości...?

: 28 lis 2010, 12:35
autor: marko80
5 wtyczek na 509 to za duzo stanowczo.

: 28 lis 2010, 12:37
autor: Emyl
marko80 pisze:5 wtyczek na 509 to za duzo stanowczo.
Dlaczego? :)

: 28 lis 2010, 12:42
autor: marko80
emyl pisze:
marko80 pisze:5 wtyczek na 509 to za duzo stanowczo.
Dlaczego? :)
bo mozna byłoby te brygady wykorzystac inaczej np dac przeguby na 169 czy 512 i wycofac solówki z tych linii, wszystko to co idzie na 509 i 511 razem na wtyczki.

: 28 lis 2010, 12:46
autor: Emyl
Na 169 się nie znam, ale 512 raczej nie wymaga przegubowców. 509 natomiast zapewnia ważne połączenie północy i południa prawej strony, które zasadniczo jest bardzo popularne i zwykle autobusy od Konwaliowej aż do Saskiej jeżdżą pełne. + Pamiętam, jak przy okazji wznowienia kursowania E-5 ktoś psioczył, że robi się to kosztem 509. ;-)

: 28 lis 2010, 13:04
autor: Plesim
Czy należy z tego rozumieć, że M58 wchodzi od 1 grudnia tylko z 6 brygadami?

: 28 lis 2010, 13:06
autor: marko80
Plesim pisze:Czy należy z tego rozumieć, że M58 wchodzi od 1 grudnia tylko z 6 brygadami?
wychodzi na to ze tak czyli wczoraj jednak ja miałem rację o tym pisząc. No i moim zdaniem mobilis przegubami powinien wjechac na troche inne linie gdyż na 114, 180 i 190 obsada jest w całosci niskopodłogowa, uwazam ze to powinny byc takie linie jak 401, 517 czy 189.

: 28 lis 2010, 15:31
autor: Flash8222
Woronicza dostaje jakieś dodatki na 136, na bank 017 oraz 018.

: 28 lis 2010, 15:34
autor: maciek.dab859
Flash8222 pisze:Woronicza dostaje jakieś dodatki na 136, na bank 017 oraz 018.
Teraz najwyższy jest 016 - czyli przejmuje tylko w jednej zmianie, zapewne B.

: 28 lis 2010, 15:45
autor: Flash8222
Pewnie w zamian za 414 na którym pojawia się tylko w zmianie B.

: 28 lis 2010, 19:45
autor: ZaciszaniN
pawcio pisze:Samych wtyczek masz 8 sztuk.
Dla mnie to jest marnotrawstwo, a nie zwiększenie planu. Ostatnio jechałem 511 w szczycie popołudniowym na Dąbrówkę Szlachecką i tłoku nie było, wracając również w kolejnych brygadach jadących w przeciwnym kierunku (od "miasta") tłoku nie zaobserwowałem.

: 28 lis 2010, 19:47
autor: marko80
ZaciszaniN pisze:
pawcio pisze:Samych wtyczek masz 8 sztuk.
Dla mnie to jest marnotrawstwo, a nie zwiększenie planu. Ostatnio jechałem 511 w szczycie popołudniowym na Dąbrówkę Szlachecką i tłoku nie było, wracając również w kolejnych brygadach jadących w przeciwnym kierunku (od "miasta") tłoku nie zaobserwowałem.
to fakt w B są zawsze mniejsze potoki we wszystkich liniach nowodworsko - tarchominskich bo szczyt sie rozkłada a to ze na przeciwpotoku brygady sie marnuja to najlepszym dowodem wcale nie jest 511 a 508 gdzie jedzie czasem 1 osoba. Mogłyby byc to wtyczki np tylko w A. :grin:

: 28 lis 2010, 19:48
autor: Emyl
Dla mnie to jest marnotrawstwo, a nie zwiększenie planu. Ostatnio jechałem 511 w szczycie popołudniowym na Dąbrówkę Szlachecką i tłoku nie było, wracając również w kolejnych brygadach jadących w przeciwnym kierunku (od "miasta") tłoku nie zaobserwowałem.
511 po południu faktycznie nie wymaga zasilania. Jego ewentualne zawalanie wynika raczej z nieregularności świętego 508, które jedzie najpierw stadem, a potem przez 10 minut potrafi nic nie jechać (czy to wynika z przyblokowywania się na pętlach?)

: 28 lis 2010, 19:50
autor: marko80
emyl pisze:
Dla mnie to jest marnotrawstwo, a nie zwiększenie planu. Ostatnio jechałem 511 w szczycie popołudniowym na Dąbrówkę Szlachecką i tłoku nie było, wracając również w kolejnych brygadach jadących w przeciwnym kierunku (od "miasta") tłoku nie zaobserwowałem.
511 po południu faktycznie nie wymaga zasilania. Jego ewentualne zawalanie wynika raczej z nieregularności świętego 508, które jedzie najpierw stadem, a potem przez 10 minut potrafi nic nie jechać (czy to wynika z przyblokowywania się na pętlach?)
511 jest nie jest przyblokowywane na petli m. marymont bo kursuje regualrnie w takcie co 10 minut, blokuje to sie ładnie teraz 508 jak przyjezdza kilka dodatków od razu ze stalowej i ITS jako przejazd techniczny i kierowcy nie wiedza kto przed kim a kto za kim jedzie, na sasiednim peronie to sie ładnie kotłuje.

: 28 lis 2010, 19:53
autor: Emyl
Facet, no przecież napisałem właśnie o blokującym się 508. :twisted: