Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 09 sty 2010, 20:02

Nie chcesz chyba powiedzieć, że tam już byłeś. ;-)
Polityka złym doradcą w pracy!

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 09 sty 2010, 20:10

JotPeCet pisze:A oto usytuowanie pętli.
Hmm na tyłach ITSu :) No to w końcu poprawi się dojazd na tę zajezdnię.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8633
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 09 sty 2010, 21:36

JotPeCet pisze:Nie chcesz chyba powiedzieć, że tam już byłeś.
:arrow: Tak, właśnie dokładnie to chciałem powiedzieć :).

prosper5250
Posty: 842
Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
Lokalizacja: Białołęka-Ratusz

Post autor: prosper5250 » 12 lut 2010, 1:33

Mam pytania odnośnie planowanego w marcu wprowadzenia na tory nowej linii kolejowej w barwach ZTM, czyli SKMki na trasie Legionowo - DWG.
Czy w związku z nowym pociągiem częstotliwość kursowania linii "legionowskich" (głównie chodzi mi o 723, 731 i 801) zostanie rozrzedzona? A jeśli tak, to czy Zarząd planuje z uwolnionych od "siedemsetek" brygad uruchomienie jakiejś linii kursującej w stylu staromiłośniańskiego 198 z np. Nowodworów przez Tarchomin do stacji PKP Warszawa-Płudy?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 lut 2010, 10:28

prosper5250 pisze:Nowodworów przez Tarchomin do stacji PKP Warszawa-Płudy?
A gdzie ją na Płudach zakrańcujesz?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Bierut
Posty: 303
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 12 lut 2010, 12:11

Zapytam w tym temacie, aby nie zaśmiecać:
Czy na linii 186 obowiazują przystanki Gen. Maczka ? Pytam bo dawno nie jeździłem i nie wiem jaki jest postęp prac przy budowie węzła. Wdzięczny byłbym za szybką odpowiedz bo dziś mam popołudniowy dodatek. ;-)

Solarek
Zbanowany
Posty: 107
Rejestracja: 09 gru 2009, 11:13

Post autor: Solarek » 12 lut 2010, 12:37

obowiązują wjeżdżasz normalnie na rondko z powązkowską

prosper5250
Posty: 842
Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
Lokalizacja: Białołęka-Ratusz

Post autor: prosper5250 » 12 lut 2010, 13:40

MisiekK pisze:prosper5250 napisał/a:
Nowodworów przez Tarchomin do stacji PKP Warszawa-Płudy?


A gdzie ją na Płudach zakrańcujesz?
No to do Choszczówki czy Bukowa/Dąbrówki Wiślanej przez Płudy lub z jednym krańcem obwodowo Nowodwory - Nowodwory... Generalnie chodzi mi o to czy są jakiekolwiek plany w tym kierunku związane z tym pociągiem...

Bierut
Posty: 303
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 12 lut 2010, 15:06

Solarek pisze:obowiązują wjeżdżasz normalnie na rondko z powązkowską
Dzięki.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 lut 2010, 15:11

prosper5250 pisze:Generalnie chodzi mi o to czy są jakiekolwiek plany w tym kierunku związane z tym pociągiem...
A czy jest sens dowozić do czegoś, co będzie jeździło raz na kwadrans w szczycie, jak o wiele korzystniej dla pasażera dowieźć do metra?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

prosper5250
Posty: 842
Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
Lokalizacja: Białołęka-Ratusz

Post autor: prosper5250 » 12 lut 2010, 16:47

Ja nie oceniam czy jest sens czy nie tylko ciekawym konkretnej informacji: będzie połączenie czy nie. Tylko tyle chciałbym wiedzieć.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 lut 2010, 17:23

Gdyby komunikacją miejską rządziła logika, to byś już miał odpowiedź, że nie będzie. Ale po ZTMie można się wszystkiego spodziewać... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

prosper5250
Posty: 842
Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
Lokalizacja: Białołęka-Ratusz

Post autor: prosper5250 » 12 lut 2010, 18:32

Jak widać Zarząd nabrał wody w usta...

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 lut 2010, 20:37

prosper5250 pisze:
MisiekK pisze:prosper5250 napisał/a:
Nowodworów przez Tarchomin do stacji PKP Warszawa-Płudy?


A gdzie ją na Płudach zakrańcujesz?
No to do Choszczówki czy Bukowa/Dąbrówki Wiślanej przez Płudy lub z jednym krańcem obwodowo Nowodwory - Nowodwory... Generalnie chodzi mi o to czy są jakiekolwiek plany w tym kierunku związane z tym pociągiem...
W Choszczówce chyba nie tak łatwo zawrócić przy stacji, a od Mehoffera jest daleko...
ŁK

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 13 lut 2010, 22:28

prosper5250 pisze:No to do Choszczówki czy Bukowa/Dąbrówki Wiślanej przez Płudy lub z jednym krańcem obwodowo Nowodwory - Nowodwory... Generalnie chodzi mi o to czy są jakiekolwiek plany w tym kierunku związane z tym pociągiem...
I zawrotka przy Płudach przez prywatne działki, czy Bródno?

Gdyby to miał być pociąg co 5 minut, to pewnie plany by były. Gdy jest to połączenie co 30 w szczycie, to mozna sobie to darować.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Zablokowany