Sąd nad 14

Moderator: Wiliam

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 10 lut 2011, 9:46

fik pisze:
XXXX pisze:Mam zdjęcie porobić?
Nie musisz, bez przesady. Niemniej jednak zastanawia mnie, skąd się biorą takie różnice w obserwacjach.
XXXX pisze:nie jest to przeciwpotok
No jest to przeciwpotok w stosunku do potoku obserwowanego przeze mnie (szczyt A Ochota->Mokotów).
W szczycie A nie widziałem tej linii w tej relacji. Gdyby była chociaż trasa do Wilanowa to taka 14 do Dw. Zachodniego by była ciekawym rozwiązaniem.

No w szczycie być może jest najszybszym połączeniem Ochoty i Mokotowa, ale przyznasz że to bardziej wynika z faktu, że 130, 167, 172 są takie wolne przez korki niż że 14 jest rzeczywiście taka obiektywnie szybka. W dodatku poza szczytem i w weekendy 14 traci wymienione przez Ciebie największe atuty co widać, po solówkowej obsadzie i mimo wszystko niepełnym zapełnieniu w soboty czy niedziele.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 10 lut 2011, 11:28

Ostatnio czesto zdarza mi sie jechac z Maszynowej za pomoca 208 na BW1920 w szczycie B i zawsze wybieram potem 167+M. Jade ok. 30 min. (zalezy od sytuacji na 208) i nie wydaje mi sie, czy 14 byloby szybciej...
Oczywiscie jade na MW.

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 10 lut 2011, 11:55

BJ pisze:i nie wydaje mi sie, czy 14 byloby szybciej...
nie byloby, ale 14 lub 35 i metro juz tak.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 lut 2011, 12:36

Ciekawe, jak by to wyglądało przy jeździe nie z BW20 na MW, tylko z PN na Ursynowską.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

esbek
Posty: 582
Rejestracja: 19 gru 2010, 16:50
Kontakt:

Post autor: esbek » 10 lut 2011, 16:53

Ja korzystam z 14-tki, a nie z 167 z prostego powodu. Autobusy przy Banacha jeżdżą bardzo nieregularnie. Zdarzyło mi się kilka razy czekać na 167 po 30-40 minut i to oduczyło mnie (i moją rodzinę) od jechania autobusem w kierunku Mokotowa.
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 lut 2011, 23:27

Powinno się zamienić 44 i 14 numerami.
14 na odcinku Służewiec - Metro Wilanowska przydałaby się przez cały tydzień - za to 44 jest dobre tylko w jakimś tam plus minus szczycie. W pozostałym czasie autobusy są w miarę punktualne.

Można nawet robić przetasowania brygadowe i trójwagonowce wypuszczać na szczyt na 14, a wtedy BWLki dwuwagonowe przerzucać na 44.
ŁK

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 10 lut 2011, 23:31

Łukasz pisze:Powinno się zamienić 44 i 14 numerami.
To raczej nienajlepszy pomysł.
Łukasz pisze:14 na odcinku Służewiec - Metro Wilanowska przydałaby się przez cały tydzień
Bynajmniej. Są względnie silne i punktualne 218 i 189.

Frekwencja 14 na odc. PlZ-MW zależy tylko i wyłącznie od tego, jak się wpasowała między 10 i 4. Jeśli przed nią długo nic jechało, to może zawalona nawet po dach w szczycie, a jeśli jechało, to będzie pustawa. I to samo jest na 10 i 4.
Pytanie, jak jest na odc. PlZ-Banacha.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36671
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 lut 2011, 23:36

BJ pisze:punktualne
Skoryguję na "regularne", zanim się ktoś głupio przyczepi.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 10 lut 2011, 23:39

Oj w DS 218 i 189 są punktualne... Czasem się w sobotę koło południa na 189 może zdarzyć kilka minut opóźnienia, ale chyba nie więcej :-k

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36671
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 lut 2011, 23:48

A nie, w DS to faktycznie :]
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 11 lut 2011, 11:37

BJ pisze:
Łukasz pisze:Powinno się zamienić 44 i 14 numerami.
To raczej nienajlepszy pomysł.
Łukasz pisze:14 na odcinku Służewiec - Metro Wilanowska przydałaby się przez cały tydzień
Bynajmniej. Są względnie silne i punktualne 218 i 189.

Frekwencja 14 na odc. PlZ-MW zależy tylko i wyłącznie od tego, jak się wpasowała między 10 i 4. Jeśli przed nią długo nic jechało, to może zawalona nawet po dach w szczycie, a jeśli jechało, to będzie pustawa. I to samo jest na 10 i 4.
Pytanie, jak jest na odc. PlZ-Banacha.

No więc właśnie. Kwestia koordynacji na Puławskiej, na Marszałkowskiej już takich pustek nie widać nawet jeśli 4 i 18 przyjadą razem...


Po otwarciu wiaduktu na Andersa i tak 14 się zresztą nie broni, chyba że jako lokalne na Służewcu. Wtedy w sumie wałkowane już na tym forum propozycje chyba będą najlepsze tj. 35 na Mokotów, a do tego chyba właśnie silna 15/36 z Marymontu na Ochotę. Na Służewcu tj. BJ pisał mogłaby b. mocne 14 mogłoby się obronić do Wilanowskiej. Jedna silna linia na Filtrowej = bardziej regularne połączenia, a dwa że Puławska na 24 wozach na godzinę ( bez nadpodaży ). Jeśli 14 będzie tak oblegane w godzinach porannych to można pomyśleć zawsze o porannym 4x na tej trasie, coś na miarę obecnego 46.

Chyba, że ZTM planuje słabsze 15, za cenę utrzymania silnej 18, skomplikowane się robi.

Ciekawe w sumie jak sytuacja 14 się rozwinie po otwarciu wiaduktu,

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36671
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 lut 2011, 11:43

XXXX pisze:silna 15/36 z Marymontu na Potok
Chyba nie chodziło ci o to właśnie :> Raczej z Ochoty... Ale silna, to ona nie wyjdzie brygadowo (choć podobałoby mi się to).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 11 lut 2011, 11:53

Bastian pisze:
XXXX pisze:silna 15/36 z Marymontu na Potok
Chyba nie chodziło ci o to właśnie :> Raczej z Ochoty... Ale silna, to ona nie wyjdzie brygadowo (choć podobałoby mi się to).
Tak, tak, przepraszam, zaraz poprawię.

No właśnie myślałem czy silne, ale wtedy 6 by się nie zmieściło na Mickiewicza, w ogóle nie wiem czy powrót 6 jest w planach.

Tym niemniej silna linia na Nowowiejskiej-Filtrowej brzmi też lepiej. Czyli ty sugerujesz, że raczej się skończy na wygięciu 14 przy placu Zbawiciela w drugą stronę i skierowaniu na Marymont z przenumerowaniem na 15??

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 lut 2011, 11:57

XXXX pisze:Chyba, że ZTM planuje słabsze 15, za cenę utrzymania silnej 18, skomplikowane się robi.
Sprawa jest trudna, bo na Marszałkowskiej są cztery końcówki na północy do obsłużenia, a na podbicie którejkolwiek częstotliwości nie ma brygad.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 15 lut 2011, 12:19

pawcio pisze:Sprawa jest trudna, bo na Marszałkowskiej są cztery końcówki na północy do obsłużenia
I potrzeba tramwaju co 5 minut na odcinku BW20 - Pl. Zbawiciela....

ODPOWIEDZ