Czyli jakich?zofey pisze:Namiesza to przy potokach innych niż Centrum-Lotnisko.
Komunikacja po otwarciu lotniskowej SKM
Moderator: Wiliam
Ochota to nie tylko Żwirki i Wigury. To też przystanki Rakowiec i Al.Jerozolimskie. One są lepiej skomunikowane. Jadąc z Włodarzewskiej na Służewiec najchętniej wybieram pociągi KM. Niestety, ich częstotliwość jest fatalna. Jadąc do Centrum korzystam z WKD. Ale ono dojeżdża tylko do JPII. SKM pojedzie dalej.dzidek pisze:
Edit: A tak w ogóle czy SKMka kursująca co 15 min do tego z kiepskim dostępem do stacji Warszawa Żwirki i Wigury powinna doprowadzić do kolejnej reformy na Ochocie? Chyba najbliższa związana z II linią metra w zupełności wystarczy ... Na SKMce skorzystają w zasadzie jadący na Lotnisko i część pasażerów z biurowców przy 1 Sierpnia. Dlatego może wystarczyłoby zmniejszyć częstotliwość linii łączącej Śródmieście z Lotniskiem.
Wszystko ładnie działa gdy chce się wyjechać ze Szczęśliwic. Gorzej z powrotami, bo 208 jest jednokierunkowe. Przydałby się przeciwny kierunek z zawrotką na Al.Krakowskiej przy PKP Rakowiec.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27666
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Pozwól, że zrobię to za Ciebie: LEŻAJSKA, 17 STYCZNIA, OŚRODEK WOJSKOWY.zofey pisze:Nie chce mi się wyliczać przystanków 175, które nie będą miały pokrycia w linii S2.
[ Dodano: |11 Lut 2011|, 2011 22:58 ]
Sądząc po frekwencji w 504, Ursynów potrzebuje połączenia tylko i wyłącznie z przystankiem Rzymowskiego. Niech i tak będzie - 504->236 Natolin-Spartańska.Lukasz436 pisze:Ale jeszcze raz czy Ursynów potrzebuje bardziej połączenia z Ursusem czy z ciągiem Żwirki (Dworzec).
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!
A PL. Zawiszy z Gotarda? I czemu aż z Natolina? Nie krępuj się, niech z Ursynowa Pln jedzie. A w ogóle to skonczmy na wniosku, ze Ursynow ma do Rzymowskiego 136. 
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Niestety w DP 136 jest szybsze od 504 które potrafi odstać swoje. Ale poczekajmy do momentu całkowitego oddania wiaduktu nad Cybernetyki. Może wtedy korki będą mniejsze i 504 także trochę przyspieszy.Flash8222 pisze:Myślę, że ilość osób korzystająca nawet by nie zapełniła U12, a jeśli ktoś musi jechać to ma 157 + 136.chester pisze:A PL. Zawiszy z Gotarda?
Jak coś chcecie zabierać z Lotniska to 188. Jeździ rzadko, małe i potrzebne jak dziura w moście.
Ze 175 bardzo często korzystam z 3 powodów.
1. 4 istotne punkty przesiadkowe, Sasanki, Rakowiecka Pomnik Lotnika.
2. 3 punkty docelowe - ZP Banacha-Szpital, Sasanki, Pomnik Lotnika.
3. Jest przewidywalne w czasie jazdy i częstotliwości.
Natomiast Pierniczenie o przesiadkach do SKM to kpiny i żarty, PKP ZiW jako przykład węzła przesiadkowego? Odbiło wam czy co? tam strefa dojścia jest tak długa że aż czasowo nieopłacalna. Zakładając dojazd z UW na SASANKI to miałbym tak: UW - > Muzeum Narodowe (kolejna przyjemna przesiadka 175m), CENTRUM
PKP śródmieście - kolejne drałowanie podziemiami i po schodach, co to jest prawie 500m na przesiadkę.
Potem PKP ZiW to 300m do Novotelu albo 600m do ZP Rakowiec, Rzeczywiście super dostępność.
Co mi z czasu jak na samych przesiadkach nachodzę się prawie kilometr!
Pomysł typu wywalenie/skrócenie 175 jest zły z natury. 188 jest do pobicia na różne sposoby.
504? Mam ambiwalentne do niego uczucie plus za to że to linia skrętna na ZP Sasanki w dobie dzisiejszych wykopków gdzie nie ma obecnie przejścia z SASANKI
URSUS na SASANKi
Centrum
Ja to bym wydział 306 wyprostowane po ZIW i przez Rakowiec na Szczęśliwice, wybrane kursy na Instalatorów.
Mozna pokombinować coś z uzwykleniem 504 i puszczeniu przez cybernetyki i na ursus zamiast 401?
Ze 175 bardzo często korzystam z 3 powodów.
1. 4 istotne punkty przesiadkowe, Sasanki, Rakowiecka Pomnik Lotnika.
2. 3 punkty docelowe - ZP Banacha-Szpital, Sasanki, Pomnik Lotnika.
3. Jest przewidywalne w czasie jazdy i częstotliwości.
Natomiast Pierniczenie o przesiadkach do SKM to kpiny i żarty, PKP ZiW jako przykład węzła przesiadkowego? Odbiło wam czy co? tam strefa dojścia jest tak długa że aż czasowo nieopłacalna. Zakładając dojazd z UW na SASANKI to miałbym tak: UW - > Muzeum Narodowe (kolejna przyjemna przesiadka 175m), CENTRUM
Potem PKP ZiW to 300m do Novotelu albo 600m do ZP Rakowiec, Rzeczywiście super dostępność.
Co mi z czasu jak na samych przesiadkach nachodzę się prawie kilometr!
Pomysł typu wywalenie/skrócenie 175 jest zły z natury. 188 jest do pobicia na różne sposoby.
504? Mam ambiwalentne do niego uczucie plus za to że to linia skrętna na ZP Sasanki w dobie dzisiejszych wykopków gdzie nie ma obecnie przejścia z SASANKI
Ja to bym wydział 306 wyprostowane po ZIW i przez Rakowiec na Szczęśliwice, wybrane kursy na Instalatorów.
Mozna pokombinować coś z uzwykleniem 504 i puszczeniu przez cybernetyki i na ursus zamiast 401?

To nie lepiej podejść już do Powiśla (podjechać 111) i mieć mniej łażenia po schodach?Teokryt pisze: UW - > Muzeum Narodowe (kolejna przyjemna przesiadka 175m), CENTRUMPKP śródmieście - kolejne drałowanie podziemiami i po schodach, co to jest prawie 500m na przesiadkę.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
ZP SASANKI. I co, gdzie zrobić pętlę? Może 175 przekierować przez Cybernetyki do SGGW? W sam raz na ominiecie Rzymowskiego/Marynarskiej.MichalJ pisze:tylko z lotniska. Jeździsz tym aż na lotnisko?
Dzięki za taką przesiadkę by przejechać przystanek do ZP Banacha Szpital... Poza tym 175 przebijające się przez Rakowiec będzie nieprzewidywalne jak 157.175 do PLotnika i dalej 275/188.

-
bartoni722
- Posty: 6216
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 11540
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
JacekM pisze:To nie lepiej podejść już do Powiśla (podjechać 111) i mieć mniej łażenia po schodach?Teokryt pisze: UW - > Muzeum Narodowe (kolejna przyjemna przesiadka 175m), CENTRUMPKP śródmieście - kolejne drałowanie podziemiami i po schodach, co to jest prawie 500m na przesiadkę.
Od 175 jest mniej schodów (idzie się tylko w dół)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel