piotram pisze:fik pisze:
Ta "prosta metoda" przyniosłaby zwiększenie kosztów, a nie dochodów.
Ciekawe na jakich badaniach ZTM się oparł, twierdząc że drastyczna podwyżka spowoduje równie drastyczny wzrost dochodów.
Prawda jest taka, że pozostaną tylko ci, którzy jezdzą na biletach miesięcznych i kwartalnych, bo tam podwyzka jest nieznaczna.
Ci co nie mają uprawnień do ulg (czyli większość), a jezdzili na jednorazowych lub krótkookresowych i nie opłaca im się wykupić 30 lub 90 dniowego, to albo przesiądą się do samochodów, albo właśnie będą jeździć na gapę.
Jeszcze wracając do MPK Łódź:
Nie dość że bilety czasowe są u nich znacznie tańsze, to:
"Okres ważności biletu przedłuża się odpowiednio, o stwierdzony podczas kontroli wydłużony czas podróży, spowodowany opóźnieniem się pojazdu, w stosunku do obowiązującego rozkładu jazdy."
http://www.mpk.lodz.pl/showarticleslist ... %B3d%C5%BA