: 24 cze 2011, 12:46
A jaki jest sens zawieszania 734 na okres wakacyjny i puszczenie w zamian 705 do Nowych Załubic?
Oszczędność finansowa i brygadowa.kosa154 pisze:A jaki jest sens zawieszania 734 na okres wakacyjny i puszczenie w zamian 705 do Nowych Załubic?
A jako że każdy kij ma dwa końce, to zapytam z innej beczki:ashir pisze:Oszczędność finansowa i brygadowa.kosa154 pisze:A jaki jest sens zawieszania 734 na okres wakacyjny i puszczenie w zamian 705 do Nowych Załubic?
Dzięki temu autobusy do Nieporętu kursują częściej i więcej ludzi się pomieści w nich.drapka pisze:A jako że każdy kij ma dwa końce, to zapytam z innej beczki:
Jaki jest sens przywracania 734 po wakacjach?
Moim zdaniem idealnie sprawdziłby się "Zegrzyk". Jedank nie kursuje on chyba od 2 lat z powodu modernizacji torów do Gdańska. Ktoś wie czy wogóle ten pociąg będzie przywrócony?Czotyk pisze:Ech, wczoraj ok. 18:30 jechałem którymś z nich (705 mi zwiał więc wychodzi 735 chyba). Wsiadłem sobie elegancko na Zakładach Zborzowych no ale właśnie... wsiadłem z trudnością. Pełno ymprezowiczów z nad Zegrza. Po odbiciu się od pierwszych i drugich drzwi zdołałem się wcisnąć do trzecich. Jak to będzie gdy jednego z nich zabraknie - a i tak ich częstotliwość jest... hmm, niska.
Skąd wiesz, że ta osoba nie kłamie? Jest na forum osoba, która jeździła tą linią codziennie i nie kłamie (raczej), więc raczej w powyższą bajkę nie uwierzę też ze względu na własne obserwacje.Czotyk pisze:338 to chyba nie bez sensu został zawieszony:Ja w RiO>Rozkłady wakacyjne pisze: Piszecie o 338, że powinien kursować w wakacje bo tam ludzie jeżdżą do pracy a nie do szkoły no to was zdziwię. Znam osobę która jeździ z rana na Utratę i mówi, że na pętlę to jeżdżą tylko młodzi ludzie a wszyscy inni (pracujący) wysiadają wcześniej i, że jak są wakacje to na koniec nikt nie jeździ bo... nie ma szkoły. Więc nie wiem czy te zawieszenie jest takie głupie.
Tak.Domasq12 pisze:Co do zmian linii podmiejskich, które kursują w kierunku Zegrza - ma się rozumieć, że będą jeździć naprzemiennie w równym takcie?
Masz na myśli Utratę? Jeżeli tak, to muszę się w połowie zgodzić, bo nikt poza kierowcami z Mobilisu tym tam nie dojeżdża.ashir pisze:Ja zaobserwowałem, że 338 ma dużą frekwencję, ale na pętlę to raczej puste dojeżdża.![]()
Ty nie miałeś okazji, ja miałem, ktoś inny też pewnie miał. Wracając do tematu 138 z kursami skróconymi do Wileńskiego. Na odcinku Utrata - Markowska 138 w szczycie jeździłoby co 7-8 minut (pokombinowałbym z jednokierunkowością w danych szczytach, ale to później), a dalej bez zmian. Oczywiście zakładając, że na Wileńskim będzie jakaś w miarę szybka zawrotka, bo nawet teraz w szczycie 338 łapało po 5-10 minut opóźnienia czekając na światłach za pomnikiem.ashir pisze:Tak, mam na myśli pętlę Utrata-Skład. Nakurat nie miałem jeszcze okazji zobaczyć jak jakiś kierowca dojeżdżał do pętli.