[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2013

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 sie 2012, 23:46

Długo z nią się jeszcze będziemy bujali?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 sie 2012, 23:47

Wolfchen pisze:Długo z nią się jeszcze będziemy bujali?
:arrow: Targowa 74
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 sie 2012, 23:48

Jeszcze nie wszyscy zniechęcili się do pociągów :term:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 19 sie 2012, 23:50

Wiceminister transportu Andrzej Massel informuje, iż zostanie uruchomiony nowy pociąg pośpieszny spółki PKP Intercity TLK Wieniawski Rzeszów – Kolbuszowa – Tarnobrzeg – Stalowa Wola Rozwadów – Lublin – Warszawa (Wschodnia, Centralna, Zachodnia) – Toruń – Bydgoszcz – Gdańsk – Sopot – Gdynia.
Aha, czyli już wiadomo, naprawdę dlaczego likwidują osobowe między Rzeszowem a Lublinem…
Wolfchen pisze:Długo z nią się jeszcze będziemy bujali?
Oj, chyba długo… między Ciechanowem a Działdowem (dalej nie wiem) prawie wszystko jest rozgrzebane, nawet nie doszędto jeszcze do etapu przebudowy peronów, prócz paroma jednostkowymi przypadkami…

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 19 sie 2012, 23:53

Pewnie jeszcze ze dwa rozkłady. No i niestety PeeLKce spodobała się taka organizacja ruchu, więc przerwy już są lub wkrótce będą wprowadzane na wielu modernizowanych lub rewitalizowanych liniach .
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 24 sie 2012, 19:21

Rynek Kolejowy pisze:Pociąg dowożący pasażerów z centrum Lublina do Świdnika, będzie się zatrzymywał na stacjach Lublin-Północ i Świdnik-Miasto. Kolej dowiezie pasażerów do lubelskiego lotniska jeszcze w grudniu tego roku.
(...)
Do lotniska będzie jeździło pięć par pociągów dziennie, a więc będzie to pięć składów jadących do przystanku w terminalu i pięć wracających do Lublina. Do lotniska będą jeździły szynobusy spalinowe. Maszyny zostały już zakupione przez władze województwa. Pociągi będą poruszały się z maksymalną prędkością eksploatacyjną 120 km/godz.

Źródło
:arrow: Sama stacja końcowa przy PL Lublin-Świdnik zaś będzie miała jeden tor z kozłem i dwa perony (wykończenie standard PLK: czerwone płyty krawędziowe + szara kostka).

[ Dodano: |24 Sie 2012|, 2012 22:34 ]
Massel twierdzi, że w przyszłym rozkładzie jazdy, na sezon 2012/2013, znajdą się pociągi bezpośrednio łączące Podkarpackie z Warszawą i Gdynią. Będą to "Monciak – Krupówki” relacji Przemyśl – Warszawa – Gdynia oraz "Wieniawski” relacji Rzeszów – Gdynia.

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /120809697
Ki czort? :-k

WIENIAWSKI zapewne przez Lublin, a łącznik do MONCIAKA? Skarżysko czy DWW? 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 25 sie 2012, 15:15

Wolfchen pisze:dwa perony
Czy budowa dwóch peronów wynika tam z czegoś konkretnego?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 sie 2012, 15:26

Nie mam zielonego pojęcia, a na SSC cały temat ma prawie 500 stron :P

Foto tego oryginalnego rozwiązania:
klucznik pisze:Obrazek
Źródło: SSC
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 12 wrz 2012, 22:32

Wolfchen pisze:WIENIAWSKI zapewne przez Lublin, a łącznik do MONCIAKA? Skarżysko czy DWW? 8-(
łącznik z W-wy Wschodniej przez Skarżysko, SWR.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 wrz 2012, 12:45

^^^ Oczywiście przez Dęblin.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 wrz 2012, 13:06

Kto takim czymś będzie jeździł? :shock:
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 wrz 2012, 13:22

Ja na przykład, żeby dostać się na rano do Przemyśla.


Funny fact: to trasa wciąż o blisko 100km krótsza od dzisiejszego Brzechwy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 wrz 2012, 13:27

Przez Warkę byłoby jeszcze mniej - szczególnie, że wiadomo o braku remontu. Choć trasa przez Toruń delikatnie mówiąc komplikuje sytuację - tylko czy nie lepiej wtedy rozłączać w Dęblinie by było?

:arrow: Ciekawe, ile będzie postoju w Skarżysku.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 wrz 2012, 13:30

Wolfchen pisze:Przez Warkę byłoby jeszcze mniej - szczególnie, że wiadomo o braku remontu.
Dla wniosków o przydzielenie trasy pociągu w ramach RRJ obowiązują następujące ograniczenia:
[...]
3) na odcinku Warszawa – Radom linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy dopuszcza się tylko ruch pociągów pasażerskich wojewódzkich,

Wolfchen pisze:Choć trasa przez Toruń delikatnie mówiąc komplikuje sytuację - tylko czy nie lepiej wtedy rozłączać w Dęblinie by było?
Jaki Toruń i w ogóle jak Ty to widzisz? :>
Wolfchen pisze: :arrow: Ciekawe, ile będzie postoju w Skarżysku.
15.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 wrz 2012, 13:39

fik pisze:Jaki Toruń i w ogóle jak Ty to widzisz? :>
Nie będzie Monciak wytrasowany przypadkiem przez Bydgoszcz, Toruń? :-k

WWO - Dęblin - Lublin - SWR - Tarnobrzeg - Rzeszów - Przemyśl. Wadą jest zmiana czoła w Stalowej (w Lublinie i tak potrzeba zmiany trakcji). No, chyba, że nadal PIC stroni od bezdrutowych odcinków.
fik pisze:15
To już brzmi dobrze, choć ja bym w ogóle omijał łącznicą, jak dawno temu omijał Skarżysko nocny Zagórz... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ