Strona 2 z 9

: 19 sie 2012, 23:46
autor: Wolfchen
Długo z nią się jeszcze będziemy bujali?

: 19 sie 2012, 23:47
autor: fik
Wolfchen pisze:Długo z nią się jeszcze będziemy bujali?
:arrow: Targowa 74

: 19 sie 2012, 23:48
autor: KwZ
Jeszcze nie wszyscy zniechęcili się do pociągów :term:

: 19 sie 2012, 23:50
autor: Vilén
Wiceminister transportu Andrzej Massel informuje, iż zostanie uruchomiony nowy pociąg pośpieszny spółki PKP Intercity TLK Wieniawski Rzeszów – Kolbuszowa – Tarnobrzeg – Stalowa Wola Rozwadów – Lublin – Warszawa (Wschodnia, Centralna, Zachodnia) – Toruń – Bydgoszcz – Gdańsk – Sopot – Gdynia.
Aha, czyli już wiadomo, naprawdę dlaczego likwidują osobowe między Rzeszowem a Lublinem…
Wolfchen pisze:Długo z nią się jeszcze będziemy bujali?
Oj, chyba długo… między Ciechanowem a Działdowem (dalej nie wiem) prawie wszystko jest rozgrzebane, nawet nie doszędto jeszcze do etapu przebudowy peronów, prócz paroma jednostkowymi przypadkami…

: 19 sie 2012, 23:53
autor: chester
Pewnie jeszcze ze dwa rozkłady. No i niestety PeeLKce spodobała się taka organizacja ruchu, więc przerwy już są lub wkrótce będą wprowadzane na wielu modernizowanych lub rewitalizowanych liniach .

: 24 sie 2012, 19:21
autor: Wolfchen
Rynek Kolejowy pisze:Pociąg dowożący pasażerów z centrum Lublina do Świdnika, będzie się zatrzymywał na stacjach Lublin-Północ i Świdnik-Miasto. Kolej dowiezie pasażerów do lubelskiego lotniska jeszcze w grudniu tego roku.
(...)
Do lotniska będzie jeździło pięć par pociągów dziennie, a więc będzie to pięć składów jadących do przystanku w terminalu i pięć wracających do Lublina. Do lotniska będą jeździły szynobusy spalinowe. Maszyny zostały już zakupione przez władze województwa. Pociągi będą poruszały się z maksymalną prędkością eksploatacyjną 120 km/godz.

Źródło
:arrow: Sama stacja końcowa przy PL Lublin-Świdnik zaś będzie miała jeden tor z kozłem i dwa perony (wykończenie standard PLK: czerwone płyty krawędziowe + szara kostka).

[ Dodano: |24 Sie 2012|, 2012 22:34 ]
Massel twierdzi, że w przyszłym rozkładzie jazdy, na sezon 2012/2013, znajdą się pociągi bezpośrednio łączące Podkarpackie z Warszawą i Gdynią. Będą to "Monciak – Krupówki” relacji Przemyśl – Warszawa – Gdynia oraz "Wieniawski” relacji Rzeszów – Gdynia.

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /120809697
Ki czort? :-k

WIENIAWSKI zapewne przez Lublin, a łącznik do MONCIAKA? Skarżysko czy DWW? 8-(

: 25 sie 2012, 15:15
autor: MeWa
Wolfchen pisze:dwa perony
Czy budowa dwóch peronów wynika tam z czegoś konkretnego?

: 25 sie 2012, 15:26
autor: Wolfchen
Nie mam zielonego pojęcia, a na SSC cały temat ma prawie 500 stron :P

Foto tego oryginalnego rozwiązania:
klucznik pisze:Obrazek
Źródło: SSC

: 12 wrz 2012, 22:32
autor: jasiu
Wolfchen pisze:WIENIAWSKI zapewne przez Lublin, a łącznik do MONCIAKA? Skarżysko czy DWW? 8-(
łącznik z W-wy Wschodniej przez Skarżysko, SWR.

: 14 wrz 2012, 12:45
autor: fik
^^^ Oczywiście przez Dęblin.

: 14 wrz 2012, 13:06
autor: Wolfchen
Kto takim czymś będzie jeździł? :shock:

: 14 wrz 2012, 13:22
autor: fik
Ja na przykład, żeby dostać się na rano do Przemyśla.


Funny fact: to trasa wciąż o blisko 100km krótsza od dzisiejszego Brzechwy.

: 14 wrz 2012, 13:27
autor: Wolfchen
Przez Warkę byłoby jeszcze mniej - szczególnie, że wiadomo o braku remontu. Choć trasa przez Toruń delikatnie mówiąc komplikuje sytuację - tylko czy nie lepiej wtedy rozłączać w Dęblinie by było?

:arrow: Ciekawe, ile będzie postoju w Skarżysku.

: 14 wrz 2012, 13:30
autor: fik
Wolfchen pisze:Przez Warkę byłoby jeszcze mniej - szczególnie, że wiadomo o braku remontu.
Dla wniosków o przydzielenie trasy pociągu w ramach RRJ obowiązują następujące ograniczenia:
[...]
3) na odcinku Warszawa – Radom linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy dopuszcza się tylko ruch pociągów pasażerskich wojewódzkich,

Wolfchen pisze:Choć trasa przez Toruń delikatnie mówiąc komplikuje sytuację - tylko czy nie lepiej wtedy rozłączać w Dęblinie by było?
Jaki Toruń i w ogóle jak Ty to widzisz? :>
Wolfchen pisze: :arrow: Ciekawe, ile będzie postoju w Skarżysku.
15.

: 14 wrz 2012, 13:39
autor: Wolfchen
fik pisze:Jaki Toruń i w ogóle jak Ty to widzisz? :>
Nie będzie Monciak wytrasowany przypadkiem przez Bydgoszcz, Toruń? :-k

WWO - Dęblin - Lublin - SWR - Tarnobrzeg - Rzeszów - Przemyśl. Wadą jest zmiana czoła w Stalowej (w Lublinie i tak potrzeba zmiany trakcji). No, chyba, że nadal PIC stroni od bezdrutowych odcinków.
fik pisze:15
To już brzmi dobrze, choć ja bym w ogóle omijał łącznicą, jak dawno temu omijał Skarżysko nocny Zagórz... 8-(