Punkty Obsługi Pasażerów
Moderator: JacekM
To zwykła kasa, a nie żaden POP. W ten sposób, zaraz każdy kiosk będzie POPem.

A czymże jest/powinien być wg ciebie POP? Chodzi o możliwość wejścia do środka?
Pełna dostęp do matriałów ZTM: cała gama biletów, mapki, regulaminy, ulotki, rozkłady, może jakieś gadżety (kto wie, może niedługo nasz zbiorkom będzie kultowy).

Jest identyfikacja wizualna Warszawy i tak powinny być oznakowane kantorki ZTM.
Kasjerki będą mogły mieć ciekawie w pracy jak będą musiały tłumaczyć co trzeciej osobie, że tu biletu kolejowego się nie kupi...person pisze:Ale czy na pewno musi wyglądać (prawie) identycznie jak kasa kolejowa?
Skończy się kartką A4 z wydrukowanym tekstem "to nie jest kasa kolejowa", lub coś w ten deseń. Ktoś kto wymyślił, że te wszystkie kasy na nowym zachodnim są niemal identyczne, powinien chyba pomyśleć jeszcze raz...
noidea
Ar ju siur, że jest?MichalJ pisze:Jest identyfikacja wizualna Warszawy i tak powinny być oznakowane kantorki ZTM.

Tymczasem 1.04 rusza POP na Dworcu Centralnym, który będzie zlokalizowany w pobliżu kas w hali głównej:
ZTM pisze:Pasażerowie, którzy przyjadą do Warszawy pociągiem, już niebawem wszystkie sprawy związane z komunikacją miejską szybko i bez problemu załatwią w nowym Punkcie Obsługi Pasażerów na Dworcu Centralnym. Nowy POP zostanie uruchomiony już 1 kwietnia.
Nowy punkt zlokalizowany jest w hali głównej dworca, po stronie Alej Jerozolimskich. Czynny będzie we wszystkie dni tygodnia od godziny 6.00 do 22.00.
Przy dwóch okienkach pasażerowie będą mogli kupić bilety kartonikowe, rozkład jazdy, wyrobić sobie spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską oraz kartę Warszawiaka lub Kartę Młodego Warszawiaka. Pracownicy ZTM udzielą również wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej. W POP-ie złożyć będzie można również wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM, przekodować bilet, złożyć odwołanie od wystawionego wezwania do zapłaty, skargę lub wniosek, jak również zwrócić bilet kartonikowy.
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1616&c=100&l=1
Ciekawe, jak długo się utrzyma w tym podejściu.
Swoją drogą, co się tak ciągle psuje w POP-ach? Bardzo często się pojawiają komunikaty o utrudnieniach.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Może jakieś komunikacyjne pamiątki czy gadżety powinien oferować? W sumie czy nasza komunikacja ma już potencjał bycia atrakcją sama w sobie?

To duże ułatwienie dla wyjeżdżającym na święta lub inne dłuższe przerwy. Będą mogli łatwo zwrócić część biletu na WKM. Do tej pory trzeba było iść do Metra Centrum a po załatwieniu sprawy wracać piechotką na centralny.
Tym razem to normalne pomieszczenie, a nie pseudostoisko bez ogrzewania, więc szanse są duże.MichalJ pisze:Ciekawe, jak długo się utrzyma w tym podejściu.
Trochę małe... Boję się, że będzie tam dość ciasno, bo to jednak dość uczęszczane miejsce.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1603
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Czy jest możliwość zautomatyzowania zwrotów biletów z WKM? Miałem ostatnio delegację, która wstrzeliła się w ostatnie 2 tygodnie trwania mojego biletu. Normalnie poszedłbym do POPu, ale POPy akurat były ogarnięte najazdem hunów związanym ze stempelkiem na karcie warszawiaka...
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM