Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

Moderator: Wiliam

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 10 paź 2012, 23:15

A czy 138 do DWW (Lubelska) miałoby sens?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 paź 2012, 23:20

KwZ pisze:Ale to chcesz mieć 3 linie: 138, 238 i 338? Nie za dużo?
Nie, bo w mojej wersji 138+238 to kwestia numerków i tras, nic więcej. Na Ząbkowskiej i dalej nic się nie zmieni, natomiast na pozostałej części trasy 138 zmieni się sporo i na lepsze.
bepe pisze:A czy 138 do DWW (Lubelska) miałoby sens?
Nie, dlatego dałbym to na Kijowską.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
snooker
Posty: 1460
Rejestracja: 31 maja 2010, 13:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: snooker » 10 paź 2012, 23:20

Jeśli na Wschodni to tylko na Kijowską. Jazda na Lubelską to gwarancja wożenia much na Zielenieckiej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6934
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 paź 2012, 23:26

Dlaczego nikt nie wpadł jeszcze na pomysł, żeby jedną z linii z Ząbkowskiej wywalić na buspas na Radzymińską przez wiadukt nad torami? W ten sposób przynajmniej część potoku z Przemysłowego nie utknie w korku przy wyjeździe ze Szmulek na Targową. I od razu pojawiłby się wygodny pretekst do likwidacji 140 i kolejny do likwidacji 156, gdyby udało się zakrańcować ją na Stalowej. Wygodna przesiadka na wszystkie linie na Piotra Skargi i bardzo niska korkogenność. Czy możliwy jest skręt w relacji Naczelnikowska (od Zabranieckiej) - Księcia Ziemowita?

Jeśli tak, to zostawiamy na obecnej trasie 170 i 338, 138 skracamy do Wschodniego, na trasie ZAJEZDNIA UTRATA - Utrata - Zabraniecka - Naczelnikowska - Księcia Ziemowita - Rozwadowskiego - Radzymińska - al. Solidarności - Szwedzka - ZAJEZDNIA STALOWA uruchamiamy 270.

140 i 156 łączymy na trasie TARGÓWEK - Pratulińska - Handlowa - Myszkowska - Witebska - Kołowa - Wincentego i do Podgrodzia przez Suwalską.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 paź 2012, 23:28

Obecna podaż na Ząbkowskiej jest optymalna, w twojej wersji ilość kursów spadnie, czyli będzie ciężko. 170 już potrafi być niezabieralne.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6934
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 paź 2012, 23:29

Rozumiem, ale pomyślałem, że może przestanie takie być, bo część pasażerów wybierze 270.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 paź 2012, 23:33

Ale twoje 270 omija Ząbkowską, a tam też są ludzie. Tworzenie 270 i innych potworków ma sens, jeśli moje 238 by powstało. Bo wtedy gonisz precz 140 i możesz rzeźbić, w innym przypadku niezbyt.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 paź 2012, 23:39

A po co komu linia z Bokserskiej na Dw.Wschodni?

Cała idea jest jednak w tym, żeby 138 jeździło z tej części Saskiej Kępy i/lub Mokotowa na Pragę. Przy Ząbkowskiej jest spora wymiana, ale też nie 100%.

Poza tym nie rok, tylko 9-10 miesięcy, w sierpniu już to było, a zamknęli 15.10.2011. Zaraz będzie rocznica zresztą, w poniedziałek.

Ostatnio naprawdę na Ząbkowskiej nie ma dramatu - mówiłem już, że Kijowską ktoś udrożnił, a przez to Brzeską, więc jest darmowa ucieczka w lewo. No i otwarty przejazd przez Wileński trochę dał na pewno.
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 paź 2012, 23:46

Czy jest jakikolwiek spodziewany termin powrotu tramwajów na Targową?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 paź 2012, 23:50

To 270 jadące z Naczelnikowskiej na Rozwadowskiego, żeby się wrócić Radzymińską, wygląda potwornie.

Nie lepiej przełożyć na Radzymińską 338?
Czyli całość: 138 Bokserska - Kijowska, 338 Utrata - ... - Rzeczna - Rozwadowskiego - Radzymińska - Solidarności - pl. Hallera, koniec mieszania?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6934
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 paź 2012, 23:53

A może być i tak, ale wtedy nie rozwiązuje się problem zmniejszania podaży na Szmulkach + nie ma skrętu z Jagiellońskiej w lewo w Solidarności.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 paź 2012, 0:12

140 na Ząbkowskiej nie wystarcza?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 paź 2012, 0:16

140 miałoby na cokolwiek wystarczyć? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25368
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 paź 2012, 6:58

MichalJ pisze:Czy jest jakikolwiek spodziewany termin powrotu tramwajów na Targową?
Ja słyszałem wersję, że dopiero wraz z M2C.
Domas pisze:140: CH Targówek - ... - Kraśnicka - Rzeczna - Zabraniecka - Utrata - Zabraniecka - Zajezdnia Utrata (Częstotliwość 20/20/20)
Rwiesz potok szkolny Targówek Fabryczny-Trocka. Odpada.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 paź 2012, 11:59

Łukasz pisze:Ostatnio naprawdę na Ząbkowskiej nie ma dramatu - mówiłem już, że Kijowską ktoś udrożnił, a przez to Brzeską, więc jest darmowa ucieczka w lewo. No i otwarty przejazd przez Wileński trochę dał na pewno.
W stronę Utraty 138 na Ząbkowskiej nie cierpi jakoś strasznie, natomiast z powrotem już tak. Saska Kępa też nie umrze, jeśli jadąc na Pragę przesiądzie się jednoperonowo przy Waszyngtonie w 509. Natomiast zastanawiam się, czy to 238 ze Wschodniego na Utratę nie powinno jechać z Lubelskiej. Bo komu ono na samej Kijowskiej i w okolicach dworca od tej strony ma służyć? Z bloków, które tam są, piechotą do dworca jest minimalnie bliżej, niż piechotą do Ząbkowskiej. Tym z pociągów bez różnicy na którą stronę dworca wyjdą. A między Lubelską a Kijowską dramatu nie ma, jedzie się w miarę płynnie. A byłaby jednoperonowa przesiadka ze 138 do 238 w obu kierunkach.
A to 140 na Bródnie i w okolicach CH Targówek to jest bardzo niezbędne? Nie wystarczy dostarczyć ludzi z Targówka Fabrycznego np. na Targówek, a dalej niech sobie jadą 156 na Bródno? 156 jest do dupy, ale jeśli ktoś jeździ 140, to z punktu widzenia tego kogoś częstotliwość 156 okazuje się wręcz wybitnie wysoka. A i ścięte do Targówka 140 dałoby się trochę podkręcić.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ