Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nie, bo w mojej wersji 138+238 to kwestia numerków i tras, nic więcej. Na Ząbkowskiej i dalej nic się nie zmieni, natomiast na pozostałej części trasy 138 zmieni się sporo i na lepsze.KwZ pisze:Ale to chcesz mieć 3 linie: 138, 238 i 338? Nie za dużo?
Nie, dlatego dałbym to na Kijowską.bepe pisze:A czy 138 do DWW (Lubelska) miałoby sens?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6934
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Dlaczego nikt nie wpadł jeszcze na pomysł, żeby jedną z linii z Ząbkowskiej wywalić na buspas na Radzymińską przez wiadukt nad torami? W ten sposób przynajmniej część potoku z Przemysłowego nie utknie w korku przy wyjeździe ze Szmulek na Targową. I od razu pojawiłby się wygodny pretekst do likwidacji 140 i kolejny do likwidacji 156, gdyby udało się zakrańcować ją na Stalowej. Wygodna przesiadka na wszystkie linie na Piotra Skargi i bardzo niska korkogenność. Czy możliwy jest skręt w relacji Naczelnikowska (od Zabranieckiej) - Księcia Ziemowita?
Jeśli tak, to zostawiamy na obecnej trasie 170 i 338, 138 skracamy do Wschodniego, na trasie ZAJEZDNIA UTRATA - Utrata - Zabraniecka - Naczelnikowska - Księcia Ziemowita - Rozwadowskiego - Radzymińska - al. Solidarności - Szwedzka - ZAJEZDNIA STALOWA uruchamiamy 270.
140 i 156 łączymy na trasie TARGÓWEK - Pratulińska - Handlowa - Myszkowska - Witebska - Kołowa - Wincentego i do Podgrodzia przez Suwalską.
Jeśli tak, to zostawiamy na obecnej trasie 170 i 338, 138 skracamy do Wschodniego, na trasie ZAJEZDNIA UTRATA - Utrata - Zabraniecka - Naczelnikowska - Księcia Ziemowita - Rozwadowskiego - Radzymińska - al. Solidarności - Szwedzka - ZAJEZDNIA STALOWA uruchamiamy 270.
140 i 156 łączymy na trasie TARGÓWEK - Pratulińska - Handlowa - Myszkowska - Witebska - Kołowa - Wincentego i do Podgrodzia przez Suwalską.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Obecna podaż na Ząbkowskiej jest optymalna, w twojej wersji ilość kursów spadnie, czyli będzie ciężko. 170 już potrafi być niezabieralne.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale twoje 270 omija Ząbkowską, a tam też są ludzie. Tworzenie 270 i innych potworków ma sens, jeśli moje 238 by powstało. Bo wtedy gonisz precz 140 i możesz rzeźbić, w innym przypadku niezbyt.
A po co komu linia z Bokserskiej na Dw.Wschodni?
Cała idea jest jednak w tym, żeby 138 jeździło z tej części Saskiej Kępy i/lub Mokotowa na Pragę. Przy Ząbkowskiej jest spora wymiana, ale też nie 100%.
Poza tym nie rok, tylko 9-10 miesięcy, w sierpniu już to było, a zamknęli 15.10.2011. Zaraz będzie rocznica zresztą, w poniedziałek.
Ostatnio naprawdę na Ząbkowskiej nie ma dramatu - mówiłem już, że Kijowską ktoś udrożnił, a przez to Brzeską, więc jest darmowa ucieczka w lewo. No i otwarty przejazd przez Wileński trochę dał na pewno.
Cała idea jest jednak w tym, żeby 138 jeździło z tej części Saskiej Kępy i/lub Mokotowa na Pragę. Przy Ząbkowskiej jest spora wymiana, ale też nie 100%.
Poza tym nie rok, tylko 9-10 miesięcy, w sierpniu już to było, a zamknęli 15.10.2011. Zaraz będzie rocznica zresztą, w poniedziałek.
Ostatnio naprawdę na Ząbkowskiej nie ma dramatu - mówiłem już, że Kijowską ktoś udrożnił, a przez to Brzeską, więc jest darmowa ucieczka w lewo. No i otwarty przejazd przez Wileński trochę dał na pewno.
ŁK
To 270 jadące z Naczelnikowskiej na Rozwadowskiego, żeby się wrócić Radzymińską, wygląda potwornie.
Nie lepiej przełożyć na Radzymińską 338?
Czyli całość: 138 Bokserska - Kijowska, 338 Utrata - ... - Rzeczna - Rozwadowskiego - Radzymińska - Solidarności - pl. Hallera, koniec mieszania?
Nie lepiej przełożyć na Radzymińską 338?
Czyli całość: 138 Bokserska - Kijowska, 338 Utrata - ... - Rzeczna - Rozwadowskiego - Radzymińska - Solidarności - pl. Hallera, koniec mieszania?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
140 miałoby na cokolwiek wystarczyć?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ja słyszałem wersję, że dopiero wraz z M2C.MichalJ pisze:Czy jest jakikolwiek spodziewany termin powrotu tramwajów na Targową?
Rwiesz potok szkolny Targówek Fabryczny-Trocka. Odpada.Domas pisze:140: CH Targówek - ... - Kraśnicka - Rzeczna - Zabraniecka - Utrata - Zabraniecka - Zajezdnia Utrata (Częstotliwość 20/20/20)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
W stronę Utraty 138 na Ząbkowskiej nie cierpi jakoś strasznie, natomiast z powrotem już tak. Saska Kępa też nie umrze, jeśli jadąc na Pragę przesiądzie się jednoperonowo przy Waszyngtonie w 509. Natomiast zastanawiam się, czy to 238 ze Wschodniego na Utratę nie powinno jechać z Lubelskiej. Bo komu ono na samej Kijowskiej i w okolicach dworca od tej strony ma służyć? Z bloków, które tam są, piechotą do dworca jest minimalnie bliżej, niż piechotą do Ząbkowskiej. Tym z pociągów bez różnicy na którą stronę dworca wyjdą. A między Lubelską a Kijowską dramatu nie ma, jedzie się w miarę płynnie. A byłaby jednoperonowa przesiadka ze 138 do 238 w obu kierunkach.Łukasz pisze:Ostatnio naprawdę na Ząbkowskiej nie ma dramatu - mówiłem już, że Kijowską ktoś udrożnił, a przez to Brzeską, więc jest darmowa ucieczka w lewo. No i otwarty przejazd przez Wileński trochę dał na pewno.
A to 140 na Bródnie i w okolicach CH Targówek to jest bardzo niezbędne? Nie wystarczy dostarczyć ludzi z Targówka Fabrycznego np. na Targówek, a dalej niech sobie jadą 156 na Bródno? 156 jest do dupy, ale jeśli ktoś jeździ 140, to z punktu widzenia tego kogoś częstotliwość 156 okazuje się wręcz wybitnie wysoka. A i ścięte do Targówka 140 dałoby się trochę podkręcić.