Strona 11 z 21

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 02 lip 2015, 10:05
autor: grzegorz
fik pisze:Być może cię to zdziwi, ale wielu z tych urzędników od rozkładów dojeżdża pociągami i doskonale wie, jakie to niesie za sobą konsekwencje.
No i?

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 02 lip 2015, 10:18
autor: fik
No i to, że idiotyczny populizm o urzędnikach dręczących ludność jest... no, idiotycznym populizmem.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 02 lip 2015, 11:40
autor: grzegorz
A, populizm... A skutki pozytywne tego „odczuwania na własnej skórze” są?

A co do urzędników, to pewnie, że muszą wykonywać polecenia służbowe. Jeśli „góra” postanowiła uruchomić M2, ekspresy dowózkowe i udawać, że niczego nie potnie, to jasne, że przez chwilę tak się da, ale potem „gnębienie” (i to wzmożone!) jest nieuniknione

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 02 lip 2015, 11:50
autor: person
Jacek Z. pisze: Czy na przykład ktoś z Was jest w posiadaniu wiedzy, czy i jak się zmieniła ilość awarii SRK na odcinku Warszawa Zach. - Pruszków po dokonaniu modernizacji trasy :?:
MoRdernizacja jeszcze się nie zakończyła.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 02 lip 2015, 14:31
autor: przewoz
W zasadzie to Pruszków jeszcze rozgrzebany zarówno torowo, jak i pod względem SRK. O ilości awarii będzie można dyskutować po oddaniu do obsługi wszystkich urządzeń.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 02 lip 2015, 15:28
autor: MichalJ
A kiedy się skończy modernizacja w Pruszkowie (razem z linią podmiejską, bo na razie to zaliczamy remont linii dalekobieżnej)?

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 02 lip 2015, 19:15
autor: Glonojad
Jacek Z. pisze:[

P.S. Aha, i jeszcze jedno - wielu urzędnikom od remontów, wakacyjnych rozkładów itp. najwyraźniej wydaje się, że jak oni smażą tyłki na piasku i dzieci nie chodzą do szkoły, to już życie wokół zamiera - tymczasem w tym okresie duża część ludzi też musi najzwyczajniej dojechać czymś na czas do roboty!
Nawet jeśli przyjąć, że tylko połowa pracujących wyjedzie na wakacje i będą one trwały tydzień (a obie te liczby w okolicach Warszawy są raczej zaniżone) to i tak oznacza spadek liczby podróżnych wśród pracujących o 12%. Gdy jeszcze się uwzględni fakt, że przestaje do szkół jeździć młodzież szkolna i studenci - a ci,którzy jeżdżą, to przecież nie na ósmą w porannym szczycie! - to oczekiwanie braku cięć na wakacje jest populizmem i tyle.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 02 lip 2015, 19:36
autor: fik
grzegorz pisze:A, populizm... A skutki pozytywne tego „odczuwania na własnej skórze” są?
A nie ma?

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 04 lip 2015, 10:00
autor: grzegorz
fik pisze:
grzegorz pisze:A, populizm... A skutki pozytywne tego „odczuwania na własnej skórze” są?
A nie ma?
O ile pamiętam, to po trwałym uruchomieniu S1 do Otwocka był fajny rozkład (chyba ZM maczało w tym palce), a potem „naturalnym biegiem rzeczy” (dryf bez kontroli) w DŚ zrobiło się coś jak 30-26-4 i to jeszcze z zaburzeniami. Co z tego, że rozsądni ludzie, którym na czymś zależy pewnie gdzieś tam są, skoro tak często kończy się nieciekawie? Ale (poza linią kolejową) to nie eten temat, więc kończę.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 04 lip 2015, 15:15
autor: Emyl
Faktycznie, był taki okres, że na otwockiej pociągi podstawowo jeździły równo co 15'.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 05 lip 2015, 11:13
autor: fik
Podstawowo to jeźdżą i do dzisiaj (no, co 14-16).

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 05 lip 2015, 15:22
autor: Jacek Z.
Emyl pisze:Faktycznie, był taki okres, że na otwockiej pociągi podstawowo jeździły równo co 15'.
W dni robocze zasadniczo tak, choć z wyjątkami (np. 3 pociągi SKM w jednej godzinie i tylko 1 w sąsiedniej albo 1 zamiast 2 pociągów KM w niektórych pasmach). W weekendy zmieniało się to w bardziej 30-15-15 w kierunku Otwocka i 15-15-30 w stronę Warszawy Zach., bo odpadały krótsze połączenia KM jeżdżące tylko w dni robocze.

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 01 wrz 2015, 11:08
autor: Atapi
Tymczasem dzięki falenickim remontom w rozkładach jazdy od 1 września nastąpiła korekta parametrów linii - prędkość 110 km/h obowiązuje od km. 6,250 (zaraz za Wschodnią), po obu torach do km. 21,400 (wyjazd z Falenicy).

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 01 wrz 2015, 12:07
autor: aaa
Gdyby rozkład byłby układany mądrzej można zrobić takt 15' do Otwocka przez cały dzień, na odcinku Wawer - Falenica tylko z postojem w Międzylesiu (chyba czas przejazdu 7' od Wawra do Falenicy z tym jednym postojem jest możliwy?)

Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

: 01 wrz 2015, 15:59
autor: zxcvbnm
No to czekam na przejażdżkę AKM-em lub SKM, bo kibel nie zdąży się rozpędzić do 110 km/h.