Grójecka i Plac Narutowicza

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 maja 2018, 15:00

Szczęśliwice za 521? To akurat nie wymaga wielkiej filozofii.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

mb112
Posty: 968
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 23 maja 2018, 16:31

KwZ pisze:
23 maja 2018, 15:00
Szczęśliwice za 521? To akurat nie wymaga wielkiej filozofii.
Ale musiałoby jechać jak 414 aby zachować przesiadkę do tramwajów.
Zamiast 521 to ja bym wolał na Szczęśliwice 167, wycofane z Woli po otwarciu M2.
A może 191 mogłoby pojechać np. prosto Banacha - ŻiW - Księcia Trojdena (postój) - Pawińskiego - Banacha - Bitwy... ? Bo wyciągać do Pl. Zawiszy to chyba nie bardzo ma sens ?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 maja 2018, 16:56

Tak, oczywiście jak 414 lub 186. Imo na Trojdena nie ma miejsca, a pl. Zawiszy to za daleko (już prędzej na Wronią, ale tylko z buspasem na Towarowej).
Nie sądzę, żeby 167 poleciało, przynajmniej nie było to zalecane w analizie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 23 maja 2018, 18:14

A jakbyno zostawić je na Narutowicza z kryterium ulicznym Wawelska - Krzyckiego - Filtrowa? Chyba, że tam nie będzie zatoki..

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 maja 2018, 18:27

Ale po co?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Autobus Czerwon
Posty: 4104
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 23 maja 2018, 18:31

Zgadzam się z przedmówcą, a poza tym autobusy nie złamią się na skręcie z Krzyckiego w Filtrową.

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 maja 2018, 21:11

191 proponuję Al. Jerozolimskie - Grzymały - Grojecka - bw1920 - bialobrzeska - Szczęśliwice. Jedyny mały problem to brak przystanku przy Grojeckiej x Wawelska.

Ogólnie potoki mogłyby być niemalże zachowane, jeśli chodzi o układ Ursus - tramwaje, dodatkowo mogłoby przejąć lokalnà relację 521.

Zakładam tez, ze do końca świata skręt z Grojeckiej w Wawelska nie będzie aż tak chusteczkowy.

Poza tym campus ochota może korzystać z kina ochota.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 maja 2018, 21:23

Skręt Grojecka x Wawelska wlasnie poszedl na przetarg z calym skrzyżowaniem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 maja 2018, 22:57

@Łukasz, ale Jerozolimskie potrafią się nieźle korkować. Chyba że chcesz ubić jakoś 517 lub 187, ale wg mnie to nie w ten sposób. A przyszłościowo to ludzie będą chcieli się przesiadać na tramwaj na Rostafińskich i dalej na Mokotów, także Dolny.
Imo w relacji Szczęśliwice - Bitwy wystarczy 186+414.

@Glonojad, co będzie zmieniane, wiesz może?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 maja 2018, 9:43

Przy Zachodnim to w ogóle powinno się jeździć „górą” (pętlą) i podjeżdżać blisko hali dworcowej.
ŁK

mb112
Posty: 968
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 24 maja 2018, 10:23

Na pewno bym nie ładował kolejnej (często kursującej) linii przez Zachodni. Tam teraz jest w niektórych godzinach masakra: 16 linii (!), na prawym pasie jest praktycznie korek z autobusów, przystanek dość ciasny, autobusy podjeżdżają po 2-3 na raz, więc ludzie ganiają wte i wewte przez co wymiana trwa jeszcze dłużej i korek się zwiększa... Teraz jest jeszcze gorzej, bo są linie zastępcze, ale wcześniej też było podobnie.
Łukasz pisze:
24 maja 2018, 9:43
rzy Zachodnim to w ogóle powinno się jeździć „górą” (pętlą) i podjeżdżać blisko hali dworcowej.
Jest to jakiś pomysł, ale z drugiej strony, wtedy pewnie korek by się przeniósł na górę. Tam jest też pełno parkujących, wjeżdżających autobusów dalekobieżnych itp., więc władowanie tam wszystkich autobusów miejskich nie byłoby optymalne. Może co najwyżej część linii, np. te skręcające w Prymasa ?

Odnośnie 191 to raczej bym kombinował, gdzie zawracać w okolicy Banacha, tak żeby pozostawić dojazd do tramwajów i aż tak bardzo nie zmieniać trasy (to w sumie jest jedna z nie tak wielu linii, której należałoby nie ruszać). Skoro nie Trojdena (chociaż moim zdaniem tam jest dość miejsca a ruch niewielki) to może np. Bitwy - Banacha - Pawińskiego - Dickensa - Grójecka - Bitwy ? Wtedy postój w zatoczce na Grójeckiej przy Dickensa (tam jest teraz tylko 154 to chyba by dało radę) ?

Albo w sumie można jeszcze inaczej: Bitwy - Grójecka - Wawelska - ŻiW - Banacha (postój) - Bitwy...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 maja 2018, 10:46

Ale po co? Czemu 191 nie ma pojechać na Szczęśliwice? Potrzebuje też ekspedycji.
Jeśli nie zmieści się za 521, to i tak trzeba poszukać miejsca na tej pętli. Albo 157 przenieść na przystanek A z rys. w załączeniu, pod ekspedycją (tutaj widok, że jest miejsce), albo przenieść 184 na nieużywany przystanek 07, który robi za parking.

Ta zatoczka na Dickensa 02 jest na pewno za mała na dwa przegubowce i 154.

Źródło załącznika.
Załączniki
Szczęśliwice plan.png
Z warszawa.wikia.com
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 maja 2018, 13:48

191 przy Zachodnim jest pomysłem dalece absurdalnym, poprawianie dojazdu z dworca kolejowego na Ursus troszkę mija się z celem. Jedyne, co się wtedy zyskuje, to lepsze przesiadki z ciągu TŁ (brak zatrzymania 191 w ZP Wawelska jest strasznym absurdem), ale tenże ma bezpośrednie 187. Pchanie tego na MRD jest pomysłem już tylko nierozsądnym; potrzebne jest połączenie ciągu Jerozolimskich z M2, ale w sposób oczywisty powinno być realizowane przez jadące na wprost 127. Obecna końcówka, poza tą nieszczęsną teleportacją nad TŁ, jest naturalna, optymalna i jej zmienianie na świńskie ogony po całej Ochocie nie może przynieść wiele dobrego.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 maja 2018, 15:43

Ale obecna końcówka na pl. Narutowicza nie pozostanie po jego przebudowie i stąd cała dyskusja.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 maja 2018, 17:06

Kryterium Grojecka - Niemcewicza - Raszynska - Filtrowa - Grojecka?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ